احیای رنگ خودرو در شیراز | هزینه احیای رنگ خودرو شیراز 1402

احیای رنگ خودرو در شیراز | هزینه احیای رنگ خودرو شیراز 1402

فارس ، شیراز
درباره ما

احیای رنگ خودرو در شیراز | هزینه احیای رنگ خودرو شیراز | احیای رنگ خودرو افتاب سوختگی شیراز | مرکز احیای رنگ خودرو شیراز | بهترین مرکز احیای رنگ خودرو شیراز

احیای رنگ به عملی گفته می شود که در تمام دنیا توسط دیتیلرهای حرفه ای و افراد علاقمند به ماشین جهت نوسازی و بازیابی رنگ خودرو صورت می پذیرد. هدف این کار از بین بردن ناملایمات شامل خش های گرد سطحی، اثرات فضله پرنده، اثرات باران اسیدی، هولوگرام و آثار پد و بعضی از خطوط عمیق می شود.

اصلاح رنگ واقعی به این معنا نیست که این ناملایمات توسط پولیش های پر کننده (فیلردار) از دید پنهان شوند، بلکه اصل ماجرا برداشته شدن مقدار کمی از سطح کیلر توسط پولیش های ساینده می باشد که با دستگاه پولیش برای یکدست کردن سطح مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از خدمات بسیار مهم در ایران و به خصوص شهر شیراز با توجه به شرایط مختلف آب و هوایی که در مراکز تعمیرات خودرو به مشتریان ارائه می‌شود، خدمات احیای رنگ خودرو است. احیای رنگ خودرو امروزه یکی از مهم‌ترین خدمات خودرو به شمار می‌رود. به همین دلیل است که مجموعه ما، نیز ارائه خدمات احیای رنگ را در لیست خدمات قابل ارائه به مشتریان قرار داده است. پروسه احیای رنگ خودروی شما در مجموعه ما با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌شود.

مرکز خدمات خودروی ما با بهره‌گیری از تجربه و دانش فنی متخصصان خود، خدمات احیای رنگ خودرو را با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد. این خدمات شامل اصلاح و بهبود ظاهر و جلوگیری از زوال رنگ خودرو با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته مواد اختصاصی و به کارگیری دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی‌های مدرن روز می‌باشد.
متخصصان مجموعه ما با بررسی وضعیت رنگ فعلی خودروی شما، بهترین روش‌های اصلاح و احیای رنگ آن را برمی‌گزینند و با استفاده از دستگاه‌های مجهز و اختصاصی، زباله رنگ را کاهش می‌دهند و رنگ خودرو را به حالت اولیه باز می‌گردانند. اما یک خبر خوب، خدمات احیای رنگ خودرو در مجموعه ما شامل خدماتی همچون رفع خط و خش، زنگ زدگی و همچنین جلوگیری از آسیب‌های بعدی به رنگ خودرو نیز می‌باشد. ما با ارائه این خدمات به مشتریان عزیز خودت اطمینان می‌دهیم که خودروی آنها با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مقرون به صرفه‌ترین قیمت به حالت اولیه باز گردانده می‌شود.
با انتخاب مرکز خدمات خودروی ما شما بهترین خدمات احیای رای خودرو را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.

برای چه باید خودرو را احیای رنگ کنیم؟

احیای رنگ خودرو علاوه بر بهبود ظاهر خودرو، مزایای دیگری نیز است که با هم به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
افزایش ارزش خودرو: احیای رنگ خودرو می‌تواند به افزایش ارزش خودروی شما در بازار خودرو کمک قابل توجهی کند.
حفاظت از رنگ: نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که طی شدن پروسه احیای رنگ خودرو به حفاظت و بهبود بخشیدن به طول عمر بیشتر رنگ خودروی شما کمک می‌کند. همچنین از وارد شدن آسیب به بدنه و رنگ جلوگیری می‌کند.
جلوگیری از زوال رنگ: احیای رنگ خودرو باعث جلوگیری از زباله رنگ و تبدیل شدن رنگ خودرو به رنگ خاکستری و یا کدر می‌شود.
بهبود نگهداری خودرو: احیای رنگ خودرو کمک شایانی به بهبود نگهداری و نظافت خودروی شما می‌کند.
به طور کلی احیای رنگ خودرو یک راه مناسب برای بهبود ظاهر، و ماندگاری خودروی شما عزیزان است. با انجام این فرایند شما می‌توانید خودروی خود را از لحاظ بدنه و رنگ به حالت اولیه بازگردانده و از آن برای مدت زمان طولانی لذت ببرید.

 

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: فارس ، شیراز
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
فارس ، شیراز

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران