بهترین سالن کاشت ناخن در تهرانپارس | گل رخ

بهترین سالن کاشت ناخن در تهرانپارس | گل رخ

تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
درباره ما

بهترین سالن کاشت ناخن در تهرانپارس | بهترین ناخن کار در تهرانپارس | کاشت ناخن ژله ای در تهرانپارس

در سال های اخیر به علت پرطرفدار شدن کاشت ناخن در تهرانپارس در میان خانم ها، سالن های زیبایی زیادی اقدام به اضافه کردن لاین کاشت ناخن و خدمات ناخن در این منطقه کردند. اما هموراه کسانی که علاقه به کاشت ناخن دارند به دنبال مراکزی هستند که کاشت ناخن را به صورت تخصصی انجام دهد تا هم زیبایی ناخن ها چندین برابر شود هم سلامت ناخن ها حفظ شود. بدین منظور در این صفحه با بهترین سالن کاشت ناخن در تهرانپارس آشنا میشوید.

روش‌های کاشت ناخن در بهترین سالن کاشت ناخن در تهرانپارس

کاشت ناخن قالبی

کاشت ناخن قالبی احتمالا ابتدایی‌ترین و قدیمی‌ترین روش کاشت ناخن است. در این روش کاشت، ناخن‌کار ابتدا مواد کاشت را روی ناخن‌های مصنوعی شما قرار می‌دهد و سپس مواد ضدقارچ را بر روی آن‌ها می‌گذارد.

در مرحله آخر هم ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی شما گذاشته و کمی فشار به آن وارد می‌کند تا کاملا به ناخن شما بچسبد. همچنین این نوع روش کاشت ناخن نیازی به سوهان‌کشی ندارد و البته پس از گذشت مدت کوتاهی اصطلاحا ناخن‌ها هوا می‌گیرد. امروزه این روش در بهترین سالن کاشت ناخن در تهران معمولا انجام نمی‌شود و تنها درصورتی‌که متقاضی خواهان انجام آن باشد، می‌تواند از ناخن‌کار خود بخواهد که از این روش استفاده کند.

کاشت ناخن پودری

شاید برایتان جالب باشد بدانید که کاشت ناخن به این روش از لحاظ زیبایی و مقاومت حرف اول را می‌زند. در این روش ناخن‌کار، ناخن مصنوعی باکیفیتی را روی ناخن شما می‌چسباند و سپس اندازه‌های آن را با ابزار مخصوص تنظیم می‌کند. در مرحله بعد ناخن را به مواد ضدقارچ و مواد کاشت آغشته می‌کند و در نهایت فرایند سوهان‌کاری را به شکل دقیق و منظم انجام می‌دهد.

توجه داشته باشید که فرایند سوهان‌کاری اهمیت بسیار زیادی در زیباتر جلوه‌ دادن دست‌هایتان خواهد داشت و به شما این اطمینان را می‌دهیم که اگر در بهترین سالن کاشت ناخن تهران این روش را انجام دهید، بهترین نتیجه را خواهید دید.

کاشت ناخن ژله‌ای

این روزها روش کاشت ناخن ژله‌ای در  سالن کاشت ناخن در تهران به علت سهولت در انجام و مزایای فراوان با استقبال بسیار زیادی مواجه شده‌ است. مواد ژله‌ای ناخن در معتبرترین مراکز پخش به شکل آماده قابل خریداری هستند و سالن‌های معتبر، بهترین نوع از این مواد را خریداری می‌کنند.

در این روش پس از گذاشتن مواد ضدقارچ، ژل مخصوص روی ناخن‌ها گذاشته می‌شود و برای سریع‌تر شدن فرایند خشک‌شدن، دست را در دستگاه UV مخصوص قرار می‌دهند. این شیوه با روش کاشت ناخن پودری به‌طور کلی به یک شکل است و تنها تفاوت، مواد استفاده‌شده و سرعت کار خواهد بود.

کاشت ناخن میکس

از اسم این روش کاملا معلوم است که چه فرایندی قرار است روی ناخن‌های شما انجام شود. این روش ترکیبی از دو نوع روش کاشت ناخن پودری و ژله‌ای است که در سالن کاشت ناخن تهران انجام می‌شود. در این روش، ناخن‌کار بعد از قراردادن مواد ضدقارچ روی ناخن‌ها، فرایند کاشت پودری را انجام می‌دهد. سپس بعد از سوهان‌کشی دقیق و ظریف ناخن‌ها، لایه‌ای از ژل را روی ناخن‌ می‌گذارد و دست شما را درون دستگاهUV  قرار می‌دهد تا ناخن‌ها خشک شوند.

خدمات مرکز تخصصی کاشت ناخن در تهرانپارس:

  • کاشت و ترمیم تخصصی ناخن
  • توسط  و آموزش توسط مانیکور آرتیست حرفه ایی
  • اجرا انواع کاشت ناخن
  • کاشت نچرال، کاشت هلویی، کاشت گریم، کاشت بی بی بومر، کاشت موقت یا نمازی، کاشت فرمر، کاشت لمینت (ژلیش)
  • استفاده از بهترین مارک مواد و ضد قارچ
  • طبق جدیدترین متد روز دنیا و بروز ترین طرح ها
  • کاشت نچرال
  • کاشت هلویی
  • ترمیم کاشت
  • تضمین کیفیت کاشت

هزینه در سالن کاشت ناخن تهرانپارس چقدر است؟

کاشت ناخن نسبت به نوع شان قیمت های متفاوتی دارند مثلا کاشت ساده ، گریم ، کاشت هلویی ، کاشت میکس و ژل و کروم بیبی بومرو … هر چه قدر کاشت تان پیشرفته و پیچیده باشد و دیزاین حرفه ای تری داشته باشد زمان زیادی لازم است و مواد گرانتری استفاده میشود و قیمت ش هم گرانتر خواهد بود . به حرفه ای بودن و با سابقه کارزیاد داشتن ناخن کار هم بستگی دارد .

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09125040322 ، 02177721459
  • نشانی: تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران ، پایین تر از فلکه اول تهرانپارس، بین 136 غربی و 138 غربی جنب فروشگاه ویوان پلاک 19

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران