بهترین سالن vip عروس در تهرانپارس | گـــل‌رخ

بهترین سالن vip عروس در تهرانپارس | گـــل‌رخ

تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

بهترین سالن vip عروس در تهرانپارس | بهترین آرایشگاه عروس در فلکه اول تهرانپارس

میکاپ عروس تاثیر بسزایی در زیبایی او دارد و یکی از مهم‌ترین مسائل در تشریفات مراسم عروسی به شمار می‌رود. اگر شما هم مانند هر عروس دیگری دوست دارید که در مراسم عروسی و نامزدی خود، زیبایی جذاب و خیره‌کننده‌ای داشته باشید، باید در انتخاب آرایشگاه و میکاپ آرتیست دقت کنید. اخلاق، تخصص و تجربه عوامل بسیار مهمی هستند که باید در انتخاب بهترین سالن vip عروس در تهرانپارس به آن توجه کنید.

همچنین بهتر است که قبل از مراجعه و انتخاب سالن عروس حتما از مشتری های قبلی پرس و جو بکنیم که آیا رضایت کافی را داشتند یا خیر. مورد دیگری که در انتخاب بهترین آرایشگاه عروس در تهرانپارس اهمیت بسیاری دارد، تجربیات یک آرایشگر است. یک میکاپ آرتیست با تجربه در آرایش مشتری خود دقت بسیاری می کند و میداند با توجه به فرم صورتتان، چه نوع میکاپ و یا از چه نوع موادی باید استفاده کند.

سالن زیبایی گل‌رخ

سالن آرایشی گل‌رخ ارائه دهنده برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران است.

این سالن کار خود را از سال 1386شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس آغاز کرد و پس از گذشت مدت کوتاهی توانست قابلیت‌های خود را برای مشتریان به اثبات برساند.

آرایش عروس و خدمات زیبایی این سالن آرایشی بوسیله کادر ماهر و باتجربه در کنار بهترین مواد آرایشی از حیث کیفیت تحت نظر مدیریت سالن، سرکار خانم فرزانه صادقی به مشتریان گرامی عرضه می‌گردد.

کیفیت مواد آرایشی و خلاقیت در استفاده از جدیدترین متدها، از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان شیک پوش ایرانی محسوب می‌شود.

از این جهت، مجموعه زیبایی گل‌رخ سعی بر آن دارد تا همواره خود را نسبت به ترندهای روز دنیا، به‌روز نگه دارد تا در راستای آن برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

اگر به دنبال خاص ترین‌ها هستید، گل‌رخ بهترین انتخاب برای شماست.

آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

 

عروس VIP عروس VIP عروس VIP

سالن زیبایی گل‌رخ تهرانپارس

این سالن با یکی از بهترین میکاپ آرتیست های تهران توانسته نام خود را در بین بهترین سالن های عروس جای دهد. شینیون های زیبا و جدید و آرایش زیبای عروس در این سالن بسیار شیک و حرفه ای است. سالن آرایشی گل‌رخ با کادری حرفه ای، مجرب و توانمند واقع در شرق تهران و یکی از بهترین سالن vip عروس در تهرانپارس می باشد.

در این سالن همه خدمات آرایشی و زیبایی با بالاترین کیفیت انجام می گیرد. خدماتی همچون رنگ و هایلایت، پاکسازی و جوانسازی پوست، اپیلاسیون، کراتین و ویتامینه مو، آرایش صورت، اصلاح ابرو و صورت، فیبروز، کاشت ناخن، اکستنشن مژه و شینیون در این سالن اجرا می شود. نمونه کارهای این سالن را می‌توانید در ادامه این مطلب و صفحه اینستاگرام سالن زیبایی گل‌رخ مشاهده کنید.

چه خدماتی در بهترین سالن vip عروس در تهرانپارس ارائه می گردد؟

بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس ضمن ارائه بهترین و تخصصی‌ترین خدمات به مشتریان، از به روزترین تکنیک‌های آرایشی برای عروس‌ها استفاده می‌کنند. به طور معمول آرایش عروس شامل موارد زیر هستند که با توجه به نیاز مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرند:

  • میکاپ و گریم صورت
  • اصلاح صورت و ابرو
  • پاکسازی پوست
  • کانتورینگ صورت
  • رفع نقایص صورت با استفاده از تکنیک‌های آرایشی
  • کاشت مژه
  • لیفت ابرو

ویژگی های بهترین سالن vip عروس در تهرانپارس

بهترین سالن های آرایش عروس تهران باید از ویژگی ها و معیار خاصی برخوردار باشند. یکی از مهم ترین نکات در انتخاب سالن آرایش عروس، رفتن به شوهای عروس و یا مشاهده نمونه کارهای آن سالن می باشد. بسیاری از سالن های آرایشی نمونه کارهای متفاوت و منحصربفرد خود را در شبکه های مجازی به اشتراک می گذارند تا انتخاب را مراجعه کنندگان راحت تر کنند.

عروس VIP عروس VIP

کادر مجرب و با تجربه

تنها چیزی که در اولین مواجه با بهترین سالن های آرایش عروس تهران مراجعه کننده را جذب می کند، طرز رفتار و برخورد کارکنان سالن زیبایی است. یک سالن آرایش معتبر و حرفه ای باید در مرحله اول از کادری مجرب، با مهارت و با تجربه استفاده نماید. در غیر اینصورت حتی اگر بهترین و با کیفیت ترین خدمات هم ارائه گردد، رضایت مشتری را جلب نخواهند کرد. خوشرویی مدیریت و سایر کارکنان، باعث خلق بهترین روز برای آرایش عروس‌ها می شود.

فضای داخلی سالن آرایشی

پس از کادر با اخلاق و حرفه ای، ظاهر سالن زیبایی نیز در ایجاد حس اعتماد و آرامش بی تاثیر نیست. از ویژگی های دیگر بهترین سالن vip عروس در تهرانپارس این است که دارای پارکینگ باشد. همچنین نزدیکی سالن آرایشی به تالار عروس یا آتلیه عکاسی، از اتلاف وقت در ترافیک شهر تهران جلوگیری می کند. چراکه اغلب مراسمات عقد و عروسی در روزهای تعطیل و اعیاد برگزار می شود و در این روزها خیابان ها بسیار شلوغ تر از روزهای معمولی می باشد.

استفاده از مواد آرایشی با کیفیت و اصل

استفاده از لوازم و مواد آرایشی اصل و با کیفیت، از دیگر معیار های بهترین سالن های آرایش عروس تهران است. در بسیاری از سالن های آرایش عروس از مواد آرایشی فیک و تقلبی استفاده می شود که باعث آسیب های جدی به پوست و ناخن می شود. این مورد نه تنها از کیفیت کار آرایشگر می کاهد بلکه سبب سلب اعتماد دیگران نیز می شود.

آرایش عروس متناسب با سلیقه مراجعه کننده

در یکی از به یادماندنی ترین روز های زندگی هر زوجی، عروس خانم ها دوست دارند دقیقا مطابق با سلیقه و خواسته خودشان آرایش شوند. این کار تنها به وسیله یک آرایشگر حرفه ای و با سابقه انجام پذیر است. بنابراین احترام به سلیقه مراجعه کننده از جمله خصوصیات بارز آرایشگر مستعد و حرفه ای می باشد.

تنوع بالا در نوع خدمات

در بهترین سالن vip عروس در تهرانپارس علاوه بر آرایش عروس باید خدمات متنوع دیگری نیز از جمله ماساژ و اسپا، اکستنشن مو و مژه، کاشت ناخن، پاکسازی و جوانسازی پوست انجام گیرد. تنوع خدمات در سالن زیبایی باعث جذب طیف وسیعی از مراجعه کنندگان می گردد.

نمونه کار عروس نمونه کار عروس نمونه کار عروس
نمونه کار عروس نمونه کار عروس نمونه کار عروس

قیمت

قیمت خدمات آرایشگاه باید با کیفیت خدمات و نوع مواد اولیه مورد استفاده متناسب باشد. اما باید در نظر داشت که ارزان بودن و یا مناسب بودن قیمت سالن زیبایی دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست. حتما قبل از مراجعه به سالن زیبایی نظر مشتریان قدیمی و دائمی را جویا شوید.

مشاوره قبل از آرایش

یکی از بارزترین ویژگی های سالن آرایش عروس تازه کار و ناوارد این است که بدون مشاوره با عروس، شروع به آرایش او می کنند. یک سالن آرایش حرفه ای و متخصص باید چند روز قبل از موعد عروسی خدماتی همچون پاکسازی و جوانسازی پوست، ماساژ پوست و ویتامینه کردن پوست را انجام دهد. انجام این فرایند ها قبل از روز عروسی باعث می شود نواقص جزئی بر روی پوست عروس برطرف شود و روز عروسی کامل ترین آرایش را داشته باشد.

بهداشت و پاکیزگی سالن آرایشی

سالن های زیبایی و آرایشی یکی از پر رفت و آمد ترین مکان های عمومی است. بنابراین باید به طور مداوم ضد عفونی و نظافت شوند. علاوه بر پاکیزگی محیط و فضای سالن زیبایی، بهداشت کارکنان و لباس آنها نیز از نگاه مراجعه کنندگان دور نمی ماند.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران