شینیون مو کلاسیک در تهرانپارس | سالن زیبایی گل رخ

شینیون مو کلاسیک در تهرانپارس | سالن زیبایی گل رخ

تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

شینیون مو کلاسیک در تهرانپارس |  هزینه شینیون مو کلاسیک در تهرانپارس

آرایش مو کلاسیک مو نوعی آرایش مو زیبا و جذاب است. در آرایش مو با سبک کلاسیک از پروتز و موهای مصنوعی اضافه استفاده نمی شود به این دلیل این نوع آرایش موها را آرایش مو کلاسیک نام گذاری کرده اند. شینیون کلاسیک برای چهره هایی بیضی شکل و نرمال با گردن بلند بسیار مناسب است.

شینیون مو در تهرانپارس شینیون مو در تهرانپارس
شینیون مو در تهرانپارس شینیون مو در تهرانپارس
شینیون کلاسیک شینیون کلاسیک

شینیون کلاسیک چیست و چه کاربردی دارد؟

این مدل شینیون، یکی از روش‌های معمول شینیون است که به دلیل سرعت انجام بالا و البته زیبایی بالا در کنار سادگی که دارد، به یکی از روش‌های رایج شینیون تبدیل شده است. شینیون موی ساده برای همه‌ کاربرد داشته و هر فردی با هر سنی، قد و یا  جنس مویی، می‌تواند از این روش استفاده کند. از شینیون ساده می‌توان برای عروس‌ها نیز استفاده کرد که در ادامه به آن نیز می‌پردازیم.

چرا شینیون کلاسیک محبوب است؟

همانطور که قبل‌تر هم اشاره شد، این مدل شینیون به دلایل مختلفی مثل سرعت انجام بالا، هزینه بسیار پایین و زیبایی بالا بسیار محبوب است. شینیون ساده از مدل‌های به خصوص شینیون مو است که نه نیاز به کار زیادی دارد و نه به ابزار خاصی، ولی نتیجه کار بسیار زیبا است که این زیبایی در کنار سادگی روش باعث محبوبیت بیش از اندازه آن می‌شود.

شینیون تخصصی سالن زیبایی گل رخ

سالن آرایشی گل‌رخ که توسط خانم سمیرا صادقی تاسیس گردیده است با ارائه برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این سالن از سال 1386 شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس شروع به کار کرد و با گذشت زمان، توانست با ارائه خدمات با کیفیت، قابلیت‌های خود را به مشتریان خود اثبات کند.سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن چندین لاین تخصصی و پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شرق تهران است. با مدیریت خانم فرزانه صادقی، این سالن زیبایی با 15 سال سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است.لاین‌های تخصصی این سالن زیبایی شامل میکاپ، شینیون، خدمات ناخن، رنگ و مش، کوپ، براشینگ، پاکسازی پوست، خدمات ابرو و اصلاح، اکستنشن مو و مژه، لمینیت مژه و اپیلاسیون می‌باشد. این خدمات گسترده باعث شده‌اند که مشتریان مختلفی از این سالن زیبایی استفاده کنند و با کیفیت ارائه شده از آن رضایت کامل داشته باشند.علاوه بر این، سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن خدمات ویژه برای عروس خانم‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنان در محدوده شرق تهران است. این خدمات شامل میکاپ و گریم عروس، شینیون، اکستنشن مژه و مو، اصلاح و رنگ ابرو و خدمات ناخن می‌باشد. کادر مجرب و حرفه‌ای سالن زیبایی گل‌رخ با توجه به سلیقه و نیازهای عروس، بهترین خدمات را به آنان ارائه می‌دهند.

راه های ارتباطی : 09012630373 | 02177721459
آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
شینیون کلاسیک شینیون کلاسیک

شینیون ساده مناسب چه افرادی است؟

شینیون ساده برای همه مناسب است و نمی‌توان گفت که فقط افرادی که وضعیت و مشخصات به خصوصی دارند، باید از این روش استفاده کنند. البته بد نیست بدانید با توجه به سرعت انجام این روش، می‌توان گفت که شینیون کلاسیک برای افرادی که وقت کافی برای استفاده از سایر روش‌های شینیون مثل شینیون کاغذی ندارند، بسیار مناسب است.

هزینه شینیون کلاسیک چقدر است؟

این مدل شینیون در مقایسه با سایر روش‌های شینیون مثل شینیون‌های بافت، از هزینه مناسبی برخوردار است و می‌توان با هزینه نسبتا پایینی از خدمات شینیون کلاسیک استفاده کرد. البته در تعیین تعرفه شینیون کلاسیک، موارد دیگری مثل دستمزد آرایشگر هم باید در نظر گرفته شود، ولی به طور کلی این روش قیمت مناسبی دارد.

شینیون کلاسیک شینیون کلاسیک شینیون کلاسیک

نمونه شینیون کلاسیک جدید

در ادامه برای آشنایی بیشتر با این روش، یکی از جدیدترین مدل‌های شینیون کلاسیک که طرفدار بسیار زیادی هم دارد را برای مشاهده شما قرار داده‌ایم. دقت داشته باشید که روش شینیون ساده دقیقاً مثل عکس بوده و به سادگی انجام می‌شود و زیبایی بالایی هم دارد.

البته دقت داشته باشید که شینیون ساده هم اصول ساده ولی قابل توجهی دارد که می‌تواند تأثیر مستقیمی در زیبایی آن بگذارد که باید به آن هم دقت داشته باشید.

آیا شینیون کلاسیک برای عروس‌ها هم استفاده می‌شود؟

بله: قطعاً روش شینیون کلاسیک پتانسیل استفاده برای عروس‌ها را نیز دارا می‌باشد. البته با وجود روش‌های پیشرفته‌تر شینیون، استفاده از شینیون کلاسیک عروس خیلی کمتر به چشم می‌خورد، ولی شینیون ساده به شکلی است که سلیقه‌های زیادی را به خود جذب می‌کند و به همین دلیل می‌توان از شینیون کلاسیک برای عروس‌ها نیز استفاده کرد.

شینیون کلاسیک شینیون کلاسیک شینیون کلاسیک

شینیون کلاسیک چقدر زمان می‌برد؟

همانطور که گفته شد، این مدل شینیون به راحتی قابل انجام است و زحمت زیادی ندارد که با توجه به این موضوع، می‌توان گفت هر نوع شینیون ساده کلاسیک را می‌توان در کمتر از 45 دقیقه انجام داد. البته اگر این روش توسط آرایشگر متخصص انجام شود در 20 دقیقه نیز قابل آماده شدن است که همین موضوع باعث جذابیت این روش برای افرادی می‌شود که وقت زیادی برای آرایش موهای خود ندارند.

جمع بندی

شینیون کلاسیک یکی از روش‌های ساده شینیون است که البته جذابیت و طرفدارهای زیادی هم دارد. در این روش بر خلاف بعضی از روش‌های شینیون که زمان و هزینه زیادی باید صرف انجام آن‌ها شود، با هزینه ای مناسب و در سریع‌تر زمان ممکن، می‌توان موهای خود را پشت سر جمع کرد.

اگر به فکر کسب درآمد از روش‌های مختلف شینیون هستید، دوره آموزش شینیون صفر تا صد گل رخ ، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : با هماهنگی قبلی
تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران