بهترین شینیون کار عروس در تهرانپارس 1402| گل‌رخ

بهترین شینیون کار عروس در تهرانپارس 1402| گل‌رخ

تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

بهترین شینیون کار عروس در تهرانپارس | شنیون کار عروس در تهرانپارس | بهترین شنیون کار در تهرانپارس

همه خانم ها برای رفتن به هر مهمانی یا مجلسی دوست دارند زیبا و مرتب به نظر برسند. تغییر دادن به موها حتی از یک براشینگ ساده گرفته تا فرکردن موها و شینیون برای آنها حائز اهمیت است. اما شینیون مو برای عروس خانم و انتخاب بهترین شینیون کار عروس بسیار مهم می باشد. شینیون کار حرفه ای کسی ست که با تمام تکنیک های روز آشناست و با هنر و خلاقیت خود می تواند همه مدل های شینیون مو را ارائه دهد. بهترین شینیون کار عروس در تهرانپارس با تکنیک های مخصوص باید بتواند حجم دادن، جمع کردن، حالت دادن و تغییر شکل دادن به مو با روش های مختلف را به خوبی انجام دهد. شینیون کار خوب به راحتی با یک براشینگ حرفه ای و پوش دادن صحیح می تواند یک شینیون زیبا خلق کند.

شینیون مو در تهرانپارس شینیون مو در تهرانپارس
شینیون مو در تهرانپارس شینیون مو در تهرانپارس
 

مرکز تخصصی شینیون گل رخ در تهرانپارس

مرکز تخصصی شینیون مو در گل رخ در تهرانپارس ارائه کننده جدیدترین شینیون های مو 2022، شینیون بافت، بافت مو، براشینگ حرفه ای توسط بهترین شینیون کار عروس در تهرانپارس و اسطوره موآرایی می باشد. اگر جشن عروسی یا مهمانی در پیش دارید حتما به این سالن زیبایی عروس مراجعه کنید جهت رزرو نوبت و یا برقراری ارتباط همین حالا با شماره های درج شده در این آگهی تماس بگیرید.

نکات مهم در انجام شینیون تخصصی عروس :

  • استفاده از طراحی مناسب برای شینیون
  • شناخت نوع موی سر و براشینگ درست و قد
  • استفاده کامل از تکنیکهای شینیون در کنار هم
  • استفاده از تعداد کمی سنجاق مویی و پنس و قرار دادن به جای آن در مو
  • انتخاب نوع شینیون با توجه به سلیقه مشتری، قد مشتری، فرم سرو صورت و گردن،نوع مراسم و لباس مشتری
سالن زیبایی گل‌رخ

سالن آرایشی گل‌رخ ارائه دهنده برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران است.

این سالن کار خود را از سال 1386شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس آغاز کرد و پس از گذشت مدت کوتاهی توانست قابلیت‌های خود را برای مشتریان به اثبات برساند.

آرایش عروس و خدمات زیبایی این سالن آرایشی بوسیله کادر ماهر و باتجربه در کنار بهترین مواد آرایشی از حیث کیفیت تحت نظر مدیریت سالن، سرکار خانم فرزانه صادقی به مشتریان گرامی عرضه می‌گردد.

کیفیت مواد آرایشی و خلاقیت در استفاده از جدیدترین متدها، از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان شیک پوش ایرانی محسوب می‌شود.

از این جهت، مجموعه زیبایی گل‌رخ سعی بر آن دارد تا همواره خود را نسبت به ترندهای روز دنیا، به‌روز نگه دارد تا در راستای آن برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

اگر به دنبال خاص ترین‌ها هستید، گل‌رخ بهترین انتخاب برای شماست.

شینیون باز عروس

شینیون باز از مدل آرایش موی پرطرفدار و محبوب در میان عروس های ایرانیست و این مدل شینیون برای عروس هایی دارای گردن باریک و بلند انتخابی مناسب و ایده آل به حساب می آید. شینیون باز عروس در انواع مدل های فر و ساده و کار شده موجود است همینطور اگر شما تمایل دارید آرایش موهایتان جذاب باشد بهتر است بخشی از مو ها را ببندید و بخش دیگر مو ها را باز نگهدارید و روی شانه هایتان بریزید تا جذابیت ظاهری تان افزایش پیدا کند.

بهترین شنیوکار عروس در تهرانپارسبهترین شنیوکار عروس در تهرانپارس

 

شینیون بسته عروس

بهترین شنیوکار عروس در تهرانپارس

شینیون خطی عروس

شینیون خطی یا حرارتی که به تازگی ترند شده است از جذاب ترین و جدیدترین مدل های شینیون عروس می باشد و در شینیون حرارتی با استفاده از سشوار ، بابلیس ، ویو و اتو مو ، فرم دهی به موها انجام می شود. این مدل شینیون را مدل های ساده ، باز و یا بسته تشکیل می دهند.

بهترین شنیوکار عروس در تهرانپارس

شینیون ساده عروس ایرانی

همه میدانند که تنها چیزی که هرگز از مد نمی افتد سادگی است و با انتخاب شینیون ساده عروس تا سال ها بعد هم اگر به عکس های عروسی نگاه کنید همچنان شیک و مجلل به نظر می آیید. مدل های ساده به جز سادگی شیکی و جذابیت خاصی دارند که هرگز قابل انکار نبوده و به نوعی خاص به یادماندنی می باشد.

شینیون عروس ایرانی در تهرانپارس

بهترین شینیون کار عروس در تهرانپارس

سلیقه شینیون کار حرفه ای عروس در تهرانپارس در گذاشتن اکسسوری‌هایی نظیر تاج، ریسه، تل و غیره نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در شرایطی که عروس نمی‌داند کدام اکسسوری مناسب، برای موهای اوست، شینیون کار بر اساس تجربیات خود بهترین گزینه ها را پیشنهاد می‌دهد. یک شینیون کار با تجربه به راحتی قادر است استرس شما را کم کند. و در زمان تردید در انتخاب مدل مو بهترین مشاوره را بدهد. موها در دستان او می‌رقصند و بهترین شکل ممکن حالت گرفته و در جای خود محکم می‌شوند. هزینه انجام شینیون نیز مهمترین چیزی است که معمولا عروس خانم‌ها به آن اهمیت می‌دهند. به هر حال هرچه شینیون کار حرفه‌ای، متخصص‌تر و دوره دیده‌تر باشد هزینه‌ای که به عنوان دستمزد می‌گیرد بیشتر است.

هزینه شینیون مو در تهرانپارس چقدر است ؟

روش کار بهترین شینیون کار عروس در تهرانپارس برای شینیون مو مدل ‌های متفاوتی دارد که با توجه به این موضوع هزینه شینیون مو نیز می‌تواند متفاوت باشد. در واقع هر چقدر مدل شینیون ساده‌ تر باشد و نیاز به ابزار کمتری داشته باشد، هزینه کمتری نیز خواهد داشت و از طرف دیگر، هر چقدر پیچیدگی مدل شینیون بیشتر باشد و ابزار بیشتری نیاز داشته باشد، هزینه شینیون نیز افزایش پیدا می‌ کند.

 

آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران