گریم و میکاپ عروس در تهرانپارس | سالن گل‌رخ

گریم و میکاپ عروس در تهرانپارس | سالن گل‌رخ

تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

گریم و میکاپ عروس در تهرانپارس | میکاپ حرفه ای در تهرانپارس | میکاپ تخصصی در تهرانپارس

میکاپ تنوع بسیار زیادی داشته و تقریبا به اندازه‌ی تفاوت سلیقه‌ی افراد، سبک متفاوت می‌توان برای میکاپ تعریف کرد. اما دسته‌بندی‌ای که در اکثر سالن‌های زیبایی کاربرد دارد، شامل میکاپ‌های لایت (یا اروپایی)، کلاسیک، شرقی، عربی، هالیوودی، لبنانی، خلیجی و مصری است. تفاوت این سبک‌ها در میزان آرایش، حجم مواد آرایشی استفاده شده و نهایتا خانواده‌ی رنگ‌های استفاده شده است. بهترین میکاپ آرتیست در تهرانپارس تمامی خدمات تخصصی انواع میکاپ را ارائه کرده است.

میکاپ آرتیست در تهرانپارس میکاپ آرتیست در تهرانپارس
میکاپ آرتیست در تهرانپارس میکاپ آرتیست در تهرانپارس
میکاپ آرتیست در تهرانپارس میکاپ آرتیست در تهرانپارس

یکی نکاتی که در انتخاب بهترین مرکز گریم و میکاپ عروس در تهرانپارس تاثیر به سزایی دارد، نمونه کار های یک میکاپ آرتیست است. قبل از اینکه بهترین میکاپ آرتیست را بتوانیم تشخیص دهیم باید حتما از نمونه کارهای آن بازدید کنیم. نکته مهم دیگر تجربیات آشنایان و دیگران می باشد. بهتر است که قبل از مراجعه و انتخاب بهترین میکاپ آرتیست، حتما از مشتری های قبلی پرس و جو بکنیم که آیا رضایت کافی را داشتند یا خیر. مورد دیگری که در انتخاب بهترین میکاپ آرتیست در تهرانپارس اهمیت بسیاری دارد ، تجربیات یک آرایشگر است. یک میکاپ آرتیست با تجربه بسیار در آرایش مشتری خود دقت می کند و میداند با توجه به فرم صورتتان ، چه نوع میکاپ و یا از چه نوع موادی باید استفاده کند.

گریم عروس در تهرانپارس گریم عروس در تهرانپارس گریم عروس در تهرانپارس
سالن زیبایی گل‌رخ

سالن آرایشی گل‌رخ ارائه دهنده برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران است.

این سالن کار خود را از سال 1386شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس آغاز کرد و پس از گذشت مدت کوتاهی توانست قابلیت‌های خود را برای مشتریان به اثبات برساند.

آرایش عروس و خدمات زیبایی این سالن آرایشی بوسیله کادر ماهر و باتجربه در کنار بهترین مواد آرایشی از حیث کیفیت تحت نظر مدیریت سالن، سرکار خانم فرزانه صادقی به مشتریان گرامی عرضه می‌گردد.

کیفیت مواد آرایشی و خلاقیت در استفاده از جدیدترین متدها، از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان شیک پوش ایرانی محسوب می‌شود.

از این جهت، مجموعه زیبایی گل‌رخ سعی بر آن دارد تا همواره خود را نسبت به ترندهای روز دنیا، به‌روز نگه دارد تا در راستای آن برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

اگر به دنبال خاص ترین‌ها هستید، گل‌رخ بهترین انتخاب برای شماست.

آدرس: پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

گریم و میکاپ عروس در تهرانپارس

این سالن زیبایی برای انجام بهترین آرایش عروس با شناسایی صورت و رنگ پوستتان بوسیله کادری مجرب از بهترین آرایشگرها اقدام و با تشخیص زیباترین مدل ها برای شما از طریق در اختیار داشتن بروز ترین دانش آرایشگری و شناسایی جدیدترین مدل ها، مدل صورت شما را تشخیص و از همه مهمتر برای حفظ طراوت و زیبایی شما با استفاده از بهترین مواد آرایشی، شما را به ایده آل ترین حالت ممکن صورتتان رسانده و تضمین می‌کند که در زیباترین حالت، در رویایی ترین شب زندگی خود بدرخشید. در صورت نیاز به مشاوره و رزرو وقت با شماره های درج شده تماس بگیرید.

گریم عروس در تهرانپارس گریم عروس در تهرانپارس

 

انواع میکاپ عروس

سبک آرایش عروس باید طوری باشد که به چهره واقعی فرد نزدیک باشد و حالت طبیعی آن را حفظ کند. گریمور عروس باید به رنگ و رنگ پوست و فرم و حالت صورت توجه کند و نوع مناسب مدل آرایش را برای عروس انتخاب کند، به عبارت دیگر هر صورت آرایش مخصوص به خود را می خواهد. مدل گریم و میکاپ عروس بسیار سلیقه ای است و در این سالن زیبایی تهرانپارس با توجه به خواسته عروس خانوم ها انجام می شود مدل های مختلفی از میکاپ وجود دارد که شامل:

سبک کلاسیک:

سبک کلاسیک قدیمی ترین و شیک ترین سبک در میکاپ عروس است. در آرایش کلاسیک بین آرایش چشم و لب ارتباط مستقیمی وجود دارد، اینطور که اگر آرایش لب غلیظ باشد و از رنگ های جیغ در لب استفاده شود، آرایش چشم ها باید روشن و لایت باشند و بالعکس. رنگ های رژ معمولا در این نوع از آرایش قرمز یا زرشکی هستند. سایه های چشم هم رنگ ملایم تری دارند. استفاده از خط چشم مشکی در آرایش عروس کلاسیک بسیار مرسوم است.

میکاپ خلیجی

وقتی در آرایش عروس تمرکز روی چشم ها باشد و خط چشم ضخیم و سایه های اسموکی ، از رنگ های تیره و تند در آرایش استفاده شده باشد. این مدل آرایش عروس ایرانی خلیجی یا آرایش عروس عربی معروف است

سبک اروپایی

سبک لایت یا اروپایی امروزه طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده و اکثر خانم ها و عروس ها علاقمند به این نوع از میکاپ هستند. معمولا در گریم و میکاپ عروس در تهرانپارس ، آرایش اصلا جیغ نیست. رژ لب مورد استفاده در این نوع از میکاپ همیشه طیف رنگ های مات و پوستی و وصورتی کدر می باشد. در قسمت آرایش چشم هم از سایه های اسموکی یا انواع درجه های رنگ قهوه ای با مژه هایی کم ریمل استفاده می شود. هیچ زیاده روی در استفاده از رنگ در چهره صورت نمی گیرد. هدف؛ پوشاندن عیب های صورت و ایجاد یک هارمونی زیباست.

سالن تخصصی عروس در تهرانپارس بهترین سالن حرفه ای عروس در تهرانپارس

ویژگی های بهترین میکاپ آرتیست در تهرانپارس

گریم و میکاپ یکی از هنرهای آرایشی پر سود و پولساز می باشد و خانم ها از مشتریان ثابت این هنر محسوب می شوند. بهترین میکاپ آرتیست سعی می‌کند بعد از شناخت صورت افراد، زیبایی های درونی هر چهره را شناسایی کند. و توانایی این را دارد که بداند هر چهره‌ای چه آرایشی نیاز دارد تا بتواند با دستان خود معجزه زیبایی را برای افراد به ارمغان بیاورد. چنین فردی با معجزه رنگ‌ها آشنا هستند، قرینه‌ سازی را می ‌داند، به تأثیر هارمونی رنگ ‌ها و سازگاری آن با پوست صورت به خوبی آگاه است. حال به چند ویزگی مهم که بهترین میکاپ آرتیست تهرانپارس دارد اشاره می کنیم:

مهارت و تجربه

یک قانون اساسی در آرایشگری و میکاپ وجود دارد و آن این است که هرچه قدر مهارت داشته باشید، درآمد و موقعیت شغلی بیشتری نیز خواهید داشت. این قانون را هیچگاه فراموش نکنید. همان طور که می دانید حرفه میکاپ و آرایشگری روزانه در حال تغییر و تحول است بنابراین برای اینکه بتوانید خدمات به روزی را به مشتریان خود ارائه بدهید، باید روزانه مهارت و دانش خود را افزایش دهید. اگر فکر می کنید که بعد از سپری کردن دوره میکاپ دیگر نیازی به یادگیری ترفند و تکنیک های جدیدی نیست، کاملا اشتباه می کنید. یکی از مهم ترین ویژگی گریم و میکاپ عروس در تهرانپارس این است که از یادگرفتن نکات و ترفند جدید هیچگونه هراسی ندارد و با علاقه به دنبال مهارت و ترفند های جدید می گردد.

حرفه و تجربه کاری بالا

بهترین میکاپ آرتیست حرفه ای باید ذهن خلاقی داشته باشد. خلاقیت بهترین رمز موفقیت در این کار است. اگر گرفتار تکرار و روزمرگی شوید، مطمئنا طرفداران خود را از دست خواهید داد. یکی از مهم ترین ویژگی بهترین میکاپ آرتیست این است که بتواند با چالش و درخواست های گوناگون مشتریان روبه رو شود و آنها را به درستی انجام دهد. همان طور که می دانید هر روز آرایشگران و میکاپ آرتیست ها متفاوت تر از دیروز بوده و روزانه با چالش و درخواست های جدیدی روبه رو خواهید شد. یک میکاپ آرتیست ماهر با تکیه بر دانش و مهارت خود باید متناسب با درخواست مشتریان عمل کرده و بتواند رضایت آنها را جلب کند.  جذابیت این کار در این است که هر روز شیوه های جدیدی را ابداع کنید. روش های جدیدی را امتحان کنید و برای هر فرم صورت، ایده های جدیدی را پرورش دهید. به همین دلیل است که خانم فرناز صفری جزو با تجربه ترین ها در زمینه میکاپ می باشد.

انعطاف پذیری

یکی از اصلی ترین ویژگی بهترین میکاپ آرتیست تهرانپارس انعطاف پذیر بودن می باشد. همان طور که می دانید تغییر کردن دشوار بوده و برخی از افراد ترجیح می دهند روزانه یک فعالیتی را تکرار کنند. اما در حوزه آرایشگری و میکاپ روزانه با درخواست و چالش های جدید روبه رو می شوید و مشتریان از شما انتظار دارند تا جدید ترین و آخرین میکاپ های روز را برای آنها خلق کنید. یک میکاپ آرتیست خوب باید بین آرایش روز و شب تمایز قائل شوید.

مدیریت زمان

از دیگر ویژگی های بهترین میکاپ آرتیست مدیریت زمان می باشد. مهم است که میکاپ آرتیست وقت دهی به مشتریان را بسیار دقیق انجام دهد که مبادا مشتری از اتلاف وقتش ناراحت شود. سعی کنید وقت کاری خود را به خوبی تنظیم کنید. هیچکس دوست ندارد تا وقتش تلف شود و مشتریان اهمیت زیادی به زمان می دهند. میکاپ آرتیست، خانم فرناز صفری بسیار به این مورد توجه بسیاری میکند و برای ایشان مهم می باشد.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران