بهترین دندانسازی در جنوب تهران | کلینیک دندانسازی نمونه

بهترین دندانسازی در جنوب تهران | کلینیک دندانسازی نمونه

تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه
درباره ما

 

دندانسازی دندانسازی  
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی

دندانسازی در جنوب تهران | بهترین دنداسازی در جنوب تهران | دندان مصنوعی در جنوب تهران

بیماران به مراکز دندانسازی معتبر و با تجربه مراجعه می کنند تا از خدمات با کیفیت و بهداشتی بهره‌مند شوند. مطب و لابراتور دندانسازی نمونه که در جنوب تهران فعالیت می‌کند، ارائه‌دهنده خدمات دندانسازی با استفاده از بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها و مواد دندانسازی است.

همچنین، این مطب ارائه‌دهنده خدمات پروتز دندانی، لمینت، زیرکونیا، روکش لمینت، روکش زیرکونیا، روکش دندان، دندانسازی دیجیتال، اسکن داخل دهانی و روکش سرامیکی است که می‌تواند نیازهای دندانی بیماران را برآورده کند. با مراجعه به بهترین دندانسازی در جنوب تهران ، بیماران می‌توانند از خدمات با کیفیت و ظاهر زیبا برخوردار شوند.

دکتر حبیبی

دندانسازی نمونه با بهره‌گیری از دانش روز و تکنولوژی‌های مدرن، مفتخر است که بیش از 35 سال است سلامت و زیبایی دندان‌های شما را تضمین می‌کند.

ما در مجموعه‌ای منسجم، دانش‌محور و سلامت‌مدار، مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا و با رویکردی نوین در ارائه خدمات، افتخار داریم تا انواع پروتزهای ثابت و متحرک، نیم‌فک‌ها، لثه‌های مصنوعی و کروم-کبالت را برای شما تهیه کنیم.

کارشناسان مجرب ما با دقت و ظرافت تمام، پروتزها را طوری طراحی و ساخت می‌دهند که کاملاً منطبق بر چهره و دهان شما باشد.

ما مفتخریم که اولین مرکز مجهز به خوابگاه اختصاصی برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان از سراسر کشور و کشورهای همسایه هستیم.

دندانسازی نمونه یکی از معدود مراکز تخصصی در سطح کشور است که ساخت پروتز را با همکاری دندانپزشک عمومی و تکنسین‌های ماهر دانش‌آموخته دانشکده‌های معتبر، براساس استانداردهای روز دنیا انجام می‌دهد.

ما سال‌هاست میزبان بیماران از بیش از 300 شهر ایران بوده‌ایم. همواره کوشیده‌ایم با به‌کارگیری دانش روز و تجربه کافی، بهترین خدمات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی ارائه کنیم.

ساخت پروتز متحرک دندان به شکل تضمینی و ارائه خدمات دوره‌ای رایگان پالیش و ترمیم پروتز پس از ساخت، تنها در دندانسازی نمونه ارائه می‌شود.

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش پروتزهای دندانی باکیفیت، همین حالا با مرکز معتبر دندانسازی نمونه تماس بگیرید

دریافت جایزه رضایت مندی مشتریان در سال 1401

 

دندانسازی دندانسازی

خدمات بهترین کلینیک دندانسازی در جنوب تهران

ساخت انواع دندان مصنوعی همراه با لثه نرم بصورت تخصصی
پولیش دست دندان های قدیمی
پروتز های انعطاف پذیر
ساخت انواع دندان های نشکن
طراحی و ساخت انواع کروم کبالت

دندانسازی در جنوب تهران | هزینه دندان مصنوعی در جنوب تهران

دندانسازی نمونه با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات دندانسازی، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز دندانپزشکی در جنوب تهران است. در این مرکز، از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌شود تا بهترین خدمات دندانسازی را با بهترین کیفیت به مراجعین عزیز ارائه دهیم.

در دندانسازی نمونه، ما به ساخت پروتزهای مصنوعی دندان، نیم فک، لثه نرم و کروم کبالت می‌پردازیم. این پروتزها با همکاری دندانپزشک عمومی و توسط تکنسین پروتوز فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی ساخته می‌شوند. همچنین، ما در دندانسازی نمونه اولین مرکز مجهز به خوابگاه اختصاصی برای میزبانی و رفاه مراجعه کنندگان از سراسر کشور و کشورهای همسایه هستیم.

در دندانسازی نمونه، ساخت پروتز متحرک دندان را با تضمین کیفیت و خدمات دوره‌ای رایگان پالیش و ترمیم پروتز پس از ساخت دندان انجام می‌دهیم. هدف ما در دندانسازی نمونه، ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی با کمترین قیمت به مراجعین عزیز است. به همین دلیل، ما همواره سعی کرده‌ایم با اتکا به دانش و تجربه، بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه دهیم.

dandansazidandansazi

قیمت دندانساز حرفه ای جنوب تهران

هزینه دندانسازی در تهران بستگی به نوع درمان و خدماتی است که بیمار نیاز دارد. هزینه های دندانسازی ممکن است برای هر فرد و مورد متفاوت باشد و متاثر از عواملی مانند تخصص پزشک، محل کلینیک، نوع درمان، مواد استفاده شده و سایر خدمات مرتبط با دندانسازی باشد.

برای مثال، هزینه ایمپلنت دندان ممکن است در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان باشد. هزینه پوشش دندان با ونیر و لمینیت ممکن است حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان باشد و هزینه خدمات ارتودنسی ممکن است در حدود ۸ تا ۲۰ میلیون تومان باشد.

همچنین، برای دانستن هزینه دقیق درمان دندانی، بهتر است با کلینیک دندانسازی نمونه تماس بگیرید و پس از بررسی شرایط و نیازهای خود، از هزینه های دقیق مطلع شوید.

بهترین دنداسازی در جنوب تهران | بهترین دکتر دندانساز در جنوب تهران

لابراتوار دندانسازی نمونه با تجربه‌ای بالا در ساخت پروتز های متحرک، دندان مصنوعی ژله ای و دستگاه های ارتودنسی به بیماران خدمات ارائه می‌دهد. همچنین، قابل توجه است که این لابراتوار دندانسازی با ارائه خدمات تعمیر دندان مصنوعی شکسته در کمتر از یک روز، به بیماران خود پشتیبانی کامل ارائه می‌دهد.

در مورد دندان مصنوعی ژله ای نیز، باید گفت که این نوع دندان مصنوعی به دلیل استفاده از موادی با طراحی و خواص خاص، می‌تواند به بیماران کمک کند در طولانی مدت با راحتی و آسایش بیشتری استفاده کنند. همچنین، لابراتوار دندانسازی نمونه با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود، می‌تواند از فناوری های پیشرفته در طراحی و ساخت محصولات دندانسازی استفاده کند، که باعث دقت و سازگاری بیشتر محصولات با نسخه دندانپزشک می‌شود.

در کل، انتخاب بهترین لابراتوار دندانسازی در غرب تهران به نیازهای شما و با مشورت با دندانپزشکان معتبر و با تجربه، می‌تواند به بهبود کیفیت درمان دندانی شما کمک کند.

خدمات پروتز ثابت در جنوب تهران

پروتز دندانی ثابت به دندان یا ایمپلنت وصل می‌شود و نیازی به جابجایی آن وجود ندارد. این نوع پروتز‌ها معمولاً با استفاده از چسب مخصوص یا پیچ به دندان یا ایمپلنت وصل می‌شوند و به دلیل ثبات بیشتر نسبت به پروتزهای متحرک، برای برخی بیماران مناسب تر هستند. مواد استفاده شده در ساخت پروتزهای ثابت می‌تواند شامل روکش سرامیک وصل شده به فلز (PFM)، روکش سرامیک فشرده و یا دی اکسید زیرکونیوم باشد که هر یک از این مواد دارای ویژگی‌ها و مزایای خاصی هستند.

بهترین دندانسازی جنوب تهران ، خدمات پروتز دندانی ثابت را با استفاده از بهترین مواد دندانسازی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ارائه می‌دهد. بیماران می‌توانند با مراجعه به این مطب، از خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب برای پروتز دندانی ثابت بهره‌مند شوند.

خدمات پروتز متحرک در جنوب تهران

پروتز دندانی متحرک بر خلاف پروتز دندانی ثابت، روی لثه قرار می‌گیرد و می‌توان آن را به راحتی از دهان خارج کرد. این نوع پروتزها، شامل پروتز کامل و پروتز پارشیل یا ناکامل هستند که در صورت نیاز به جایگزینی دندان‌های کامل، از پروتز دندانی کامل و در صورت نیاز به جایگزینی تعدادی از دندان‌ها، از پروتز پارشیل یا ناکامل استفاده می‌شود.

بیمارانی که از پروتز دندانی متحرک استفاده می‌کنند، باید به مرور زمان عادت کنند و ابتدا ممکن است احساس عدم راحتی داشته باشند. همچنین، باید به این نکته توجه داشت که استخوان فک ممکن است به مرور زمان تحلیل شود و نیاز به چک کردن آن و انجام تعمیرات لازم باشد.

پروتز پارسیل که بر روی صفحه فلزی ساخته می‌شود، با یک لایه پلاستیکی که همرنگ با رنگ لثه‌ها است، سطح آن پوشش داده می‌شود تا به طور ظاهری به دندان‌های واقعی شبیه شود. بهترین دندانسازی در جنوب تهران خدمات پروتز دندانی متحرک را با استفاده از بهترین مواد دندانسازی و با رعایت استانداردهای بهداشتی ارائه می‌دهد. با مراجعه به این مطب بیماران می‌توانند از خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب برای پروتز دندانی متحرک بهره‌مند شوند.

OFF10

میزان رضایت بیماران کلینیک دندانسازی نمونه

کیفیت مواد دندانسازی
درصد رضایت 100%
نحوه برخورد و اقامت بیماران
درصد رضایت 96%
میزان رضایت کلی از دکتر حبیبی
درصد رضایت 99%

ویدیو رضایت بیماران کلینیک دندانسازی نمونه

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09131684245 ، 09132860375
  • نشانی: تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : همه روزه در خدمت شما هستم
تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران