تعمیر موتور آسانسور در تهران | تعمیر گیربکس آسانسور در تهران

تعمیر موتور آسانسور در تهران | تعمیر گیربکس آسانسور در تهران

تهران
درباره ما

تعمیر موتور آسانسور در تهران | تعمیر گیربکس آسانسور در تهران

 

مامی اقداماتی که برای نگهداری و تعمیرات وسیله ها و سیستم های مختلف انجام می شوند دارای هزینه هستند آسانسور نیز اینگونه می باشد. نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور فعال هستند که کار نصب و راه اندازی و همچنین تعمیرات را با هزینه بسیار کم و تا حدود زیادی رایگان انجام می دهند ولی سایر شرکت ها برای کار های مختلف هزینه دریافت می کنند که این هزینه برای هر نوع فعالیتی متفاوت می باشد. هزینه تعمیرات تخصصی موتور آسانسور با در نظر گرفتن سیستم ایمنی آسانسور و هم چنین نوع آن مشخص می گردد.

هزینه تعمیر موتور آسانسور هر ساله با توجه به تغییر نرخ در این رابطه، با نوساناتی همراه می گردد؛ اما نکته مهمی که می توان به آن اشاره کرد، تفاوت بارز قیمت های مشخص شده میان آسانسور های خانگی، تجاری، شرکتی و فروشگاهی است. بررسی و تعمیر موتور آسانسور در صورت خرابی، از جمله اقداماتی است که می تواند به صورت حتم در افزایش ایمنی آسانسور مؤثر باشد. اطلاع از هزینه تعمیر انواع موتور آسانسور به نوعی، بهترین گزینه برای ارزیابی اقدامات نهایی است.

برخی از افراد بر این باورند که اگر استاندارد های لازم را رعایت کنند و استفاده صحیح و درستی از اسانسور داشته باشند آسانسور نیاز به تعمیر و تعویض نخواهد داشت در صورتی که این باور تا حدودی اشتباه می باشد زیرا رعایت استاندارد ها عمر موتور را افزایش می دهند ولی با گذشت عمر مفید آن قطعات نیاز به سرویس و تعمیر خواهند داشت. شما می توانید برای جلوگیری از به وجود آمدن هزینه ها بیشتر به صورت دوره ای آسانسور و تمامی قطعات آسانسور را توسط یک سرویس کار ماهر و با تجربه سرویس کنید و قبل از این که خرابی های زیادی به وجود آمده باشد قطعه ایراد پیدا کرده را تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض کنید.

تعمیر قسمت های دیگر موتور آسانسور

همان طور که گفته شد موتورگیربکس آسانسور، از اصلی ترین قطعاتی است که آسیب دیدگی آن می تواند با هشدار های متعددی قابل تشخیص باشد. تکان های شدید آسانسور از جمله مهم ترین این هشدار ها به شمار می آید. نقص در بلبرینگ ها، مهم ترین عاملی است که منجر به خرابی قطعات گیربکس خواهد شد. در تعمیر موتور آسانسور، توجه به بخش مهمی از ایرادات، می تواند شرایطی ایده آل را برای جلوگیری از نقص های فنی در زمان های آتی فراهم نماید. هم چنین تشخیص درست و دقیق مشکلات موتور آسانسور، موجب افزایش عمر مفید آسانسور خواهد شد.

از دیگر قسمت های آسانسور می توان به کابین، درب آسانسور، فرمان و ریل اشاره کرد که اهمیت زیادی در عملکرد آسانسور دارند ولی در بین این ها موتور اهمیت بیشتری دارد که خود از قطعات مختلفی تشکیل شده است که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • موتور گیرلس
  • فلکه اصلی موتورگیربکس
  • بلبرینگ و حلزونی
  • دنده برنجی و ماردون موتور آسانسور
  • فن موتور آسانسور
  • انکودر موتور آسانسور

زمانی که عملکرد آسانسور دچار اختلال می شود کارشناس و یا تعمیرکار ماهر و متخصص در این حرفه باید بررسی های لازم را انجام دهد تا ابتدا دلیل خرابی را پیدا کند سپس قطعه مورد نظر را تعمیر و یا تعویض کند. توجه کنید که تعمیر باید کاملا بدون ایراد و خطا انجام بگیرد زیرا در غیر این صورت سایر قسمت ها نیز دچار ایراد می شوند و مشکلات بزرگ تری ایجاد می شود.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8 صبح الی 17
تهران

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران