آموزش میکاپ عروس در تهرانپارس | سالن زیبایی گل رخ

آموزش میکاپ عروس در تهرانپارس | سالن زیبایی گل رخ

تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

آموزش میکاپ عروس در تهرانپارس | آموزش میکاپ عروس در تهرانپارس

بسیاری از افراد تصور می‌کنند برای اینکه که بتوانند یک میکاپ آرتیست حرفه ای شوند تنها باید به شهر تهران دسترسی داشته باشند؛ و تنها زمانی می توانند این حرفه را بیاموزند که به صورت حضوری در کلاس بهترین میکاپ آرتیست تهران حاضر شوند. درست است که هیچ چیز جای آموزش حضوری را نمی گیرد؛ اما اگر شما می خواهید در کلاسهای بهترین میکاپ آرتیست تهران شرکت نمایید و فاصله زیادی با این شهر دارید  علاوه بر این اگر دسترسی به شهر تهران برای شما امکان پذیر است می توانید در ورکشاپ ها و دوره های آموزشی حضوری مجموعه گل رخ که جز بهترین میکاپ آرتیست عروس تهرانپارس به شمار می رود شرکت نمایید و از موارد آموزش داده شده در کلاس بالاترین بهره را ببرید.
میکاپ آرتیست در تهرانپارس میکاپ آرتیست در تهرانپارس
میکاپ آرتیست در تهرانپارس میکاپ آرتیست در تهرانپارس
میکاپ آرتیست در تهرانپارس میکاپ آرتیست در تهرانپارس
آموزش میکاپ آموزش میکاپ
آموزش میکاپ آموزش میکاپ
آموزش میکاپ آموزش میکاپ

مدیریت سالن گل رخ

سالن آرایشی گل‌رخ که توسط خانم سمیرا صادقی تاسیس گردیده است با ارائه برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این سالن از سال 1386 شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس شروع به کار کرد و با گذشت زمان، توانست با ارائه خدمات با کیفیت، قابلیت‌های خود را به مشتریان خود اثبات کند.

سالن زیبایی گل رخ

سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن چندین لاین تخصصی و پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شرق تهران است. با مدیریت خانم فرزانه صادقی، این سالن زیبایی با 15 سال سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است. لاین‌های تخصصی این سالن زیبایی شامل میکاپ، شینیون، خدمات ناخن، رنگ و مش، کوپ، براشینگ، پاکسازی پوست، خدمات ابرو و اصلاح، اکستنشن مو و مژه، لمینیت مژه و اپیلاسیون می‌باشد. این خدمات گسترده باعث شده‌اند که مشتریان مختلفی از این سالن زیبایی استفاده کنند و با کیفیت ارائه شده از آن رضایت کامل داشته باشند. علاوه بر این، سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن خدمات ویژه برای عروس خانم‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنان در محدوده شرق تهران است. این خدمات شامل میکاپ و گریم عروس، شینیون، اکستنشن مژه و مو، اصلاح و رنگ ابرو و خدمات ناخن می‌باشد. کادر مجرب و حرفه‌ای سالن زیبایی گل‌رخ با توجه به سلیقه و نیازهای عروس، بهترین خدمات را به آنان ارائه می‌دهند. وبسایت گل رخ :‌golerokh-salon.com
آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
میکاپ عروس میکاپ عروس

آموزش میکاپ عروس در تهرانپارس

بهترین میکاپ آرتیست عروس در تهرانپارس فردی است که بتواند با توجه به چهره هر فرد و با توجه به سلیقه او بهترین میکاپ ها و آرایش ها را برای او انجام دهد. میکاپ یکی از هنرهای مربوط به آرایشگری می باشد که در بین بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار است.  میکاپ علاوه بر اینکه یک هنر است و شما از انجام آن لذت می برید  برای تبدیل شدن به بهترین میکاپ آرتیست تهرانپارس باید بتوانید شناخت دقیقی از اجزای مختلف صورت افراد داشته باشید و زیبایی‌های درونی آن ها را شناسایی کنید و تلاش کنید که پتانسیل های زیبایی در چهره هر فرد را افزایش دهید. توجه به هارمونی ها و قرینه سازی ها، استفاده از لوازم و متریال های سازگار با پوست همگی به شما کمک می‌کند که بهترین میکاپ آرتیست عروس تهرانپارس تبدیل شوید. در این مقاله بهترین میکاپ آرتیست عروس تهرانپارس را به شما معرفی می کنیم.
میکاپ عروس میکاپ عروس
بهترین میکاپ آرتیست عروس در تهراتپارس با استفاده از متریال اولیه با کیفیت، بهره مدی از بروزترین تکنیک های آرایش، رعایت اصول بهداشتی و شناسایی چهره شما توانسته اند رضایت مشتریان عزیز را به خود جلب نمایند. شما عزیزان می توانید برای انتخاب با اطمینان بیشتر نمونه کارهای انها را مشاهده نمایید. سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن چندین لاین تخصصی و پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شرق تهران است. با مدیریت خانم فرزانه صادقی، این سالن زیبایی با 15 سال سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است. لاین‌های تخصصی این سالن زیبایی شامل میکاپ، شینیون، خدمات ناخن، رنگ و مش، کوپ، براشینگ، پاکسازی پوست، خدمات ابرو و اصلاح، اکستنشن مو و مژه، لمینیت مژه و اپیلاسیون می‌باشد. این خدمات گسترده باعث شده‌اند که مشتریان مختلفی از این سالن زیبایی استفاده کنند و با کیفیت ارائه شده از آن رضایت کامل داشته باشند. علاوه بر این، سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن خدمات ویژه برای عروس خانم‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنان در محدوده شرق تهران است. این خدمات شامل میکاپ و گریم عروس، شینیون، اکستنشن مژه و مو، اصلاح و رنگ ابرو و خدمات ناخن می‌باشد. کادر مجرب و حرفه‌ای سالن زیبایی گل‌رخ با توجه به سلیقه و نیازهای عروس، بهترین خدمات را به آنان ارائه می‌دهند.  
میکاپ عروس
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : با هماهنگی قبلی
تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران