هایلایت تخصصی مو در تهرانپارس | گـــل رخ

هایلایت تخصصی مو در تهرانپارس | گـــل رخ

تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

هایلایت تخصصی مو در تهرانپارس | قیمت هایلایت مو در تهرانپارس | آموزش هایلایت مو در تهرانپارس

هایلایت مو یک تکنیک فوق العاده شیک در رنگ مو است که نسبت به مش مو دسته های پهن تر اما اختلاف 2 الی 3 درجه با زمینه اصلی مو دارد.همین باعث میشود یک سایه روشن و تیره بسیار جذاب در مو ایجاد شود و برای رنگ های روشن تر حتما باید از دکلره استفاده شود. هایلایت مو جز تکنیک هایی است که اگر رنگ مویی روشن داشته باشید می توانید بدون نیاز به دکلره نیز آن را انجام دهید.

دکلره مو عروسدکلره مو عروس

هایلایت مو در حال حاضر بسیار پرطرفدار است و جز ترندهایی است که چند ساله روی بورس است.معمولا با توجه به رنگ پوست انتخاب می شود و رنگ های کاراملی ، دودی ، کرمی ، جز شیک ترین رنگ های آن است.نکته بسیار مهم در هایلایت مو استفاده از مواد دکلره تا زمان باز شدن رنگ مو و به پایه رسیدن آن بدون آسیب و سوختگی مو است.

سالن زیبایی گل رخ

سالن آرایشی گل‌رخ که توسط خانم سمیرا صادقی تاسیس گردیده است با ارائه برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این سالن از سال 1386 شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس شروع به کار کرد و با گذشت زمان، توانست با ارائه خدمات با کیفیت، قابلیت‌های خود را به مشتریان خود اثبات کند.سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن چندین لاین تخصصی و پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شرق تهران است. با مدیریت خانم فرزانه صادقی، این سالن زیبایی با 15 سال سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است.لاین‌های تخصصی این سالن زیبایی شامل میکاپ، شینیون، خدمات ناخن، رنگ و مش، کوپ، براشینگ، پاکسازی پوست، خدمات ابرو و اصلاح، اکستنشن مو و مژه، لمینیت مژه و اپیلاسیون می‌باشد. این خدمات گسترده باعث شده‌اند که مشتریان مختلفی از این سالن زیبایی استفاده کنند و با کیفیت ارائه شده از آن رضایت کامل داشته باشند.علاوه بر این، سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن خدمات ویژه برای عروس خانم‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنان در محدوده شرق تهران است. این خدمات شامل میکاپ و گریم عروس، شینیون، اکستنشن مژه و مو، اصلاح و رنگ ابرو و خدمات ناخن می‌باشد. کادر مجرب و حرفه‌ای سالن زیبایی گل‌رخ با توجه به سلیقه و نیازهای عروس، بهترین خدمات را به آنان ارائه می‌دهند.

راه های ارتباطی : 09012630373 | 02177721459
آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

سالن زیبایی گل رخ مرکز تخصصی هایلات مو در تهرانپارس

خدمات تخصصی هایلایت تخصصی مو در تهرانپارس توسط سالن زیبایی گل رخ انجام میشود. شما میتوانید با تماس و کلیک بر روی شماره از مشاوره رایگان و تعیین وقت رنگ مو در مرکز تخصصی رنگ و لایت تهرانپارس بهره ببرید.

۱. هایلایت در تهرانپارس

هایلایت مو به معنای رفله های تیره و روشن در مو است و به دو روش انجام پذیر است: با کلاه و با فویل.

به همین دلیل این هنر تخصصی حتما باید توسط یک آرایشگر متخصص در رنگ، با حفظ سلامت مو انجام گیرد تا نتیجه مطلوبی حاصل گردد.

بعضا با این تفکر که با انجام هایلایت حتما باید با آرایش بود، راضی به این تغییر زیبا نمی شود درحالیکه با متدهای جدید هایلایت از آرایش های غلیظ بی نیاز میشوند.

۲. بالیاژ در تهرانپارس

بالیاژ یک تغییر در رنگ مو و تکنیکی برای هایلایت کردن میباشد. این متد هم اکنون به ملکه رنگ ها معروف است.

رنگ مویی که مورد علاقه سلبریتی هاست. بالیاژ غالبا مناسب موهای صاف است.

جهت دیدن نمونه کار بالیاژ زیبایی گل رخ به اینستاگرام زیبایی گل رخ ما مراجعه کنید.

۳. آمبره در تهرانپارس

آمبره روشی است که در آن پایین موها روشن تر و ریشه موها تیره تر است. درصورتیکه هرچه از ریشه به سمت ساقه و نوک ساقه میرویم روشنتر میگردد.
رنگ و مش
 

۴. سامبره در تهرانپارس

سامبره ترکیبی از آمبره و بالیاژ است به این صورتکه هرچه از سمت ریشه به سمت ساقه میرویم، این تغییر رنگ تیره به روشن با ملایمت بیشتری همراه است.
 

۵. رنگ مو در تهرانپارس

رنگ مو در تهرانپارس یکی از تغییرات جذاب مخصوص بانوان با سلیقه است. شاید برایتان جالب باشد که ۷۰% بانوان حداقل یک بار از رنگ مو استفاده کرده اند.
قابل ذکر است رنگ مو به دو دسته رنگ موهای طبیعی یا گیاهی، و رنگ موهای شیمیایی تقسیم بندی میشود. شما میتوانید برای استفاده از خدمات رنگ مو در تهرانپارس از سالن زیبایی تخصصی رنگ و هیرکات سی رخ استفاده کنید.
 

۶. رنگ ریشه در تهرانپارس

رنگ ریشه تکنیکی است که برای موهای رنگ شده با رشد ریشه انجام میپذیرد. برای هماهنگی بین ریشه و ساقه رنگ شده بهترین روش سپردن این کار به متخصص است. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر برای تخصص ما به صفحه گل رخ مراجعه کنید.

۷. رنگساژ در تهرانپارس

رنگساژ برای موهای دکلره و مش صورت میگیرد. به دلیل اینکه بعد از گذشت مدتی از شفافیت و زیبایی رنگ مو کاسته میشود، از رنگساژ برای برگرداندن شادابی و براقیت به مو استفاده میگردد.
بعضی ها سوال میپرسند که آیا رنگساژهای پی در پی باعث خشکی و آسیب به مو میشود؟ در واقع خیر. زیرا رنگساژ همان رنگ رقیق شده با آب است و مدت زمان کمی روی مو قرار میگیرد، به همین دلیل بهترین روش برای همیشه زیبا بودن لایت شماست.

۸. هیرکات معمولی و فشن در تهرانپارس

هیرکات یا همان کوتاهی مو با جدیدترین متدهای روز در سالن زیبایی گل رخ صورت میپذیرد. قابل ذکر است هیرکات در این سالن به دو روش معمولی و فشن به درخواست مشتری انجام میگردد.
کلیه مدل های فشن با استفاده از آموزش های روز دنیا انجام میشود تا در این زمینه در تهرانپارس بی رقیب باشیم. جهت دریافت قیمت کوتاهی مو زنانه در تهرانپارس با ما در ارتباط باشید.

هایلایت مناسب فصل را چگونه انتخاب کنیم؟

حقیقت این است که متغیرهای زیادی در انتخاب رنگ مو و هایلایت مناسب برای هر فرد وجود دارد؛ از رنگ پوست و رنگ چشم گرفته تا حالت چهره و سلیقه شخصی. اما یکی از تاثیرگذارترین عوامل برای انتخاب رنگ مو و مدل هایلایت، فصول مختلف سال هستند. به طوری که صنعت مد با ارائه کالکشنی از ترندهای جدید به پیشواز فصول مختلف سال می‌رود.

به عنوان قاعده‌ای کلی، می‌توان از راهنمای زیر برای ردیابی ترندهای فصلی کمک گرفت:

  • رنگ‌های بلوند و روشن در ترکیب با بیبی لایت و هایلایت‌های سوزنی، شما را به شروع فصل باشکوه بهار فرا می‌خوانند.
  • تابستان، نویدی از ترکیب رنگ‌های فانتزی و جسورانه است. لایت‌های تکه‌ای، ترکیبی عالی برای رنگ‌های روشن و فانتزی محسوب می‌شوند.
  • انواع هایلایت‌های نواری، بالیاژ و لولایت‌هایی با تناژ قهوه‌ای، بلوطی، نسکافه‌ای و … ترندهای جذاب پاییزی را به خود اختصاص می‌دهند.
  • با انتخاب رنگ‌های یخی و بلوند در ترکیب با هایلایت‌های ظریف و سرتاسری به استقبال ترندهای زمستانی بروید.

پیشنهاد دو محصول برای دکلره موها

برند ایرانی آرکانوم را می‌توان به عنوان یکی از قدرتمندترین پودرهای دکلره معرفی کرد. این محصول با توجه به مزایایی که برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند، توانسته درصد رضایت بالایی را به دست آورد:

  • این پودر دکلره، فناوری شده با عصاره روغن‌های طبیعی، عصاره خرچنگ و صمغ گیاهی است و ساختاری ارگانیک دارد.
  • میزان آسیب موها با استفاده از دکلره آرکانوم، به حداقل می‌رسد.
  • میزان حساسیت پوستی را به حداقل می‌رساند و از آسیب به پوست سر و اطراف صورت جلوگیری می‌نماید.
  • موهای ضخیم و مقاوم را در مدت زمان کوتاهی روشن می‌کند و به پایه می‌رساند.
  • آرکانوم فاقد هرگونه گرد و غبار است و برخلاف محصولات مشابه خود، به مجاری تنفسی شما نفوذ نمی‌کند.

انتخاب پودر دکلره مناسب و معتبر، یکی از مهم‌ترین قدم‌های اولیه برای داشتن رنگ مو و هایلایت باکیفیت است.آرکانوم، تمام این مزایا را برایتان فراهم می‌کند.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران