کراتین مو تهرانپارس | کراتین تخصصی به همراه مواد درجه 1 | گل رخ

کراتین مو تهرانپارس | کراتین تخصصی به همراه مواد درجه 1 | گل رخ

تهران
درباره ما

کراتین مو تهرانپارس | مرکز تخصصی کراتین در تهرانپارس

علیرغم آنچه به نظر می رسد، مراقبت از موهایمان کار آسانی نیست. اگر می خواهید با اثر موخوره مبارزه کنید و موهایی آراسته و براق داشته باشید، درمان های زیادی برای آن وجود دارد، اما شناخته شده ترین و پرکاربردترین درمان های صاف کننده کراتینه در کراتین مو در تهرانپارس است.  درمان کراتینه در بهترین سالن کراتین مو در تهرانپارس به طور گسترده ای به منظور بازسازی مو از اثرات خورشید، آلودگی محیطی، باد یا کلر موجود در آب استفاده می شود. مولکول های کراتین به مو نفوذ کرده و آن را از داخل بازسازی می کنند. در نتیجه، مقاومت و کشسانی بیشتری به دست می‌آید، موها کاملاً صاف و بدون موخوره می‌شوند

کراتین مو در تهرانپارس کراتین مو در تهرانپارس
سالن زیبایی گل‌رخ

سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن چندین لاین تخصصی و پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شرق تهران است. با مدیریت خانم فرزانه صادقی، این سالن زیبایی با 15 سال سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است.

لاین‌های تخصصی این سالن زیبایی شامل میکاپ، شینیون، خدمات ناخن، رنگ و مش، کوپ، براشینگ، پاکسازی پوست، خدمات ابرو و اصلاح، اکستنشن مو و مژه، لمینیت مژه و اپیلاسیون می‌باشد. این خدمات گسترده باعث شده‌اند که مشتریان مختلفی از این سالن زیبایی استفاده کنند و با کیفیت ارائه شده از آن رضایت کامل داشته باشند.

علاوه بر این، سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن خدمات ویژه برای عروس خانم‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنان در محدوده شرق تهران است. این خدمات شامل میکاپ و گریم عروس، شینیون، اکستنشن مژه و مو، اصلاح و رنگ ابرو و خدمات ناخن می‌باشد. کادر مجرب و حرفه‌ای سالن زیبایی گل‌رخ با توجه به سلیقه و نیازهای عروس، بهترین خدمات را به آنان ارائه می‌دهند.

اگرچه کراتین به دلیل خاصیت صاف کنندگی خود شناخته شده است، عملکرد اصلی کراتین این است که موها را از داخل و خارج با این پروتئین پر می کند، ساختار تمام موها را بازسازی می کند و به آنها انعطاف، درخشندگی و استحکام بیشتری می بخشد. ما در بهترین آرایشگاه کراتین مو تهرانپارس می دانیم که چگونه موهای صاف و همیشه بدون استفاده از اتو داشته باشید. اما برای اینکه موهای شما برای ماه ها صاف، نرم و تغذیه شوند، از روش پر طرفدار کراتین استفاده می کنیم. از آنجایی که این درمان باعث می شود برای مدت زمان زیادی، فرهای سرکش و موخوره را فراموش کنید

و مهم این است که بدانیم کجا این درمان کامل را به شما می دهند. بنابراین اگر به فکر روی آوردن به کراتینه هستید، می توانید به مرکز تخصصی کراتینه مو در تهرانپارس مراجعه کنید.

در قلب تهرانپارس ، سالن آرایش زیبایی گل رخ مکان ایده آل شما است اگر چیزی که به دنبال آن هستید صاف کردن ارگانیک باشد. ما تعداد بی پایانی از محصولات طبیعی داریم د تا موهای شما را آنطور که شایسته است، صاف و احیا کند و درمان های زیادی را برای شما در نظر گرفته ایم که می توانید یکی از موارد مورد نیاز خود را انتخاب کنید: بازسازی ساختار مو، آبرسانی شدید، افزایش حجم موهای شما… این به انتخاب شما بستگی دارد.

این روزها استفاده نکردن از رنگ موهای مختلف و همینطور اتوهای مو و بابلیس و سشوار اجتناب ناپذیر است پس باید هر از چند گاهی پس از استفاده مداوم از این محصولات مجددا حال موهای خود را به کمک کراتین مو خوب کنیم. کراتین مو ماده کراتین را به موهای شما تزریق می کند ، در واقع کراتین ماده ای است که به طور طبیعی در موهای انسان ها و حیوانات نیز وجود دارد و هر چه میزان آن بیشتر باشد موها نرم تر و صاف تر و هر چه میزان آن کمتر باشد موها فر و مجعد می شوند. پس در نظر داشته باشید هر زمان که آسیب رسیده به موها به قدری شد که احساس کردید موها دیگر ساختار قبل را ندارد می توانید از روش درمانی کراتین مو استفاده نمایید. البته روش های دیگری نیز برای صاف کردن موها وجود دارد و هیچکدام از این روش ها خاصیت درمانی و احیای کراتین مو را ندارد و تمامشان شیمیایی هستند. کراتین مو تنها روش موجود می باشد که نه تنها شیمیایی نیست بلکه خاصیت درمانی و احیای موها را نیز داراست.

کراتین تهرانپارس کراتین تهرانپارس

مزایای کراتینه کردن مو:

موهای صاف و براق: کراتین سلول‌هایی از تارهای مو که با هم همپوشانی دارند و درهم گره می‌خورند را صاف می‌کند این بدان معناست که فر موها کمتر و قابل‌کنترل‌تر می‌شود. به عبارتی با کراتین، موهایی که خشک و کمی فر هستند ظاهری براق و سالم به خود می‌گیرند. از دیگر فواید کراتین مو این است که می‌تواند دوشاخه شدن انتهای مو را کاهش دهد.

موهای قابل‌کنترل‌تر: کراتین مو باعث می‌شود که موها قابل‌کنترل‌تر باشند به‌خصوص اگر موهایی ضخیم و فر دارید. اگر عادت دارید که موهایتان را با حرارت اتو یا سشوار حالت دهید متوجه خواهید شد که موهای کراتین شده سریع‌تر خشک می‌شود؛ درواقع برای خشک شدن موهایتان به نصف زمان قبلی نیاز دارید. از طرفی چون موها در مدت‌زمان کمتری خشک می‌شوند از آسیب گرما در امان مانده و درنتیجه سالم‌تر و قوی‌تر به نظر می‌رسند.

افزایش رشد مو: رشد سریع‌تر موها یکی دیگر از فواید کراتین مو است. سالن زیبایی پرین که یکی از بهترین کراتین کارهای مشهد  شناخته می شود، می‌تواند با انعطاف و استحکام مو را افزایش دهد که به‌راحتی هم از بین نمی‌رود؛ به نظر می‌رسد که این موها سریع‌تر رشد می‌کنند زیرا دیگر انتهای آن‌ها دوشاخه و شکننده نیست.

کراتین مو در تهرانپارس

چه زمانی به کراتین مو نیاز است؟

کراتینه مو امروزه یکی از درمان تراپی های موست. تراپی های زیادی امروزه برای موها با توجه به نیاز موها انجام می شود که کراتینه مو بنوعی ابتدایی ترین و اصلی ترین آنهاست. وقتی موها حالت طبیعیشان را از دست می دهند کراتینه کردن یک نیاز اساسی است . استفاده از مواد شیمیایی ، نظیر شوینده های شیمیایی و بکارگیری مواد رنگ موی شیمیایی از عمده دلایل از دست رفتن کراتین موهاست که کراتینه مو در مراکز کراتینه را طلب می کند .

سالن زیبایی گل‌رخ

سالن آرایشی گل‌رخ ارائه دهنده برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران است. این سالن کار خود را از سال 1386شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس آغاز کرد و پس از گذشت مدت کوتاهی توانست قابلیت‌های خود را برای مشتریان به اثبات برساند. آرایش عروس و خدمات زیبایی این سالن آرایشی بوسیله کادر ماهر و باتجربه در کنار بهترین مواد آرایشی از حیث کیفیت تحت نظر مدیریت سالن، سرکار خانم فرزانه صادقی به مشتریان گرامی عرضه می‌گردد. کیفیت مواد آرایشی و خلاقیت در استفاده از جدیدترین متدها، از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان شیک پوش ایرانی محسوب می‌شود. از این جهت، مجموعه زیبایی گل‌رخ سعی بر آن دارد تا همواره خود را نسبت به ترندهای روز دنیا، به‌روز نگه دارد تا در راستای آن برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

راه های ارتباطی : 09125040322 | 02177721459
پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران