آرایشگاه عروس با قیمت مناسب در تهرانپارس | سالن زیبایی گل رخ

آرایشگاه عروس با قیمت مناسب در تهرانپارس | سالن زیبایی گل رخ

تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

آرایشگاه عروس با قیمت مناسب در تهرانپارس

توجه کنید که بخشی از فرآیند مدیریت برگزاری مراسم عروسی یا نامزدی٬ علاوه بر تهیه کارت دعوت و مشخص کردن نام مهمانان و تحویل به آنان و بررسی تالار  و انتخاب لباس عروس و داماد٬ انتخاب یک آریشگاه عروس خوب است که هم قیمت مناسبی داشته باشد هم کیفیت کار٬ مورد رضایت عروس خانم  و مشاوران همیشه سخت گیر و ساقدوش های شیطون باشد. گاها٬ نظر عروس خانم را مادر شوهر یا مادر یا حتی ساقدوش ها و دوستان نزدیک نسبت به انتخاب آرایشگاه ٬ تغییر می دهند و این تغییر نظر که به دلیل اصرار دوستان نزدیک به عروس خانم انجام می شود٬‌ گاها در فرآیند مدیریت مراسم تغییر حاصل کرده و هزینه های گزافی به آقا داماد تحمیل می شود.
میکاپ عروس میکاپ عروس
بنابراین توصیه  می شود که اگر از قبل٬ با اطلاعات دقیق و بر اساس تحقیقات میدانی٬ متوجه شدید که فلان سالن آرایش  عروس در فلان نقطه شهر در فلان زمان مورد نظر٬ با قیمت توافق شده٬ امکان ارائه خدمات به شما را دارد٬ این برنامه از قبل تعیین شده را در دقیقه  ۹۰ تغییر ندهید و به خاطر پیشنهادات هیجان انگیز دوست فلان دوست شما که عکس های رویایی به شما از آرایش عروس های قبلی نشان می دهد٬ برنامه را تغییر ندهید. چه بسا٬ مدیریت سالن ادعایی تغییر کرده و آرایشگر زبردست و پنجه طلای آن ها با فرد آماتور دیگری جایگزین شده باشد! سالن زیبایی گل رخ با بهره گرفتن از چندین سال تجربه و مواد عالی اروپایی، و همچنین با استفاده از بهترین متدهای روز دنیا در زمینه میکاپ عروس، جز بهترین آرایشگاه زنانه در کرمان و بهترین آرایشگاه عروس در کرمان شبی به یاد ماندمی برایتان رقم خواهد زد. همچنین آرایشگاه گل رخ یک آرایشگاه خوب برای ابرو در کرمان محسوب می‌شود و اکثر افرادی که خدمات ابرو انجام داده‌اند، از کار ابرو آرایشگاه صالحی کرمان بسیار راضی بودند.
آرایشگاه عروس در تهرانپارس آرایشگاه عروس در تهرانپارس

مدیریت سالن گل رخ

سالن آرایشی گل‌رخ که توسط خانم سمیرا صادقی تاسیس گردیده است با ارائه برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این سالن از سال 1386 شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس شروع به کار کرد و با گذشت زمان، توانست با ارائه خدمات با کیفیت، قابلیت‌های خود را به مشتریان خود اثبات کند.

سالن زیبایی گل رخ

سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن چندین لاین تخصصی و پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شرق تهران است. با مدیریت خانم فرزانه صادقی، این سالن زیبایی با 15 سال سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است. لاین‌های تخصصی این سالن زیبایی شامل میکاپ، شینیون، خدمات ناخن، رنگ و مش، کوپ، براشینگ، پاکسازی پوست، خدمات ابرو و اصلاح، اکستنشن مو و مژه، لمینیت مژه و اپیلاسیون می‌باشد. این خدمات گسترده باعث شده‌اند که مشتریان مختلفی از این سالن زیبایی استفاده کنند و با کیفیت ارائه شده از آن رضایت کامل داشته باشند. علاوه بر این، سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن خدمات ویژه برای عروس خانم‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنان در محدوده شرق تهران است. این خدمات شامل میکاپ و گریم عروس، شینیون، اکستنشن مژه و مو، اصلاح و رنگ ابرو و خدمات ناخن می‌باشد. کادر مجرب و حرفه‌ای سالن زیبایی گل‌رخ با توجه به سلیقه و نیازهای عروس، بهترین خدمات را به آنان ارائه می‌دهند. وبسایت گل رخ :‌golerokh-salon.com
آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
میکاپ عروس میکاپ عروس

آرایشگاه عروس با قیمت مناسب در تهرانپارس

یافتن آرایشگاه عروس با قیمت مناسب در تهرانپارس یکی از موضوعات چالش برانگیز است. آگهی های زیادی در صفحات مجازی و تراکت ها با تیتر بهترین آرایشگاه عروس در تهرانپارس می بینیم. به همین دلیل انتخاب آرایشگاه عروس خوب در تهرانپارس کمی مشکل شده است. با این حال یک آرایشگاه عروس خوب در تهرانپارس، آرایشگاهی است که دارای افراد متخصص در زمینه آرایش عروس بوده و پکیج زیبایی عروس را به صورت حرفه ای ارائه می دهد. شما برای انتخاب آرایشگاه عروس خوب در تهرانپارس، می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:
  • تیم حرفه ای میکاپ، رنگ مو و سایر خدمات
  • دسترسی راحت و نزدیکی به گل فروشی
  • وجود جای پارک ماشین
  • قیمت مناسب
  • داشتن آلبوم نمونه کارهای قابل اعتماد
در این میان استفاده از شبکه های مجازی و کمک گرفتن از سایت های خدماتی نیز در یافتن آرایشگاه عروس با قیمت مناسب در تهرانپارس راهگشا هستند.
میکاپ عروس میکاپ عروس

اگر به دنبال سالن زیبایی عروس خوب هستید٬ معیارهای زیر را در نظر داشته باشید:

  • بهترین آرایشگاه  تهرانپارس٬ الزاما گران ترین سالن عروس شهر نیست.
  • بهترین آرایشگاه تهرانپارس الزاما صدها هزار فالور در اینستاگرام و توییتر ندارد.
  • بهترین سالن  تهرانپارس الزاما توسط ساقدوش های شما یا مادر شوهر یا مادر شما توصیه نمی شود.
  • بهترین سالن تهرانپارس الزاما بیشترین سطح تبلیغات محیطی و بیلبوردی را ندارد.
  • آرایش عروس باید با بهترین محصولات انجام شود تا هم کیفیت کار بالا باشد و هم پوست در معرض آسیب های مختلف قرار نگیرد.
  • خدمات تخصصی ناخن٬ انواع کوپ های ژورنالی و پیتاژ و هم چنین انواع مش و های لایت ها باید با بهترین متریال و طبق کیفیت مورد توافق انجام شود.
  • اگر عروس نیاز به کراتینه و اکستنشن دارد٬ باید برای این کار وقت لازم اختصاص داده شد.
  • خدمات اپیلاسیون سالن آرایش عروس باید مبتنی بر لوازم یک بار مصرف باشد.
  • اگر قیمت یک سالن آرایش عروس به نسبت نامبر وان ها و معروف ها٬ کم تر بود٬ از دستور کار شما خارج نشود.
  • مناسب ترین سالن آرایش عروس تهرانپارس٬ الزاما حضور خیلی فعالی در هشتگ های محبوب اینستاگرام ندارد.
  • آرایشگاه های خوب را بر اساس مشاوره و تحقیقات میدانی انتخاب کنید.
  • حتی الامکان یک بار برای آرایش صورت و کارهای دیگر٬ به سالنی که قصد دارید برای آرایش عروس از آن استفاده کنید٬ مراجعه کرده  و با خدمات و کیفیت محصولات و مهارت های پرسنل آن آشنا شوید.
  • خدمات اکستنشن مو٬ میکاپ ویژه٬ لایت٬ شینیون و فوت بدن و سولاریوم و کاور ناخن و لاک پا و لنز و تاج و تور٬ خدماتی است که هر عروس خانمی نیاز ندارد. لذا در انتخاب آن دقت کنید.
  • گول خدمات ماساژ و مهماندار شخصی و پذیرایی آنچنانی نخورید تا ۴ تا ۱۰ برابر  قیمت اصلی٬ از جیب شما نرود!
  • آرایش عروس ٬ فرآیندی وقت گیر است و ظرف ۲ ساعت انجام نمی شود! لذا همه مجموعه هایی که در خلق یک چهره رویایی تاثیر گذار هستند باید مهارت کافی داشته و ضعف یک بخش٬ خیلی زود در رصد مهمانان فضول دقیق شما! در شب مراسم قرار می  گیرد.
  • گول قیمت های سرسام آور و فوتوشوت های اینستاگرامی که چهره های رویایی و هالیوودی عروس را تبلیغ می کنند نخورید. اصل  اول٬ شناخت دقیق و مستند و حضوری شما از توانایی سالن زیبایی در چارچوب بودجه ای است که تعیین کردید.
آرایشگاه عروس در تهرانپارس

آیا میکاپ کار و آرایشگر عروس تهرانپارس سبک خاصی را برای آرایش عروس در نظر می گیرند؟

برای آرایش عروس علاوه بر میکاپ هالیوودی، با توجه به تکنیک و متد روز دنیا در روز مشاوره با توجه به نوع پوست عروس خانم، سن عروس خانم، فرم صورت عروس، نوع لباس و زیورآلات و … سبک و مدل آرایش را انتخاب می کنند. بعنوان مثال اگر میکاپ آرتیست تجربه کافی نداشته باشد ممکن است با انتخاب یک سبک و مدل آرایش باعث بالا رفتن سن او عروس خانم نسبت به داماد شود. ممکن است آرایش غلیظ برای چهره فردی زیبا نباشد و با یک میکاپ لایت اروپایی بسیار شیک و جذاب دیده شود. همه افراد با سبک آرایش لایت و یا برعکس همه عروس خانم ها با آرایش غلیظ چهره بهتری پیدا نمی کنند. آرایشگر حرفه ای عروس در انتخاب رنگ موی عروس باید هوشمندانه تصمیم بگیرد و رنگ موی عروس خانم را متناسب با نوع صورت و سبک آرایش انتخاب کند.
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : با هماهنگی قبلی
تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران