لیسه کشی بدنه خودرو در یزد

لیسه کشی بدنه خودرو در یزد

یزد ، یزد. صفاییه. بلوار تیمسار فلاحی. بلوار جهاد. روبرو کوچه یکم جنب املاک صفاییه صافکاری یزد
درباره ما

یکی از راه های از بین بردن خراش های عمیق به وجود آمده بر روی بدنه خودرو، لیسه کشی می باشد. عملیات لیسه گیری معمولا برای رفع خراش های عمیق و با گستره بالا صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن بهترین مرکز لیسه کشی بدنه خودرو در یزد همراه ما باشید.

لیسه کشی خودرو در یزد

چگونگی لیسه گیری بدنه خودرو

شستشو محل خراش و ترک خوردگی با استفاده از شوینده‌های مخصوص لیسه گیری

استفاده از نور آفتاب یا نور فرابنفش جهت تعیین عمق و اندازه دقیق خراش

پر کردن محل خراش و ترک خوردگی با رنگ خشک همرنگ و بتونه

پس از خشک شدن و جذب رنگ، لیسه‌ کشی با لیسه‌های نرم انجام می‌گردد

برای لیسه کشی بدنه خودرو در یزد در ابتدا با استفاده شوینده‌‌های مخصوص محل خراش را به خوبی تمیز می‌کنند. سپس در زیر نور آفتاب و یا با استفاده از نور فرابنفش عمق و مساحت خراش را مشخص می‌کنند.

با بررسی میزان عمق و مساحت خراش یا ترک، رنگ خشک مناسب با رنگ خودرو را انتخاب و با بتونه کاری محل خراش را پر می‌کنند. پس از جذب و گیرایی رنگ، نوبت به عمل لیسه گیری می‌رسد. در این مرحله تکنسین‌ها با استفاده از لیسه‌های نرم مخصوص، اضافات رنگ را برطرف می‌کنند. در نهایت فرورفتگی خراش با استفاده از این عمل بر طرف می‌شود.

قبل از جراحی
لیسه کشی خودرو در یزد لیسه کشی خودرو در یزد
بعد از جراحی
لیسه کشی خودرو در یزد لیسه کشی خودرو در یزد

عوامل موثر بر هزینه لیسه کشی بدنه خودرو در یزد

نوع و مدل و برند خودرو

نوع، مدل و برند خودرو پیش از هرچیزی یکی از عوامل تاثیرگذار در این زمینه به شمار می‌رود؛ زیرا ممکن است هزینه لیسه گیری خودرو برای دو اتومبیل مختلف، متفاوت باشد.

ناحیه آسیب دیده

برخی نواحی خودرو به دلیل سختی در دسترسی و یا داشتن جزئیات بیشتر، به دقت و اقدامات بیشتری نیاز دارند که همین امر سبب تفاوت قیمت خواهد شد.

رنگ ماشین

رنگ اصلی که روی بدنه خودرو وجود دارد نیز در برخی مواقع جزو عوامل تاثیرگذار به شمار خواهد آمد.

مقدار خش و ترک ایجاد شده

طبیعی است وقتی در اثر تصادف یا مشکلاتی از این قبیل رنگ بدنه خودرو دچار مشکل شده باشد و این مشکلات با خراش‌های زیادی نمایان بشود، میزان هزینه با زمانی که خراش‌ها جزئی و سطحی هستند متفاوت خواهد بود.

سطحی یا عمیق بودن خش‌ها

پیش‌تر نیز اشاره شد، هر چه عمق خراش بیش‌تر باشد، اقدامات بیشتر و سخت‌تری جهت لیسه گیری خودرو مورد نیاز است.

رنگ لازم برای ترمیم پیش از پولیش کاری

رنگ‌هایی که در لیسه کشی رنگ ماشین استفاده می‌شوند، باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند؛ در غیر این صورت ممکن است بعدها با مشکلات دیگری دست و پنجه نرم کنید.

میزان زمان گذشته از ایجاد خش

پس از بررسی کارشناس مربوطه ممکن است با تفاوت قیمت لیسه خراش قدیمی و تازه مواجه شوید.

لیسه گیری و پولیش خودرو در یزد

پولیش کاری پس از لیسه گیری

پس از اینکه عمل لیسه کشی بدنه خودرو در یزد به اتمام رسید، نوبت به پولیش ناحیه آسیب دیده می رسد. پولیش کاری در واقع یکی از مراحل نهایی عملیات خشگیری بدنه خودرو است. در این مرحله متخصصین با بهره گیری از پولیش های جامد قوی، اقدام به پولیش ناحیه خراش دیده می کنند. در مرحله پولیش کاری بدنه خودرو باید کاملا خشک باشد تا موادی که به کار می رود در فرورفتگی خراش پخش نشود که در این صورت زیبایی ظاهری خودرو از بین می رود. برای مرحله پولیش کاری متخصصین ما بر اساس نوع رنگ بدنه خودرو شما پولیش کاری را انجام می دهند تا آسیبی به رنگ بدنه خودرو شما وارد نشود.

بهترین مرکزلیسه کشی بدنه خودرو در یزد

همان طور که گفته شد، در خشگیری و رفع خراش های عمیق خودرو، می توان از عملیات لیسه گیری استفاده کرد. اگر بخواهیم به صورت خلاصه عملیات لیسه گیری توسط این مرکز را بیان کنیم، باید گفت این عملیات طی سه مرحله صورت می پذیرد. پس از مشخص نمودن نقطه آسیب دیده، در ابتدا این نقطه توسط میله های pdr به صورت صافکاری بدون رنگ ترمیم می شود. در مرحله دوم می بایست آستر زده می شود و در نهایت لیسه گیری صورت می پذیرد. در این حالت ضخامت رنگ بدنه با دیگر بخش های خودرو یکسان می گردد.

متاسفانه دیده شده است که برخی از صافکاران ناکاربلد در این مرحله از عمل لیسه گیری امتناع می کنند و با استفاده از دستگاه پولیش سعی بر پخش کردن اضافات رنگ خشک شده می کنند. این عمل باعث کدر شدن اطراف ناحیه خراش دیده می شود که زیبایی ظاهری خودرو را از بین می برد. از نظر متخصصین مرکز لیسه کشی بدنه خودرو در یزد این کار مناسب نیست و لیسه گیری جزئی از مراحل خشگیری خراش های عمیق می باشد.

آدرس:‌یزد. صفاییه. بلوار تیمسار فلاحی. بلوار جهاد. روبرو کوچه یکم جنب املاک صفاییه صافکاری یزد

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09136082208 ، 09135144993
  • نشانی: یزد ، یزد. صفاییه. بلوار تیمسار فلاحی. بلوار جهاد. روبرو کوچه یکم جنب املاک صفاییه صافکاری یزد
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8 صبح الی 8 شب
یزد ، یزد. صفاییه. بلوار تیمسار فلاحی. بلوار جهاد. روبرو کوچه یکم جنب املاک صفاییه صافکاری یزد

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران