بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس | سالن گل‌رخ

بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس | سالن گل‌رخ

تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس | سالن تخصصی عروس در تهرانپارس

آرایش کردن و زیبا به نظر رسیدن در جشن‌ها و مهمانی‌ها برای همه خانم‌ها بسیار مهم است و این موضوع در روز عروسی بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت دارد. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس هستید با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس

امروزه شاهد گسترش فعالیت های سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه در سطح کشور هستیم. سالن زیبایی گل رخ با سابقه بالای فعالیت خود و اخذ مجوز های لازم از اتحادیه آرایشگران و همچنین تعیین نرخ های مصوب اتحادیه برای خدمات خود همراه با داشتن پرسنل با تجربه و محیطی شاد، آرام و بهداشتی معتبر بودن خود را همواره ثابت کرده و مورد اعتماد مشتریان قرار گرفته است. هدف بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس ، ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن به مشتریان عزیز خود می باشد.

ویژگی پرسنل سالن زیبایی و تخصصی عروس

کادر مجرب، دارا بودن مجوز های بهداشتی رعایت بهداشت محیطی و بهداشت فردی در سالن ، ضد عفونی کردن ابزار بعد از هر استفاده ، رضایت مشتری ها ، حسن شهرت ، خوش قولی ، برخورد مناسب مدیر سالن و سایر کارکنان ، مشاهده ی نمونه کارهای قبلی و… فاکتور های زیادی برای تبدیل شدن یک سالن زیبایی به برند معتبر وجود دارد. در این سالن عروس تمامی پرسنل با سابقه فعالیت و تجربه بالا مشغول به کار هستند. گفتنی است که پرسنل آرایشگاه حرفه ای عروس همگی مجرب بوده و بهترین کیفیت در لاین های مختلف خدمات را به شما ارائه میکنند.

بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس

چرا این سالن تخصصی عروس را انتخاب کنیم؟

قیمت مناسب: سالن زیبایی خانه عروس، با داشتن مجوز های رسمی از اتحادیه آرایشگران، خدمات  خود را طبق نرخ اتحادیه به مشتریان ارائه می دهد

کادر مجرب: تمامی خدمات در سالن زیبایی خانه عروس توسط پرسنل فوق تخصصی و با سابقه های درخشان انجام می شود

محیط مناسب: این سالن زیبایی عروس، همواره بر برقراری محیط سالم و آرام برای مشتریان خود تاکید داشته است

کوتاه ترین زمان: سالن حرفه ای عروس، زمان را یکی از معیار های اصلی رضایت مشتریان میداند لذا تمامی خدمات در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد

سالن زیبایی گل‌رخ

سالن آرایشی گل‌رخ ارائه دهنده برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران است.

این سالن کار خود را از سال 1386شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس آغاز کرد و پس از گذشت مدت کوتاهی توانست قابلیت‌های خود را برای مشتریان به اثبات برساند.

آرایش عروس و خدمات زیبایی این سالن آرایشی بوسیله کادر ماهر و باتجربه در کنار بهترین مواد آرایشی از حیث کیفیت تحت نظر مدیریت سالن، سرکار خانم فرزانه صادقی به مشتریان گرامی عرضه می‌گردد.

کیفیت مواد آرایشی و خلاقیت در استفاده از جدیدترین متدها، از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان شیک پوش ایرانی محسوب می‌شود.

از این جهت، مجموعه زیبایی گل‌رخ سعی بر آن دارد تا همواره خود را نسبت به ترندهای روز دنیا، به‌روز نگه دارد تا در راستای آن برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

اگر به دنبال خاص ترین‌ها هستید، گل‌رخ بهترین انتخاب برای شماست.

آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس

خدمات آرایش و میکاپ عروس

بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس ضمن ارائه بهترین و تخصصی‌ترین خدمات به مشتریان، از به روزترین تکنیک‌های آرایشی برای عروس‌ها استفاده می‌کنند. به طور معمول آرایش عروس شامل موارد زیر هستند که با توجه به نیاز مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرند:

  • میکاپ و گریم صورت
  • اصلاح صورت و ابرو
  • پاکسازی پوست
  • کانتورینگ صورت
  • رفع نقایص صورت با استفاده از تکنیک‌های آرایشی
  • کاشت مژه
  • لیفت ابرو

قیمت و هزینه آرایش عروس

قیمت آرایش عروس با توجه به سالن انتخابی مشتری و نوع خدماتی که درخواست می‌کند، متفاوت است. به طور کلی هر سالن مواد آرایشی خاصی را استفاده می‌کند و هزینه دستمزد متفاوتی را دریافت می‌کند و این موضوع می‌تواند بر هزینه کلی آرایش عروس تأثیر بگذارد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بهترین سالن حرفه ای عروس در تهران با شماره های درج شده تماس بگیرید.

نکات مهم در انتخاب آرایشگاه عروس و سالن زیبایی در تهرانپارس

✔ فریب دکوراسیون جذاب آرایشگاه‌ها را نخورید؛ دکوراسیون لوکس و لاکچری به معنی کیفیت کار خوب، تعهد و بهداشت سالن آرایش نیست.

✔ قبل از رزرو نوبت و عقد قرارداد با آرایشگاه، حتماً مطمئن شوید که سالن مورد نظرتان از مواد آرایشی باکیفیت و اصل استفاده می‌کنند. مواد آرایشی مستقیماً با سلامتی و زیبایی پوست شما در تماس هستند، این موضوع را فراموش نکنید.

✔ توصیه می‌کنیم آرایشگاهی را انتخاب کنید که چند روز قبل از مراسم، تست گریم یا آرایش پیش از مراسم دارند. این موضوع باعث می‌شود خیالتان از بابت سبک کار میکاپ آرتیست راحت شود.

✔ بعضی از آرایشگاه‌ها برای وسوسه کردن مشتریان و به بهانه تخفیف‌های دوره‌ای، پیش از عقد قرارداد اصلی از شما بیعانه دریافت می‌کنند. توصیه می‌کنیم تا زمانی که از انتخاب آرایشگاه عروس و میکاپ آرتیست خودتان مطمئن نشده‌اید، در پرداخت بیعانه عجله نکنید.

✔ در انتخاب پکیج‌های آرایش عروس دقت کنید. بعضی از پکیج ها شامل خدماتی هستند که برای شما ضرورت ندارند و در صورت حذف آنها می‌توانید هزینه کمتری را پرداخت کنید.

بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران