بهترین میکاپ آرتیست عروس در پاسداران | سالن زیبایی گل رخ

بهترین میکاپ آرتیست عروس در پاسداران | سالن زیبایی گل رخ

تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

بهترین میکاپ آرتیست پاسداران | بهترین گریمور عروس در پاسداران | میکاپ عروس پاسداران

میکاپ تنوع بسیار زیادی دارد و تقریبا به اندازه‌ی تفاوت سلیقه‌ی افراد، سبک متفاوت می‌توان برای میکاپ تعریف کرد. در سالن‌های زیبایی، دسته‌بندی‌ای که کاربرد دارد، شامل میکاپ‌های لایت (یا اروپایی)، کلاسیک، شرقی، عربی، هالیوودی، لبنانی، خلیجی و مصری است. تفاوت این سبک‌ها در میزان آرایش، حجم مواد آرایشی استفاده شده و نهایتا خانواده‌ی رنگ‌های استفاده شده است.

میکاپ عروس

بهترین میکاپ آرتیست عروس در پاسداران باید تسلط کافی برروی تمامی این سبک‌ها داشته باشد تا بتواند به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهد. همچنین، باید توانایی ایجاد آرایشی طبیعی و زیبا را داشته باشد که با لباس و موهای مشتری هماهنگ باشد. همچنین، باید از محصولات با کیفیت و معتبر استفاده کند و تمامی ابزارهای تمیز و بهداشتی را در انجام کار به کار بگیرد. با توجه به این نکات، می‌توانید بهترین میکاپ آرتیست تهران را برای خود انتخاب کنید و از خدمات با کیفیت و بهترین نتیجه‌ی ممکن برای خودتان بهره‌مند شوید.

میکاپ عروس میکاپ عروس میکاپ عروس

بهترین مرکز میکاپ عروس در شرق تهران | سالن زیبایی گل رخ

سالن آرایشی گل‌رخ که توسط خانم سمیرا صادقی تاسیس گردیده است با ارائه برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این سالن از سال 1386 شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس شروع به کار کرد و با گذشت زمان، توانست با ارائه خدمات با کیفیت، قابلیت‌های خود را به مشتریان خود اثبات کند.سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن چندین لاین تخصصی و پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شرق تهران است. با مدیریت خانم فرزانه صادقی، این سالن زیبایی با 15 سال سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است.لاین‌های تخصصی این سالن زیبایی شامل میکاپ، شینیون، خدمات ناخن، رنگ و مش، کوپ، براشینگ، پاکسازی پوست، خدمات ابرو و اصلاح، اکستنشن مو و مژه، لمینیت مژه و اپیلاسیون می‌باشد. این خدمات گسترده باعث شده‌اند که مشتریان مختلفی از این سالن زیبایی استفاده کنند و با کیفیت ارائه شده از آن رضایت کامل داشته باشند.علاوه بر این، سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن خدمات ویژه برای عروس خانم‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنان در محدوده شرق تهران است. این خدمات شامل میکاپ و گریم عروس، شینیون، اکستنشن مژه و مو، اصلاح و رنگ ابرو و خدمات ناخن می‌باشد. کادر مجرب و حرفه‌ای سالن زیبایی گل‌رخ با توجه به سلیقه و نیازهای عروس، بهترین خدمات را به آنان ارائه می‌دهند.

راه های ارتباطی : 09012630373 | 02177721459
آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
میکاپ خلیجیمیکاپ خلیجیمیکاپ خلیجی

نکات مهم در انتخاب بهترین میکاپ آرتیست

در انتخاب بهترین میکاپ آرتیست عروس پاسداران ، باید به چندین نکته توجه کنید تا از انتخاب درست و بهترین گزینه برای خودتان اطمینان حاصل کنید. در زیر به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم:

۱. تجربه و تخصص: انتخاب یک میکاپ آرتیست عروس با تجربه و تخصص کافی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. برای این منظور، می‌توانید از تجربه و نمونه کارهای قبلی آن فرد مطمئن شوید.

۲. سبک میکاپ: مطمئن شوید که میکاپ آرتیست عروس با سبک میکاپ شما سازگاری دارد. برای این منظور، می‌توانید از نمونه کارهای قبلی آن فرد استفاده کنید.

۳. محصولات استفاده شده: مطمئن شوید که میکاپ آرتیست عروس از محصولات با کیفیت و معتبر استفاده می‌کند. این محصولات باید به سلامت پوست شما نیز مطابقت داشته باشند.

۴. قیمت: هزینه‌ی میکاپ عروس نیز یکی از مواردی است که باید در نظر گرفته شود. مطمئن شوید که قیمت با کیفیت کار میکاپ آرتیست عروس مطابقت دارد.

۵. محیط کار: محیط کار میکاپ آرتیست عروس نیز باید بهداشتی و تمیز باشد تا از هرگونه عفونت و بیماری جلوگیری شود.

۶. تعامل و ارتباط: تعامل و ارتباط خوب با میکاپ آرتیست عروس بسیار مهم است. باید مطمئن شوید که آرایشگر قادر به درک نیازهای شما و ارائه‌ی پیشنهادهای مناسب است.

۷. زمانبندی: زمانبندی میکاپ عروس نیز بسیار مهم است. باید مطمئن شوید که میکاپ آرتیست عروس قادر به انجام کار در زمان مقرر است.

با توجه به این نکات، می‌توانید بهترین میکاپ آرتیست عروس پاسداران را برای خود انتخاب کنید و از خدمات با کیفیت و بهترین نتیجه‌ی ممکن برای روز خاص عروسی‌تان بهره‌مند شوید.

میکاپ عروسمیکاپ عروس

پکیج خدمات میکاپ کار عروس در پاسداران شامل چیست؟

پکیج خدمات میکاپ کار عروس شامل یک سری خدمات آرایشی و زیبایی است که برای روز عروسی ارائه می‌شود. این خدمات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

آرایش عروس: آرایش عروس شامل آرایش صورت، مو و ناخن می‌شود. این خدمات ممکن است شامل پاکسازی پوست، اصلاح ابرو، ماسک صورت، آرایش چشم و لب، طراحی مو و اعمال رنگ مو باشد.

شینیون عروس: شینیون عروس شامل طراحی مو و اعمال مواد آرایشی برای ایجاد حالت‌های مختلف موی عروس است.

لمینت و اکستنشن مژه: این خدمات شامل اعمال مژه مصنوعی و یا لمینت مژه طبیعی می‌شود.

سایر خدمات: سایر خدمات ممکن است شامل اصلاح ابرو، پاکسازی پوست، ماساژ صورت، انجام اپیلاسیون و ماساژ باشد.

به طور کلی، پکیج خدمات میکاپ کار عروس شامل تمام خدمات آرایشی و زیبایی است که برای روز عروسی لازم است. قیمت پکیج‌های خدمات میکاپ کار عروس بسته به نوع خدمات و محل ارائه آن‌ها متفاوت است.

قیمت میکاپ عروس در پاسداران سال 1402

معمولا هر آرایشگر یا سالن زیبایی چند پکیج با جزئیات متفاوت برای آرایش عروس‌ها در نظر می‌گیرند و قیمت آرایش عروس در پاسداران در پکیج‌های مختلف با هم متفاوت تمام می‌شود. این که کدام پکیج را انتخاب کنیم می‌تواند بر روی قیمت آرایش عروس نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

موقعیت مکانی آرایشگاه بر هزینه آرایش عروس تأثیر می‌گذارد، و هنرمندان آرایش نیز از این قاعده مستثنی نیستند. توجه داشته باشید که آرایشگران در شهر‌های بزرگتر معمولاً نرخ بالاتری دارند، اگرچه شما نیز نسبت به حرفه ای‌هایی که در دسترس هستند، انتخاب بیشتری خواهید داشت

هزینه آرایش عروسی در سال 1403 بسته به عوامل زیر است:

  • سبک آرایش
  • آکسسوار و کلاه
  • تجربه میکاپ آرتیست
  • موقعیت مکانی آرایشگاه
  • مارک لوازم آرایش استفاده شده برای عروس
  • تاریخ عروسی شما (معمولا در روز‌های خاص به دلیل شلوغی این مبلغ افزایش می‌یابد)
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : با هماهنگی قبلی
تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران