آموزش میکاپ در شیراز | آموزشگاه مراقبت زیبایی مانا

آموزش میکاپ در شیراز | آموزشگاه مراقبت زیبایی مانا

فارس ، شیراز
درباره ما

آموزش میکاپ در شیراز | آموزش میکاپ و گریم در شیراز

دوره آموزش گریم و میکاپ یکی از محبوب ترین دوره‌های آموزش آرایشگری محسوب میشود که شامل تکنیک‌های آموزشی گوناگون برای متعادل‌سازی و زیباسازی چهره بانوان است. در این دوره‌ها تکنیک‌های روز دنیا برای آرایش میکاپ و گریم عروس بصورت حرفه‌ای به علاقمندان آموزش داده می‌شود.

اگر به دنبال آموزشگاه آرایشگری زنانه برای آموزش گریم و میکاپ در شیراز هستید آموزشگاه مراقبت زیبایی مانا با مدیریت خانم مهرابی بهترین گزینه است. آموزش گریم و میکاپ عروس نیز به صورت حرفه ای زیر نظر مدرسین بین المللی و بهترین مدرس میکاپ در شیراز آموزش داده می شود. در دوره آموزش میکاپ در شیراز (متعادل سازی چهره) در آموزشگاه آرایشگری خانم مهرابی یک روند کامل میکاپ و گریم جهت انجام آرایش صورت حرفه ای و زیبا برای تمام افراد به شما آموزش داده می شود.

این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به گریم و میکاپ از جمله:

آموزش شناخت انواع فرم های صورت

آموزش کانتورینگ صورت بر اساس نوع چهره

آموزش تکنیک های روز گریم و میکاپ

آموزش کار با برندهای لوازم آرایش حرفه ای و نیمه حرفه ای

آموزش آرایش کامل صورت افراد با انواع چهره های متفاوت

آموزشگاه مراقبت زیبایی مانا:

آموزشگاه مراقبت زیبایی مانا با مدیریت خانم مهرابی واقع در پارامونت شیراز با بیش از 12 سال سابقه درخشان ممتاز در زمینه آموزش دوره های آرایشگری و همچنین ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور همراه با مربیان متخصص در خدمت شما عزیزان مراجعه کننده می باشد.

ویژگی های آموزشگاه مراقبت و زیبایی مانا

  • با بیش از 12 سال سابقه درخشان ممتاز
  • بهترین آموزشگاه آرایشگری در شیراز
  • خدمات متنوع همراه با مربیان متخصص
  • بهترین مرک آموزش میکاپ در شیراز
  • ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای کشور

برای مشاوره و ثبت نام در دوره آموزشی گریم و میکاپ در شیراز با ما تماس بگیرید

انواع سبک‌های میکاپ که در دوره‌های آموزش میکاپ در شیراز تدریس می‌شوند:

سبک در میکاپ به معنای متد، تکنیک و روش اجرای میکاپ است. استفاده از توناژ مختلف رنگ‌ها، نوع ایجاد توازن در چهره و ترکیب‌بندی و هارمونی ویژه رنگ‌ها در صورت باعث به وجود آمدن انواع سبک‌ها در میکاپ می‌شود. اصول اجرای این سبک‌ها را می‌توانید در دوره‌های آموزش میکاپ بیاموزید. در ادامه با برخی از این سبک‌ها آشنا می‌شویم.

میکاپ لایت یا اروپایی: استفاده نامحسوس از رنگ‌ها و مواد آرایشی، مهم‌ترین ویژگی سبک میکاپ اروپایی است. در این سبک، تمرکز بر روی افزایش زیبایی پوست و ایجاد هارمونی و هماهنگی در چهره بدون ایجاد برجستگی است.

میکاپ شرقی: در سبک شرقی از رنگ‌های شاد و زنده مانند رنگ‌های: قرمز، قهوه‌ای، بنفش، زرشکی و سرخابی برای لب و چشم‌ها استفاده می‌شود.

میکاپ کلاسیک: میکاپ کلاسیک حاصل ایجاد تضاد بین انواع رنگ‌ها در دو ناحیه چشم و لب‌ها است. اگر آرایش چشم، غلیظ باشد، آرایش لب، ملایم و برعکس. در این سبک از رژ گونه به‌طور نامحسوس استفاده می‌شود.

میکاپ هالیوودی: میکاپ هالیوودی به معنای متعادل ساختن چهره با تضاد میکاپ چشم و لب و استفاده از رنگ‌های تیره در چشم و رنگ‌های روشن و براق برای لب است. برای پوست نیز از رنگ‌های پایه نزدیک به رنگ پوست استفاده می‌شود.

میکاپ عربی: رنگ‌های گرم، تیره و غلیظ در این سبک از میکاپ کاربرد زیادی دارند. آرایش چرب، سنگین و شلوغ از ویژگی‌های میکاپ عربی است و چهره را بسیار تغییر می‌دهد.

هزینه دوره آموزش میکاپ در شیراز چقدر است؟

برای دوره‌های کلاس آموزش میکاپ و گریم 12 جلسه در نظر گرفته شده است. پس از پایان کلاس‌های خانم مهرابی پشتیبانی یکماهه خواهید داشت. همانطور هم که گفته شد کلاس های میکاپ به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود که متناسب با نوع کلاس هزینه ها نیز متفاوت می باشد. همچنین هنرجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی گریم و میکاپ مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت می کنند.


همچنین بخوانید: بهترین سالن زیبایی شیراز، رنگ و لایت شیراز، بهترین آموزشگاه آرایشگری در شیراز

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09309198899
  • نشانی: فارس ، شیراز
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : ساعت 8 الی 18
فارس ، شیراز

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران