بهترین نقاش خودرو در یزد

بهترین نقاش خودرو در یزد

یزد ، یزد. صفاییه. بلوار تیمسار فلاحی. بلوار جهاد. روبرو کوچه یکم جنب املاک صفاییه صافکاری یزد
درباره ما

بهترین نقاش خودروهای ایرانی و خارجی در یزد

اگر اتومبیل شما دچار تصادف شد و یا رنگ خودروتان به مرور زمان دچار محو شدگی یا خراشیدگی و سوختگی شود .در این شرایط رنگ آمیزی بدنه خودرو بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. فرایند نقاشی خودرو یک پروسه کاملاً حرفه ای و تخصصی می باشد. شما نمی توانید نقاشی ماشین را به فردی که مهارت کافی ندارد بسپارید چرا که هر نوع خش و آسیب جزئی و کلی بر روی بدنه ماشین از ارزش آن به شدت کم میکند. پس اگر به دنبال بهترین نقاش خودرو در یزد هستید با ادامه این مطلب همراه ما  باشید.

بهترین نقاش خودرو در یزد بهترین نقاش خودرو در یزد

مراحل نقاشی بدنه ماشین توسط بهترین نقاش خودرو در یزد

برای نقاشی بدنه ماشین‌ ها یک صافکار حرفه‌ای باید بتواند هر چه مدل ماشین بالاتر باشد، حساسیت بیشتری برای ترمیم رنگ آن به خرج دهد، بنابراین به بررسی خسارات وارده شده به ماشین خواهد پرداخت.

در درجه اول بهترین نقاش خودرو در یزد سعی می ‌کند که ماشین را بدون رنگ ترمیم نماید و به رفع فرو رفتگی و پستی بلندی ‌های آن بپردازد که ابزارهای مختلفی را برای انجام این کار در اختیار دارد، اما با بررسی لایه‌ های بدنه می‌ توانند اگر قسمتی از خطوط دچار پارگی یا آسیب عمقی شده باشند، بتونه‌ کاری و لیسه گیری مورد نیاز را انجام دهد.

همان ‌طور که می ‌دانیم بدنه ماشین ‌ها از ۲ یا ۳ لایه ورق تشکیل می‌ شوند که اگر آسیب خودرو زیاد باشد، مطمئنا تمام لای ه‌ها را برش می ‌دهد، بنابراین فلز آن مشاهده خواهد شد.

در این شرایط صافکار  بتونه ‌کاری را انجام خواهد داد تا بتواند سطح صافی را برای زیرسازی نقاشی خودرو ایجاد نماید، همچنین لیسه گیری خراش‌ ها و شیارهای ایجاد شده نیز توسط صافکار باید به‌ درستی انجام شود.

بعد از این‌ که صافکار شیارها و خراش ‌ها را با استفاده از رنگ پوشش داد،  می ‌تواند آن را با دستگاه‌ هایی که در اختیار دارد خشک نمایند و بعد از خشک شدن رنگ عمل لیسه کشی را انجام دهد تا سطح یکدستی را فراهم آورد.

ابزارهای مختلفی برای نقاشی ماشین ‌های آسیب‌ دیده نیاز است که شامل مقداری سنباده با زبری متوسط، چسب کاغذی با روزنامه، تهیه کمپرسور هوا، تینر های رنگ، ماسک، عینک ایمنی، پولیش، رنگ آکریلیک، پوشش لاک خالص، غبارگیر، پوشش پایه ها یا همان بتونه و رنگ مینای پالتو نیاز می ‌شود.

 

بهترین نقاش خودرو در یزد

نقاشی معمولا بیشتر بعد از تصادفات نیاز میشود و توسط متخصص انجام می شود. جالب است که بدانید نقاشی و بتونه کاری مکمل همدیگر هستند. در صورت داشن مشکل و خط و خش روی بدنه خودرو برای شروع نقاشی حتما باید قبلش صافکاری انجام شود. دلیل انجام صافکاری قبل از نقاشی این است که هیچ خط و خش و مشکلی روی بدنه درهنگام کار نباشد. تمامی این کارها باید توسط متخصص انجام شود چون امکان دارد خسارت های جبران ناپذیری برای خودرو به وجود بیاید. در ابتدا متخصص خودرو تشخیص میدهد که خودرو اصلا به نقاشی نیاز دارد یا خیر. این گونه خدمات را صافکاری بدون رنگ میگویند. برای کسب اطلاع از این خدمات میتوانید به بهترین بهترین نقاش خودرو در یزد مراجعه کنید.

بهترین نقاش خودرو در یزد بهترین نقاش خودرو در یزد

خدمات این مرکز:

  • نقاشی کاملاً حرفه ای انواع خودروهای ایرانی و خارجی
  • نقاشی تخصصی و تضمینی انواع خودروهای سبک و سنگین
  • پولیش کاری و لکه گیری

ویژگیهای بهترین نقاش خودرو در یزد

  1. نقاش حرفه ای تفاوت رنگهای روغنی ،متالیک و صدفی را به خوبی میشناسد و در صورت لزوم رنگ کردن خودرو ،طوری آن را رنگ میکند که شفافیت و براقی ناحیه رنگ شده و سالم مانند هم باشد.
  2. نقاش ماهر به این مسئله آگاهی دارد که باید ضخامت بتونه در قسمتهای صاف شده بسیار نازک باشد تا با گذر زمان و تابش نور خورشید دچار ترک خوردگی نشود.
  3. نقاش خوب و با تجربه  میتواند رنگی بسازد که دقیقاً همرنگ بدنه سالم ماشین باشد در ضمن باید به این نکته توجه کند که رنگ نقره ای در خودرو مدل ۹۵ با رنگ نقره ای در خودرو مدل ۱۴۰۰ فرق دارد.

آدرس:‌یزد. صفاییه. بلوار تیمسار فلاحی. بلوار جهاد. روبرو کوچه یکم جنب املاک صفاییه صافکاری یزد

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09136082208 ، 09135144993
  • نشانی: یزد ، یزد. صفاییه. بلوار تیمسار فلاحی. بلوار جهاد. روبرو کوچه یکم جنب املاک صفاییه صافکاری یزد
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 8 صبح الی 8 شب
یزد ، یزد. صفاییه. بلوار تیمسار فلاحی. بلوار جهاد. روبرو کوچه یکم جنب املاک صفاییه صافکاری یزد

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران