بهترین مرکز کاشت مژه در سعادت آباد تهران | مـــونا یزدانـــی

بهترین مرکز کاشت مژه در سعادت آباد تهران | مـــونا یزدانـــی

تهران ، سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره 42 ، طبقه 2
درباره ما

بهترین مرکز کاشت مژه در سعادت آباد تهران | کاشت مژه در سعادت آباد |‌ کاشت مژه در گیشا |

مژه‌های بلندتر، ظرافت و زیبایی را به چشم‌ها می‌بخشند. بسیاری از بانوان سعی می‌کنند این ظاهر را با استفاده از اکستنشن مژه و موارد دیگر ایجاد کنند، البته این روش‌ها به اندازه داشتن مژه‌های طبیعی موثر نیستند. خوشبختانه، روش کاشت مژه می‌تواند به علاقه‌مندان در رسیدن به این هدف کمک کند .نکته قابل‌توجه اینکه، انجام کاشت مژه باید در سالنی مطمئن و زیر‌نظر متخصصین باشد. بدین‌منظور می‌توانید از سالن‌های معتبر کاشت مژه در سعادت آباد تهران استفاده کنید.
 

انواع کاشت مژه در سعادت آباد تهران

اگر چه کاشت مژه باعث زیبایی می‌شود ولی برای همه افراد مناسب نیست. معمولاً کسانی که محل اهدای ضعیفی دارند، یا کسانی که به دلیل دارو، درمان‌های پزشکی یا استرس دچار ریزش مو شده‌اند، این روش برایشان کارایی نخواهد داشت. اما اگر خدا را شکر سلامت هستید و مشکلات فوق را در کاشت مژه ندارید، برای زیبایی خود وقت بگذارید و از آن لذت ببرید. در ادامه انواع روش‌های کاشت مژه در سعادت آباد تهران ذکر شده است:
  • روش پیوند واحد فولیکولی (FUT)
در این روش، نواری از پوست بدون مو به اندازه 1 تا 1.5 سانتیمتر از قسمت خلفی پوست سر برداشته می‌شود. فولیکول‌ها با استفاده از میکروسکوپ‌های استریو دوچشمی از نوار جمع‌آوری می‌شوند و با ایجاد سوراخ‌های میکروسکوپی روی پلک‌ها و با استفاده از تیغه‌های میکرو یا سوزن‌های ظریف وارد می‌شوند.
  • تکنیک جداسازی فولیکولی (FIT)
در این روش، منگنه‌هایی با قطر 0.6 میلیمتر تا 1 میلیمتر بر روی ناحیه اهدایی شما ایجاد می‌شود که هیچ اثری بر جای نمی‌گذارد. روند این پیوند دقیقا مشابه با روش FUT است، اما در کل، این تکنیک زمان‌برتر خواهد بود. روند کار کاشت مژه با بی‌حس کردن ناحیه اهدایی و پلک‌ها شروع می‌شود تا در حین عمل دردی احساس نشود. سپس به یکی از روش‌های بالا، مقداری فولیکول مو از پشت سر یا در برخی موارد از پاها برداشت می‌شود. گرافت‌ها یکی‌یکی در خط پلک‌ها با تراز طبیعی کاشته می‌شوند. 2 تا 4 ساعت طول می‌کشد تا کل فرآیند تکمیل شود. پس از انجام این عمل، برای چند روز یا یک هفته کمی تورم و کبودی در اطراف پلک‌ها را تجربه خواهید کرد که کاملاً طبیعی است. کاشت مژه جدید ظرف یک یا دو هفته می‌ریزد تا یک خط مژه جدید در 4 تا 6 ماه آینده رشد کند. نتیجه نهایی واقعی بعد از 12 ماه پس از ریزش مژه‌ ها مشخص خواهد شد. دستور العمل های بعد از کاشت را جدی بگیرید تا به نتیجه موثر برسید:
  • پلک‌ها را به مدت 24 ساعت بعد از عمل خشک نگه دارید.
  • به دلیل حساسیت بیشتر پوست، حداقل یک هفته از چشمان خود در برابر نور خورشید محافظت کنید.
  • محدودیت‌هایی مانند عدم حضور در سونا یا استخر تا یک ماه پس از عمل برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض کلر و مواد شیمیایی وجود خواهد داشت.
  • تا یک هفته پس از عمل، از آرایش و لنزهای تماسی خودداری کنید.
مونا یزدانی | ورناپ سالن زیبایی مونا یزدانی با مدیریت خانم یزدانی یکی از بهترین و لوکس ترین سالن‌های زیبایی سعادت آباد تهران می‌باشد. در سالن زیبایی مونا یزدانی، بهترین و با کیفیت ترین خدمات آرایش و گریم عروس، در محیطی با‌شکوه و آرام ارائه میشود. خدمات سالن زیبایی:
  • خدمات رنگ مش لايت آمبره بالياژ سامبره كراتين احيا
  • تتو ميكروبليدينگ تتو صورت فیبروز
  • خدمات مژه و ابرو شامل ليفت لمينت اكستنشن كاشت
  • کاشت ناخن ترمیم لمينت ژليش مانیکور پدیکور
  • فیشیال کامل صورت
  • اپيلاسيون گياهي و حرفه اي بدون درد
آدرس: تهران، سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره 42 ، طبقه 2
آدرس: تهران، خیابان نصر (گیشا)، بالاتر از خیابان 28 (شهابی)، پلاک219، طبقه 1
 
کاشت مژه کاشت مژه کاشت مژه

کاشت مژه دائم در سعادت آباد تهران

کاشت مژه در سعادت آباد تهران زیر نظر برترین متخصصین زیبایی انجام خواهد شد. خیالتان از بابت بهداشت و عمل کاشت راحت باشد. به روزترین تکنیک‌ها در محیطی کاملا تمیز انجام خواهد شد و کمترین عوارض بعد از عمل را خواهید داشت. نکته مهم در کاشت مژه، رعایت نکات قبل، حین و بعد از عمل است که در صورت انجام آن‌ها، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

قیمت کاشت مژه در سعادت آباد تهران

مانند سایر روش‌های کاشت مو، قیمت کاشت مژه در سعادت آباد تهران، ممکن است براساس تعداد پیوندها متفاوت باشد، البته در مواردی هم این هزینه ثابت خواهد بود. اما به طور کلی کاشت مژه بسته به عوامل مختلف بین 800 تا 1500 دلار هزینه دارد. نکته: هزینه ثابت کاشت مژه به تومان را به دلیل نوسانات قیمت دلار در ایران، به طور دقیق نمی‌توان ذکر کرد. کلام پایانی تقریبا همه خانم‌ها تمایل دارند مژه‌هایی بلند داشته باشند و برای رسیدن به این هدف، راه‌های گوناگونی را  امتحان می‌کنند. خوشبختانه، روش کاشت مژه دائم می‌تواند به علاقه‌مندان در رسیدن به این هدف باورنکردنی کمک کند. انواع روش‌های کاشت مژه در سعادت آباد تهران به دو صورت (FUT) و (FIT) زیرنظر مجرب‌ترین متخصصین زیبایی در محیطی کاملا بهداشتی صورت خواهد گرفت. نکته مهم در این زمینه، رعایت نکات عمل است که در صورت انجام آن‌ها، بهترین نتیجه در کاشت مژه را خواهید گرفت.    
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 02122118780 ، 02122118780
  • نشانی: تهران ، سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره 42 ، طبقه 2
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : با هماهنگی قبلی
تهران ، سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره 42 ، طبقه 2

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران