رنگ و مش عروس در تهرانپارس | سالن زیبایی گل رخ

رنگ و مش عروس در تهرانپارس | سالن زیبایی گل رخ

تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

رنگ و مش عروس در تهرانپارس | بهترین رنگ کار مو در تهرانپارس | بهترین مرکز رنگ و مش در تهرانپارس | آرایشگاه خوب برای رنگ و مش تهرانپارس | مرکز تخصصی رنگ و مش در تهرانپارس

رنگ کردن موها از قدیم تا به امروز مورد توجه همه خانم ها بوده است. مراکز تخصصی رنگ و لایت در تهرانپارس با بهره گیری از به روزترین متدهای جهانی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت در جهت ارائه خدمات به شما آماده هستند. اگر بهترین رنگ کار مو در تهرانپارس را نمی‌شناسید توصیه می کنیم این مطلب از وب سایت ورناپ را از دست ندهید.

رنگ و مش تهرانپارس رنگ و مش تهرانپارس

در تهرانپارس نیز مراکز تخصصی رنگ و مش بسیار زیاد هستند و می توانید با جستجوی اینترنتی یا مشاوره با دوستان و آشنایان خود، بهترین مرکز را برای خود پیدا کنید. ما در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین مرکز رنگ و مش عروس در تهرانپارس را به شما عزیزان معرفی کنیم:

بهترین سالن رنگ و مش عروس در تهرانپارس چه ویژگی هایی دارد؟

تجربه و تخصص: سالنی که تجربه کافی در زمینه رنگ و مش داشته باشد و تخصص لازم را در این زمینه داشته باشد، می‌تواند بهترین گزینه باشد.

کیفیت محصولات: سالنی که از محصولات با کیفیت و مرغوب استفاده کند، می‌تواند بهترین گزینه باشد. برای مثال، رنگ مویی که استفاده می‌شود باید با کیفیت بالا و بدون آسیب به مو باشد.

تجهیزات و امکانات: سالنی که از تجهیزات و امکانات مدرن و به روز استفاده کند، می‌تواند بهترین سالن رنگ و مش عروس در تهران باشد. برای مثال، دستگاه‌هایی که برای رنگ و مش استفاده می‌شود باید به روز و مدرن باشند.

قیمت: قیمت خدمات سالن نیز باید مناسب و با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده باشد.

نظافت و بهداشت: سالنی که به نظافت و بهداشت دقت کند، می‌تواند بهترین گزینه باشد. برای مثال، ابزارهای استفاده شده باید پس از هر بار استفاده به دقت ضدعفونی شوند.

هایلایت مو در تهرانپارس هایلایت مو در تهرانپارس
سالن زیبایی گل رخ

سالن آرایشی گل‌رخ ارائه دهنده برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران است. این سالن کار خود را از سال 1386شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس آغاز کرد و پس از گذشت مدت کوتاهی توانست قابلیت‌های خود را برای مشتریان به اثبات برساند. آرایش عروس و خدمات زیبایی این سالن آرایشی بوسیله کادر ماهر و باتجربه در کنار بهترین مواد آرایشی از حیث کیفیت تحت نظر مدیریت سالن، سرکار خانم فرزانه صادقی به مشتریان گرامی عرضه می‌گردد. کیفیت مواد آرایشی و خلاقیت در استفاده از جدیدترین متدها، از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان شیک پوش ایرانی محسوب می‌شود. از این جهت، مجموعه زیبایی گل‌رخ سعی بر آن دارد تا همواره خود را نسبت به ترندهای روز دنیا، به‌روز نگه دارد تا در راستای آن برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اگر به دنبال خاص ترین‌ها هستید، گل‌رخ بهترین انتخاب برای شماست.

09125040322
آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

با توجه به این ویژگی ها، شما می توانید بهترین سالن رنگ و مش عروس در تهران را برای خود پیدا کنید.

رنگ و مش تهرانپارس رنگ و مش تهرانپارس

عوامل موثر بر قیمت رنگ مو در بهترین مرکز رنگ و مش در تهرانپارس؟

یکی از فاکتورهای مهمی که برای انتخاب بهترین سالن رنگ مو در تهران باید به آن اهمیت دهید دستمزدی می باشد که باید پرداخت کنید. قیمت رنگ مو در بهترین مرکز رنگ و مش عروس در تهران باید متناسب با کیفیت رنگ هایی که رنگ کار انتخاب می نماید و میزان دقت و وقتی که برای انجام کار میگذارد باشد. از جمله مواردی که در این قیمت تاثیر گذار هستند عبارتند از:

تاثیر قد مو در قیمت رنگ مو در بهترین مرکز رنگ و مش در تهرانپارس

قد موهای هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. شایداین جمله را بارها شنیده باشید که موهای بلندتر به مواد بیشتری نیاز دارند. همچنین حجم مو در نیز در میزان موادی که برای موهای یک فرد استفاده می شود و مدت زمانی که باید برای مشتری وقت گذاشت تاثیر گذار می باشد.

تاثیر تجربه رنگ کار در قیمت رنگ مو در بهترین مرکز رنگ و مش در تهرانپارس

فردی که در کار رنگ و مش حرفه ای است مطمئنا وقت زیادی را برای رسیدن به این مرحله صرف کرده است و غیرمنطقی و دور از عقل نیست که دستمزد بالاتری را دریافت نماید. دقت کنید که اگر شما برای رسیدن به بهترین نتیجه هزینه نکنید باید همان هزینه را برای احیای موهای خود خرج کنید و دردسر و وقت بیشتری را بگذارید.

عنوان تاثیر برند رنگ مو در قیمت بهترین مرکز رنگ و مش در تهرانپارس

 وجود یا عدم وجود برخی از ترکیبات شیمیایی در مواد رنگ مو، مش و دکلره و کشور سازنده هریک باعث می شود قیمت های آن ها با یکیدیگر متفاوت باشد. برند رنگ مو در قیمت بهترین مرکز رنگ و مش عروس در تهرانپارس تاثیر گذار است.

انواع خدمات رنگ مو در بهترین مرکز رنگ و مش تهرانپارس:

انواع رنگ مش شامل:

    هاف لایت مو     دیپ لایت
    مش بارانی     مش پلنگی
    مش رنگین کمانی یا مووی لایت     مش ستاره ای
    مش سان لایت     مش مون لایت
    مش دلایت     لایت خطی

انواع رنگ آمبره شامل:

    آمبره روسی

    آمبره برزیلی

انواع رنگ بالیاژ شامل:

    بالیاژ سایه روشن مو     بالیاژ روسی (لایت روسی)
    بالیاژ ریلی مو     بالیاژ برزیلی
    بالیاژ خطی     بالیاژ مو به روش پوشینگ

انواع هایلایت مو

رنگ سامبره مو

شماره تماس بهترین مرکز رنگ و مش عروس در تهران:

انتخاب بهترین مرکز رنگ و مش در تهرانپارس کار چندان سختی نیست. برای انتخاب لازم است که معیارهایی را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب خود را داشته باشید. از جمله این معیارها می‌توان به اهمیت رعایت بهداشت، تنوع خدمات، پرسنل دوره‌دیده و مجرب سالن زیبایی، برخورد مناسب پرسنل با مشتری، قیمت مناسب، مسافت نه‌چندان دور تا منزل و یا محل کار و … اشاره کرد. برای اطلاع از شرایط دقیق با ما در تماس باشید.

هزینه رنگ و مش در تهرانپارس چقدره ؟

برای اینکه بتوانید از هزینه های دقیق رنگ کاران در تهرانپارس اطلاع یابید لازم است که به آنها مراجعه کنید و با توجه به رنگ درخواستی شما، حجم مو و روش رنگ گذاری به محاسبه رنگ موی شما برسند. برای این کار میتوانید با انتخاب رنگ کاران معتبر در لیست فوق، به بهترین ها دست یابید و با مراجعه به آنان از هزینه ها اطلاع یابید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : با هماهنگی قبلی
تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران