کاشت ناخن در معلم رشت | مرکز تخصصی کاشت ناخن معلم رشت + شماره تماس + آدرس

کاشت ناخن در معلم رشت | مرکز تخصصی کاشت ناخن معلم رشت + شماره تماس + آدرس

گیلان ، آدرس: رشت، میدان معلم، خیابان 8 دی، ساختمان بین الملل طبقه 2 واحد 7
درباره ما

کاشت ناخن معلم در رشت | مرکز تخصصی کاشت ناخن در معلم رشت | شماره تماس کاشت ناخن رشت | کاشت ناخن معلم رشت

خدمات کاشت ناخن در رشت و گیلان بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. کاشت ناخن یکی از روش های محبوب برای بهبود ظاهر دستان است و به دلیل اینکه ناخن های زیبا و مرتب به چشم می‌آیند، بسیاری از خانم ها از این خدمت استفاده می کنند.

دلایل استفاده از کاشت ناخن می‌تواند برای زیبایی باشد، اما در برخی موارد، مانند داشتن ناخن های شکننده یا جویدن ناخن، به عنوان یک راه حل موثر برای جلوگیری از این عادت های ناپسند استفاده می شود. شما میتوانید برای تعیین وقت کاشت ناخن توسط بهترین ناخن کار رشت سمیرا کریمی نژاد با شماره تماس 09111322933 تماس حاصل نمایید.

خدمات تخصصی ناخن در رشت_معلم
مانیکور روسی
کاشت_پودر و ژل
دارای مدرک پودر و ژل
ارائه مدرک UCL به هنرجو
از کشور لندن
با سابقه کاری 10 ساله
آدرس: رشت، میدان معلم، خیابان 8 دی، ساختمان بین الملل طبقه 2 واحد 7

کاشت ناخن

کاشت ناخن در رشت کاشت ناخن در رشت کاشت ناخن در رشت
کاشت ناخن در رشت کاشت ناخن در رشت کاشت ناخن در رشت
کاشت ناخن در رشت کاشت ناخن در رشت کاشت ناخن در رشت

بهترین خدمات کاشت ناخن در رشت

بهترین سالن زیبایی رشت یکی از مراکز معتبر و متخصص در ارائه خدمات ناخن به خانم‌های علاقمند به زیبایی و عروس خانم‌هاست. این سالن زیبایی با داشتن پرسنل با تجربه و متخصص و با استفاده از بهترین متریال‌ها، خدمات کاشت و دیزاین ناخن را به کاربران علاقمند ارائه می‌دهد.

در این سالن زیبایی، جدیدترین متدهای کاشت ناخن، طراحی‌های ژورنالی و روز دنیا و خدمات حرفه‌ای و استثنایی مانیکور و پدیکور در محیط امن، آرام و کاملا بهداشتی ارائه می‌شود. همچنین، قیمت‌های مناسب و رقابتی برای خدمات ارائه شده در این سالن زیبایی، این امکان را به خانم‌هایی که به زیبایی دست‌های خود اهمیت می‌دهند، می‌دهد تا به راحتی از خدمات ارائه شده در این سالن زیبایی استفاده کنند.

انواع خدمات کاشت ناخن در رشت:

  • خدمات کاشت ناخن در رشت با جدیدترین متدهای روز دنیا (گریم ناخن، بیبی بومر، ماربل، میکس و …)
  • لمینت ناخن در رشت برای خانم هایی که دنبال کاشت های طبیعی وظریف هستند
  • جدیدترین دیزاین های روز دنیا (3d، ژل فویل، شوگر افکت، گل برجسته و طراحی با ژل و …)
  • کاشت دیپ مخصوص خانم های باردار و خانم هایی که به مواد کاشت حساسیت دارند
  • کاشت و ترمیم با بهترین مواد آمریکایی
  • کاشت ژل ناخن
  • ژلیش تخصصی ناخن
  • خدمات مانیکور و پدیکور
  • برگزاری کلاس های اموزش کاشت ناخن به صورت کامل و جامع در شهر رشت
  • کلاس خصوصی و نیمه خصوصی

با معرفی سه نفر مشتری یه ترمیم با تخفیف 25% از ما هدیه بگیرین

کاشت ناخن در رشت کاشت ناخن در رشت کاشت ناخن در رشت
کاشت ناخن در رشت کاشت ناخن در رشت کاشت ناخن در رشت
کاشت ناخن در رشت کاشت ناخن در رشت کاشت ناخن در رشت

انواع روش های کاشت ناخن در رشت

اول: کاشت ناخن قالبی

از قدیمی‌ترین و ابتدایی‌ترین روش کاشت ناخن، می‌توان به روش قالبی اشاره کرد. در این روش ابتدا، مواد موردنیاز مانند چسب ناخن را روی ناخن شما می‌ریزند و سپس ناخن مصنوعی برروی آن قرار می‌گیرد. برای کاشت ناخن قالبی به سوهان‌کشی، مانیکور و … نیازی نیست. استفاده از این روش منسوخ شده است و فقط با درخواست مشتری انجام می‌شود.

چه کسانی نباید کاشت ناخن قالبی انجام دهند؟

  • کاشت ناخن قالبی برای آن دسته از افرادی که شکل ناخن‌هایشان پراکنده و نامنظم است توصیه نمی‌شود. زیرا به‌علت قالبی بودن این نوع از ناخن‌ها، باید ناخن هر دو دست شما به یک شکل باشد، درغیر این‌صورت با ناخن‌های بدفرمی مواجه خواهید شد.
  • همان‌طور که می‌دانید، ناخن‌های مصنوعی بسیار ضخیم‌تر از ناخن‌های طبیعی هستند، بنابراین اگر فرم طبیعی و واقعی ناخن خودتان را دوست دارید، این روش به شما پیشنهاد نمی‌شود.
  • امکان هواگرفتن در روش کاشت قالبی ناخن، بسیار زیاد است. این امر ماندگاری این ناخن‌ها را کم می‌کند.
  • کاشت ناخن در رشتکاشت ناخن در رشتکاشت ناخن در رشت

دوم: کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری، زیبایی و ماندگاری خوبی را به ناخن‌های شما می‌بخشد. در این روش ابتدا ناخن‌های شما تمیز، یکدست و سوهان‌کشی می‌شود. توجه داشته‌باشید که این مرحله از کاشت ناخن پودری از اهمیت زیادی برخوردار است و در نتیجه کار تاثیر زیادی دارد.

سپس با استفاده از مواد مخصوص که روی ناخن شما قرار می‌گیرد، به فرم‌دهی ناخن براساس هر آنچه که مشتری می‌خواهد پرداخته می‌شود. درنهایت نیز از سوهان برای شکل نهایی و رفع ناهماهنگی‌ها در فرم ناخن‌ها استفاده می‌شود. درصورتی که این روش کاشت ناخن را در بهترین سالن ناخن در رشت انجام دهید، از داشتن ناخن‌های زیبا و با ظاهری طبیعی لذت خواهید برد.

سوم: کاشت ناخن ژله‌ای

کاشت ناخن ژله‌ای از روش‌های رایج و پرطرفدار در زیبایی بخشیدن به ناخن‌ها محسوب می‌شود. این روش به‌دلیل مزایای زیادی که دارد مانند ماندگاری بالا و سهولت در انجام آن، مورد استقبال ناخن‌کارها در بهترین سالن کاشت ناخن در رشت است.

در کاشت ناخن ژله‌ای از ژل مخصوص برای فرم‌دهی و اضافه‌کردن قد ناخن استفاده می‌شود و سپس با استفاده از سوهان، شکل نهایی ناخن را ایجاد می‌کنند. همچنین برای خشک‌کردن مواد ژله‌ای باید از دستگاه‌های UV مخصوص استفاده شود.

مزایا و معایب کاشت ناخن ژله‌ای:

  • ناخن از هرنوع آسیبی در امان است. زیرا ناخن طبیعی شما به‌راحتی رشد کرده و بعد از مدتی باید برای ترمیم آن اقدام کنید.
  • این روش کاشت برای افرادی که به جویدن ناخن عادت دارند، توصیه می‌شود، زیرا مواد ژله‌ای آن مزه بسیار بدی دارد.
  • از معایب روش کاشت ناخن با استفاده‌از ژل، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که برخی از افراد ممکن است به مواد کاشت ناخن حساسیت نشان دهند و پوست اطراف ناخن آن‌ها دچار اگزما شود.
  • کاشت ناخن در رشتکاشت ناخن در رشتکاشت ناخن در رشت

چهارم: کاشت ناخن میکس

از اسم این روش می‌توان حدس زد که شامل چه فرآیندی برای کاشت ناخن می‌شود. خدمات ناخن در رشت با روش کاشت ناخن میکس، شامل ترکیبی‌ از روش کاشت ناخن پودری و ژله‌ای است. در این روش ابتدا پودر کاشت برروی ناخن شما قرار می‌گیرد. سپس در مرحله بعد از سوهان‌کشی و فرم‌دهی به ناخن، از یک لایه نازک مواد ژل نیز استفاده می‌شود. درنهایت نیز ناخن‌ها برای خشک‌شدن داخل دستگاه UV قرار می‌گیرند.

قیمت خدمات کاشت ناخن در رشت در چه حدودی است؟

قیمت خدمات کاشت ناخن ممکن است بسته به موارد مختلفی مانند محل سالن، تجربه و مهارت کارشناسان، نوع خدمات و مواد مورد استفاده (کاشت ناخن با ژل یا پودر یا آکریلیک …) ، متغیر باشد. همچنین، برخی از سالن‌های زیبایی، خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهند مانند پوشش دهی ناخن، طراحی ناخن، رنگ آمیزی ناخن و… که قیمت آنها نیز ممکن است متغیر باشد. در هر صورت، قبل از انجام هرگونه خدمات زیبایی، بهتر است با بهترین مرکز کاشت ناخن رشت تماس گرفته و قیمت‌ها و جزئیات خدمات را بررسی کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.


همچنین بخوانید: آموزش کاشت ناخن رشت

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۱۱۱۳۲۲۹۳۳
  • نشانی: گیلان ، آدرس: رشت، میدان معلم، خیابان 8 دی، ساختمان بین الملل طبقه 2 واحد 7
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
گیلان ، آدرس: رشت، میدان معلم، خیابان 8 دی، ساختمان بین الملل طبقه 2 واحد 7

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران