آموزش تخصصی نی و سازی بادی در خمینی شهر 1402 | آموزشگاه عُشــاق 💖

آموزش تخصصی نی و سازی بادی در خمینی شهر 1402 | آموزشگاه عُشــاق 💖

اصفهان ، خمینی شهر
درباره ما

آموزش نی در خمینی شهر | آموزش سازهای بادی در خمینی شهر | آموزش فلوت در خمینی شهر برای کودکان | کلاس خصوصی نی برای کودکان

چگونه می توان نی را به راحتی و با کیفیت بیاموزید؟ آیا برای یادگیری نی حتما باید به کلاس های حضوری بروید؟ آیا معلم خوب و مجرب پیدا کردن برای آموزش نی کار ساده ای است؟ آیا هزینه های آموزش نی برای شما قابل تحمل است؟

آموزش نی تخصصی و حرفه ای در آموزشگاه موسیقی عشاق که از بهترین آموزشگاه های موسیقی ساز های ایرانی و سنتی در خمینی شهر است برگزار می شود. آموزش نی تخصصی خمینی شهر در آموزشگاه عشاق با اساتید حرفه ای در حوزه سازهای بادی برگزار می شود. آموزش نی تخصصی که از سازهای بادی ایرانی است در کشور ما ایران طرفداران زیادی دارد و ساز نی در ارکستر های سنتی ایرانی نقشی مهم ایفا می کند. پس اگر شرکت در ارکستر های مطرح ، هدف شماست ، فرصت را از دست ندهید و هم اکنون در دوره های آموزش نی تخصصی و حرفه ای عشاق ثبت نام کنید تا یک قدم به هدف خود نزدیکتر شوید.

آموزشگاه موسقی خمینی شهر آموزشگاه موسقی خمینی شهر آموزشگاه موسقی خمینی شهر

 

راه ارتباطی با مجموعه عشاق | 09130900556

نی یکی از سازهای بادی ایرانی است که در آموزشگاه موسیقی عشاق از مبتدی تا حرفه ای آموزش داده می شود. برای ساخت این گونه نی آن را طوری برش می دهند که از سر تا ته آن شامل هفت بند شود وامروزه به صورت مصنوعی (نی اصلاح شدهٔ مصنوعی) نیز ساخته شده‌ است. نی متشکل از ۵ سوراخ در جلو و یک سوراخ در پشت آن است که توسط انگشتان دوم و چهارم از یک دست و انگشتان اول تا چهارم از دست دیگر پوشیده می‌شوند. به‌طور کلی نی را با جا گرفتن بین دو دندان نیش و گرد کردن زبان در پایین و پشت آن می‌نوازند.

آموزش ساز بادی چیست؟ آموزش ساز بادی آموزش سازهایی نظیر فلوت و نی است.
تمامی آموزش ساز بادی از جمله: آموزش ساز بادی ساز دهنی, آموزش ساز بادی نی, آموزش ساز بادی فلوت, آموزش ساز بادی فلوت کلید دار , آموزش ساز بادی فلوت ریکوردر, آموزش ساز بادی ساکسیفون, آموزش ساز بادی کلارینت و آموزش ساز بادی ترومپت در آموزشگاه موسیقی عشاق تدریس می شود.
اساتید آموزش ساز بادی در آموزشگاه موسیقی عشاق نیز فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه های موسیقی هستند.
کلاس آموزش ساز بادی خصوصی نیز در آموزشگاه عشاق برگزار میشود.

کلاس خصوصی موسیقی خمینی شهر

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09130900556 ، 09130900556
  • نشانی: اصفهان ، خمینی شهر
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
اصفهان ، خمینی شهر

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران