بهترین آموزشگاه رباتیک در مشهد

بهترین آموزشگاه رباتیک در مشهد

خراسان رضوی ، مشهد
درباره ما

بهترین آموزشگاه رباتیک در مشهد | کانون رباتیک کالج دانشگاه فردوسی

کانون رباتیک کالج دانشگاه فردوسی با هدف  انتقال دانش و تجربه در حوزه رباتیک، از سال 1400 فعالیت خودشو آغاز کرده. محوریت کانون، آموزش دانش‌آموزان، ارتقای سطح علمی و عملی آن‌ها و اجرای پروژه‌های دانش‌آموزیه. در کنار اون و به جهت تعامل بیشتر مدرسه و دانشگاه، هسته کانون در دانشگاه فردوسی به عنوان بزرگترین دانشگاه شرق کشور تشکیل شده، تا با نظارت اساتید علمی این مجموعه بر طرح‌درس‌های ارائه شده، آماده‌سازی دانش‌آموز برای حضور و ادامه تحصیل در محیط آکادمیک دانشگاهی، به شکل کامل‌تری انجام بشه.

فرآیند آموزشی در کانون

رنج سنی آموزشی در کانون، سن 8 سال تا 18 ساله. توی کانون ما هر سه بخش علم رباتیک، یعنی الکترونیک، برنامه‌نویسی و مکانیک رو آموزش میدیم. آموزش‌های ما از مبتدی هست تا پیشرفته، به این معنی که حتی اگر افراد قبلا آموزشی ندیده باشن، هیچ محدودیتی در  استفاده از کلاس‌های ما نخواهند داشت.

هر ترم کانون معمولا 18 ساعت آموزشه. ما زیر نظر کالج دانشگاه فردوسی دوره برگزار می‌کنیم و در انتهای هر دوره می‌تونیم مدرک معتبر و قابل ترجمه کالج رو به دانش‌آموزان عزیز ارائه بدیم.

بخش مسابقات

ما توی کانون یک تیم داریم مخصوص مسابقات. این تیم، استاد، برنامه‌ریزی و طرح‌درس ویژه دارن و به شکل کاملا خاص، آماده میشن برای مسابقات کشوری و بین‌المللی. از طرف دیگه این اعضا، امتیازات ویژه‌ای خواهند داشت. ورود به این تیم شرایطی داره و باید ربوآموز دوره‌های مشخصی رو گذرونده باشه و همچنین اساتید و سرپرست‌های مجموعه تاییدش کنن.

از دستاوردهای این تیم میشه به کسب دو عنوان قهرمانی در مسابقات دانشگاه اصفهان و ربوکاپ آزاد ایران (به عنوان معتبرترین مسابقات رباتیک داخلی) اشاره کرد.

کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام

روال ثبت‌نام در کانون به این شکله که اول با شماره کانون  (09150526510) تماس می‌گیرین تا همکاران ما براتون وقت تعیین سطح تنظیم کنن. سپس در زمان مقرر شده باید با فرزندتون به کانون بیاین تا با انجام تعیین سطح، کلاس مربوط به دانش‌آموز عزیز مشخص بشه.

اگر هم که اطلاعات کامل‌تری لازم دارین، پیشنهاد می‌کنیم حتما به پیج ما در اینستاگرام (fum.src.mfa@) سر بزنین چون کلی توضیحات مختلف از دوره‌ها به همراه ویدیوهای جذاب از کلاس‌ها براتون گذاشتیم…

راه های ارتباطی:

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09150526510
  • ایمیل: info@srcmfa.com
  • نشانی: خراسان رضوی ، مشهد
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 10 صبح الی 19 بعد از ظهر
خراسان رضوی ، مشهد

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران