بهترین آرایشگاه عروس در فلکه دوم تهرانپارس | سالن زیبایی گل رخ

بهترین آرایشگاه عروس در فلکه دوم تهرانپارس | سالن زیبایی گل رخ

تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

بهترین آرایشگاه عروس در فلکه دوم تهرانپارس | آرایشگاه عروس خوب در فلکه دوم تهرانپارس

انتخاب بهترین سالن زیبایی بخصوص برای عروس خانم ها بسیار حائز اهمیت است، از این رو باید با تحقیق و بررسی به سراغ سالن زیبایی بروید که خدمات آرایشی و پیرایشی خود را با کمک کادر دوره دیده و مواد آرایشی به روز و مناسب اجرا نماید. در این مطلب ورناپ بهترین سالن زیبایی در فلکه دوم تهرانپارس و همچنین آرایشگاه های زنانه در فلکه دوم تهرانپارس را به همراه آدرس و شماره تلفن برایتان گرد آورده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.   وقتی صحبت از علاقه انسان به زیبایی و داشتن ظاهری زیبا می شود نمی توان از سالن های زیبایی صحبت نکرد. صنعت زیبایی یکی از پرطرفدارترین صنعت ها از گذشته تا به حال بوده است. این صنعت به عنوان یک زنجیره، از حلقه هایی تشکیل شده و سالن های زیبایی به عنوان یکی از حلقه های مهم و تاثیرگذار در این صنعت شناخته می­شوند. اکثر افراد به ظاهر خود بسیار اهمیت می­دهند و برای ایجاد تغییرات مثبت در آن به سالن زیبایی مراجعه می کنند. وظیفه یک سالن زیبایی ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر مطابق میل شخص است؛ به همین دلیل شناخت یک سالن زیبایی که عملکرد عالی داشته و مطابق با سلیقه ما باشد، اهمیت دارد.ما در این مقاله، به بررسی ویژگی های بهترین آرایشگاه های زیبایی و بهترین سالن های زیبایی عروس در فلکه دوم تهرانپارس پرداختیم. میکاپ عروس

مدیریت سالن گل رخ

سالن آرایشی گل‌رخ که توسط خانم سمیرا صادقی تاسیس گردیده است با ارائه برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این سالن از سال 1386 شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس شروع به کار کرد و با گذشت زمان، توانست با ارائه خدمات با کیفیت، قابلیت‌های خود را به مشتریان خود اثبات کند.

سالن زیبایی گل رخ

سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن چندین لاین تخصصی و پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شرق تهران است. با مدیریت خانم فرزانه صادقی، این سالن زیبایی با 15 سال سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است. لاین‌های تخصصی این سالن زیبایی شامل میکاپ، شینیون، خدمات ناخن، رنگ و مش، کوپ، براشینگ، پاکسازی پوست، خدمات ابرو و اصلاح، اکستنشن مو و مژه، لمینیت مژه و اپیلاسیون می‌باشد. این خدمات گسترده باعث شده‌اند که مشتریان مختلفی از این سالن زیبایی استفاده کنند و با کیفیت ارائه شده از آن رضایت کامل داشته باشند. علاوه بر این، سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن خدمات ویژه برای عروس خانم‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنان در محدوده شرق تهران است. این خدمات شامل میکاپ و گریم عروس، شینیون، اکستنشن مژه و مو، اصلاح و رنگ ابرو و خدمات ناخن می‌باشد. کادر مجرب و حرفه‌ای سالن زیبایی گل‌رخ با توجه به سلیقه و نیازهای عروس، بهترین خدمات را به آنان ارائه می‌دهند. وبسایت گل رخ :‌golerokh-salon.com
آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
آرایشگاه عروس در فلکه دوم تهرانپارس آرایشگاه عروس در فلکه دوم تهرانپارس

بهترین آرایشگاه عروس در فلکه دوم تهرانپارس

ویژگی های بهترین سالن زیبایی
  1. محیط آرام: بهترین سالن‌ زیبایی محیطی آرام و مطمئن فراهم می‌کنند که به مشتریان اجازه می‌دهد از همه دردهای روزمره فرار کنند و به خود بپیوندند. این محیط‌ها معمولاً با نورپردازی مناسب، دکوراسیون جذاب، و صداهای آرامش‌ بخش تزئین شده‌اند.
  2. کادر ماهر و حرفه‌ای: بهترین سالن‌ زیبایی از آرایشگران و متخصصان متعهد و حرفه‌ای تشکیل شده‌ که دارای تجربه و تخصص لازم در زمینه مراقبت از مو و پوست هستند. آنها  با روش‌ها و تکنیک‌های به روز آشنا هستند و از مواد با کیفیت بالا برای خدمات خود استفاده می‌کنند.
  3. خدمات متنوع: بهترین سالن‌ زیبایی خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد که شامل کوتاهی مو، آرایش صورت، مانیکور و پدیکور، ماساژ و خدمات اسپا می‌شود. این تنوع در خدمات به مشتریان امکان می‌دهد تا تمام نیازهای زیبایی خود را در یک مکان تحت پوشش بگیرند.
  4. محصولات با کیفیت: بهترین سالن‌های زیبایی از محصولات با کیفیت و برندهای معتبر برای خدمات خود استفاده می‌کنند. این محصولات علاوه بر اثربخشی در طولانی‌مدت، به سلامت پوست و مو هم احترام می‌گذارند.
  5. تمیزی و بهداشت: بهترین سالن‌ زیبایی باید دارای استانداردهای بهداشتی بالا باشد. تمیزی و بهداشت مکان، وسایل و ابزارهای مورد استفاده در طول خدمات بسیار مهم است.
میکاپ عروس میکاپ عروس میکاپ عروس

برخی دیگر از بهترین آرایشگاه عروس در فلکه دوم تهرانپارس

  • هترین آرایشگاه  تهرانپارس٬ الزاما گران ترین سالن عروس شهر نیست.
  • بهترین آرایشگاه تهرانپارس الزاما صدها هزار فالور در اینستاگرام و توییتر ندارد.
  • بهترین سالن  تهرانپارس الزاما توسط ساقدوش های شما یا مادر شوهر یا مادر شما توصیه نمی شود.
  • بهترین سالن تهرانپارس الزاما بیشترین سطح تبلیغات محیطی و بیلبوردی را ندارد.
  • آرایش عروس باید با بهترین محصولات انجام شود تا هم کیفیت کار بالا باشد و هم پوست در معرض آسیب های مختلف قرار نگیرد.
  • خدمات تخصصی ناخن٬ انواع کوپ های ژورنالی و پیتاژ و هم چنین انواع مش و های لایت ها باید با بهترین متریال و طبق کیفیت مورد توافق انجام شود.
  • اگر عروس نیاز به کراتینه و اکستنشن دارد٬ باید برای این کار وقت لازم اختصاص داده شد.
  • خدمات اپیلاسیون سالن آرایش عروس باید مبتنی بر لوازم یک بار مصرف باشد.
  • اگر قیمت یک سالن آرایش عروس به نسبت نامبر وان ها و معروف ها٬ کم تر بود٬ از دستور کار شما خارج نشود.
  • مناسب ترین سالن آرایش عروس تهرانپارس٬ الزاما حضور خیلی فعالی در هشتگ های محبوب اینستاگرام ندارد.
  • آرایشگاه های خوب را بر اساس مشاوره و تحقیقات میدانی انتخاب کنید.
  • حتی الامکان یک بار برای آرایش صورت و کارهای دیگر٬ به سالنی که قصد دارید برای آرایش عروس از آن استفاده کنید٬ مراجعه کرده  و با خدمات و کیفیت محصولات و مهارت های پرسنل آن آشنا شوید.
  • خدمات اکستنشن مو٬ میکاپ ویژه٬ لایت٬ شینیون و فوت بدن و سولاریوم و کاور ناخن و لاک پا و لنز و تاج و تور٬ خدماتی است که هر عروس خانمی نیاز ندارد. لذا در انتخاب آن دقت کنید.
  • گول خدمات ماساژ و مهماندار شخصی و پذیرایی آنچنانی نخورید تا ۴ تا ۱۰ برابر  قیمت اصلی٬ از جیب شما نرود!
  • آرایش عروس ٬ فرآیندی وقت گیر است و ظرف ۲ ساعت انجام نمی شود! لذا همه مجموعه هایی که در خلق یک چهره رویایی تاثیر گذار هستند باید مهارت کافی داشته و ضعف یک بخش٬ خیلی زود در رصد مهمانان فضول دقیق شما! در شب مراسم قرار می  گیرد.
  • گول قیمت های سرسام آور و فوتوشوت های اینستاگرامی که چهره های رویایی و هالیوودی عروس را تبلیغ می کنند نخورید. اصل  اول٬ شناخت دقیق و مستند و حضوری شما از توانایی سالن زیبایی در چارچوب بودجه ای است که تعیین کردید.
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : با هماهنگی قبلی
تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران