آموزشگاه تخصصی موسیقی کودک خمینی شهر | آموزشگاه عُشــاق 💖

آموزشگاه تخصصی موسیقی کودک خمینی شهر | آموزشگاه عُشــاق 💖

اصفهان ، خمینی شهر
درباره ما

آموزشگاه تخصصی موسیقی کودک خمینی شهر | کلاس موسیقی کودکان خمینی شهر | آموزشگاه موسیقی کودکان خمینی شهر |‌ آموزش موسیقی بلز برای کودک خمینی شهر | آموزش | آموزش موسیقی فلوت کودکان خمینی شهر | شماره تلفن آموزشگاه کودک خمینی شهر 

شروع موسیقی از سنین پایین بهترین تاثیر را در یادگیری و پرورش استعداد کودکان دارد. کودکان در سنین پایین در شکل گیری شخصیت و کسب مهارت انعطاف پذیری دارند و باید کودکان را از ابتدا در معرض موسیقی قرار داد و آن ها را وارد دنیای موسیقی کرد. آموزش دادن موسیقی از ابتدا به کودکان تاثیر زیادی در پرورش استعداد کودک و تبدیل کردن آنها به یک استاد موسیقی در آینده دارد همانطور که اکثر اساتید و نابغه های موسیقی از سنین پایین آموزش موسیقی را شروع کرده اند. از فرصت و قابلیتی که کودکتان در یادگیری دارد به بهترین نحو استفاده کنید تا از آن ها یک استاد موسیقی بسازید.

 

آموزشگاه موسقی خمینی شهر آموزشگاه موسقی خمینی شهر آموزشگاه موسقی خمینی شهر

 

راه ارتباطی با مجموعه عشاق | 09130900556

مزایای آموزش موسیقی کودکان

برای اینکه دلیل وارد کردن کودکمان به دنیای موسیقی را بدانیم باید از مزایای شگف انگیزی که یادگیری موسیقی در همه بخش های زندگی کودک دارد آگاه باشیم. تاثیرات و مزایای موسیقی روی کودک را در ادامه بخوانید

  • افزایش هوش کودک: فرایند یادگیر موسیقی و درگیر شدن بچه ها با موسیقی آیکیو مغزشان را زیاد می کند چون موسیقی از بخش های مختلفی از مغز استفاده می کند.
  • توانایی درک بهتر مفاهیم: قدرت ذهن کودکانی که موسیقی کار می کنند به مرور زمان بیشتر می شود و توانایی درک اطلاعات و مفاهیم را بهتر دارند.
  • افزایش خلاقیت: قدرت تجسم و خلاقیت کودکان با تمرین موسیقی تقویت میشود و می توانند در سایر بخش های زندگی ازآن استفاده کنند.
  • بهتر شدن عمکرد درسی: برخی از والدین تصور می کنند که فعالیت موسیقی برای کودک باعث کاهش عملکرد درسی و نرسیدن به درس می شود در صورتی که تحقیقات برعکس این را نشان داده اند. طبق تحقیقاتی که در مدارس آمریکا انجام شده است نمره و عمکلرد درسی دانش آموزانی که ساز مینواختند بهتر از سایر بچه ها بوده است. که دلیل اصلی آن افزایش تمرکز با تمرین های موسیقی است که دردرس خواندن هم تاثیر مثبت می گذارد.
  •  تقویت زبان: شباهت زیاد یادگیر موسیقی به یاگیری زبان باعث تقویت و یادگیری بهتر زبان های خارجی در کودکانی که فعالیت موسیقی انجام می دهند می شود.
  •  آرامش بیشتر: آرامش بیشتر بچه با تمرین های موسیقی و کم شدن پرخاشگری که در بعضی از کودکان مشاهده می شود.

آموزشگاه موسقی خمینی شهر

نحوه و متد آموزشی موسیقی کودک

آموزش و سنجش هوش موسیقی کودکان شاید کمی دشوار باشد چرا که برقراری ارتباط با کودکان کمی سخت است و فقط تجربه و تبحر استاد می‌تواند مشخص کند که کودک در کدام ساز علاقه و استعداد بیش‌تری دارد. معمولا در شروع کلاس‌های موسیقی کودکان به خاطر موضوعاتی که گفته شد هیچ آموزش سازی در ابتدا داده نمی‌شود و در جلسات اولیه فقط سعی می‌شود که مفاهیم موسیقی با زبانی ساده و شیوا به کودکان انتقال داده شود. در ترم‌های اولیه کلاس موسیقی کودکان هیچ نیازی به اجبار کودک برای تمرین کردن نیست چرا که ممکن است کودک به طور کلی از دنیای موسیقی زده شود. در سنین ۵ ـ ۸ سال هر زمانی که احساس کردید کودک از کلاس یا از موسیقی زده شده باید کلاس و آموزش را تغییر دهید و یا روند آموزش را متوقف کنید. این موضوع برای این است که کودک شما اشتیاق و علاقه خود را به موسیقی از دست ندهد. در موسسه موسیقی فردوس کودکان قبل از شروع کلاس‌ها سطح بندی می‌شوند تا آموزش موسیقی کودکان در بالاترین سطح و بازدهی برگزار شود. اساتید این موسسه از تجربه و مهارت بالایی برخورداند به طوری که شما برای اطمینان از کیفیت استاد می‌توانید نام او را در گوگل جست‌ و جو کنید تا سابقه و نمونه آموزش‌های او را به صورت آنلاین مشاهده کنید. استاد کودک شما در پروسه یادگیری و مهارت کودک اهمیت زیادی دارد اگر شما بتوانید نزد استاد ماهر و باتجربه بروید روند آموزش کودک شما به شدت آسان می‌شود اما اگر استاد کودک شما از مهارت کافی برای تدریس برخوردار نباشد این امکان وجود دارد که کودک به طور کلی مسیر یادگیری موسیقی را اشتباه برود یا از موسیقی زده شود. معمولا هزینه یک استاد حرفه‌ای بیش‌تر از دیگر سایر افراد است اما از طرفی می‌تواند انگیزه کودک را دوچندان کند و زمان یادگیری او را به شکل قابل تاملی کاهش دهد.

آموزشگاه موسقی خمینی شهر

معمولا در ترم‌های پایین نیازی به صرف هزینه‌های زیاد نیست و یک استاد نسبتا باتحربه می‌تواند برای آموزش کودک کافی باشد اما اگر از فرد بی‌تجربه‌ای کمک بگیرید ممکن است مسیر آموزش به صورت کلی دچار مشکل شود. سعی کنید برای یادگیری پایه و اصولی حتما از بهترین اساتید موسیقی و بهترین آموزشگاه موسیقی کودکان در خمینی شهر استفاده کنید تا شاکله موسیقی درست در ذهن کودک شما شکل بگیرداین روزها بسیاری از خانواده‌ها و مخصوصا مادران شاغل هستند و امکان رفت و آمد به کلاس‌های موسیقی را ندارند به همین دلیل بسیاری از خانواده‌ها به سراغ آموزش‌های مجازی و آنلاین می‌روند. البته این آموزش‌ها در صورتی که به شکل درست و در مسیر صحیح باشند هیچ تفاوتی با کلاس‌های حضوری ندارند اما در هر صورت باید زمان و توجه بیش‌تری از سوی خانواده کودک وجود داشته باشد تا کلاس‌های آنلاین نتیجه مطلوبی بدهد. شاید ارتباط‌گیری کلاس‌های موسیقی کودکان به صورت آنلاین کمی سخت باشد اما رفته رفته این موضوع بهتر می‌شود و کودک به این کلاس‌ها علاقه‌مند می‌شود. انتخاب نوع کلاس(آنلاین ـ حضوری) برعهده شما است و اگر شرایط شما با کلاس‌های آنلاین مطابقت دارید به شما اطمینان می‌دهیم که کلاس‌های آنلاین موسسه موسیقی فردوس در بالاترین سطح کیفی برگزار می‌شود. خب شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که کلاس‌های آنلاین چگونه می‌توانند از بازدهی خوبی برخوردار باشند؟! کلاس‌های آنلاین موسیقی کودکان موسسه موسیقی فردوس صرفا فیلم‌های ضبط شده نیستند و در این کلاس‌ها تعامل کودک با استاد در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

 

 

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09130900556
  • نشانی: اصفهان ، خمینی شهر
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
اصفهان ، خمینی شهر

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران