بهترین دندانسازی در مرزداران | کلینیک دندانسازی نمونه

بهترین دندانسازی در مرزداران | کلینیک دندانسازی نمونه

تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه
درباره ما

بهترین دندانسازی در مرزداران

بهترین دندانسازی در مرزداران، دنداسازی نمونه می باشد که با بیش از ۳۵ سال سابقه در مجموعه‌ ای منسجم، دانش محور و سلامت مدار، مجهز به پیشرفته‌ ترین تکنولوژی ‌های روز دنیا با الگویی نوین در ارائه خدمات ساخت پروتز مصنوعی دندان مصنوعی، ساخت نیم فک، ساخت لثه نرم و کروم کبالت و… و مفتخریم اولین مرکز مجهز به خوابگاه اختصاصی برای میزبانی و رفاه مراجعه کنندگان از سراسر کشور و کشورهای همسایه فراهم نموده ایم.

دندانسازی نمونه جزو معدود ترین لابراتور ها در سطح کشور میباشد که ساخت دندان مصنوعی را متناسب با چهره هرشخص انجام میدهد،

ساخت دندان مصنوعی در این لابراتوار با همکاری دندانپزشک عمومی و توسط تکنسین پروتوز فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی انجام می پذیرد.

تاکنون میزبان مردمان بیش از ۳۰۰شهر ایران بوده ایم ماهمیشه سعی کردیم با اتکا به دانش و تجربه بهترین خدمات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به مراجعین خود ارائه نماییم

ساخت پروتز متحرک دندان بصورت تضمینی و خدمات دوره ای رایگان پالیش و ترمیم پروتز پس از ساخت دندان فقط و فقط در لابراتوار نموه در شهرستان اصفهان

دکتر حبیبی

کلینیک دندانسازی نمونه با بهره گیری از دانش روز تکنیسین های مجرب دانشگاهی و با هدف افزایش بهره وری و تسریع در ارایه خدمات پروتزی به متخصصین دندانپزشکی که خدماتشان نیازمند مراحل لابراتواری است در مرکز سلامت دهان و دندان نمونه در مرزداران احداث شده است. این کلینیک قادر است تمامی خدمات دندانسازی را به دندانپزشکان متخصص پروتزهای دندانی فکی و همچنین متخصصین ترمیم و زیبایی و دیگر دندانپزشکانی که به هر نحو ممکن به این گونه خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کند. وجود لابراتوار تخصصی دنداسازی در کنار متخصصین دندانپزکی این موقعیت ویژه را پدید می آورد که ضمن کاهش زمان تحویل کار به بیماران، به دلیل امکان هم اندیشی و مشاوره در انجام کار، نظارت عالیه دندانپزشک متخصص بر روند اجرایی مراحل لابراتواری نیز افزایش یافته و به همین سبب دقت و کیفیت کار نهایی ارتقای چشمگیری پیدا نماید.
 
دندانسازی در کاشاندندانسازی

خدمات بهترین کلینیک دندانسازی در مرزداران

ساخت انواع دندان مصنوعی همراه با لثه نرم بصورت تخصصی پولیش دست دندان های قدیمی پروتز های انعطاف پذیر ساخت انواع دندان های نشکن طراحی و ساخت انواع کروم کبالت

چرا باید  کلینیک دندانسازی نمونه در مرزداران را انتخاب کنیم

1. بیش از 35 سال سابقه کار در رشته دنداسازی 2. استفاده از بهترین موادها 3. استفاده از بهترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا 4. بهره گیری از فارغ التحصیلان دانشگاه 5. همکاری با برترین دندانپزشکان اصفهان و ایران

ویژگی‌های دندانسازی خوب در مرزداران

بهترین دندانساز ایران کسی است که بتواند انواع متفاوت پروتزهای دندان را بسازد و نیاز بیمار را برطرف کند، گاهی ممکن است در یک لابراتوار چند دندانساز با یکدیگر کار کنند و خدمات خوبی ارائه دهند.

یکی از ویژگی‌های دندانساز خوب این است که با پزشکان با تجربه و ماهری ارتباط داشته باشد تا بتواند با پشتیبانی پزشک پروتز خوبی برای بیمار بسازد، چون لابراتوار به‌طور مستقیم با بیمار در ارتباط نیست. بلکه با دستور پزشک به ساخت پروتز با بهترین مواد اقدام می‌کند و از تخصص کافی بهره‌مند است.

دندانساز خوب علاوه بر داشتن مدرک معتبر در رشته تحصیلی مورد نظر باید چندین سال به‌طور عملی و تجربی کار کرده باشد تا بتواند خدمات خوبی ارائه دهد.

از دیگر ویژگی‌های دندانساز خوب استفاده از تجهیزات باکیفیت و به‌روز است تا بتواند به‌راحتی بهترین پروتزها را در اختیار بیمار قرار دهد. هر چه لابراتواری تجهیزات به‌روزتری داشته باشد، قطعا می‌تواند بهتر نیاز مشتریان و بیماران را رفع کند و نتیجه کار بهتر خواهد شد.

استفاده از مواد اولیه باکیفیت برای ساخت دندان مصنوعی یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم دندانساز حرفه‌ای است. دندانساز باید بتواند نیاز بیمار را به‌خوبی تشخیص دهد و پروتز باکیفیتی بسازد.

یک دندانساز حرفه‌ای باید بتواند خدمات جامعی به بیمار و دندانپزشکانی که با آن‌ها مرتبط است ارائه دهد. به‌این ترتیب می‌تواند هر چه سریع‌تر کار آن‌ها را راه بیاندازد، در نتیجه قاعدتا میزان مشتریان بالاتر خواهد رفت.

البته گاهی ممکن است یک دندانساز در حوزه خاصی فعالیت کند و تمرکز خود را روی یک زمینه بگذارد که در این حالت خروجی و کیفیت کار بهتر خواهد بود.

 

دندانسازی دندانسازی  
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی

دندانسازی فوری در مرزداران

دندانسازی فوری یک روش درمانی است که برای حل مشکلات دندانی اضطراری و ناگهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش به طور کلی برای درمان مواردی استفاده می‌شود که نیاز به درمان فوری دارند و از جمله آن‌ها می‌توان به شکستگی دندان، عفونت دندان، درد شدید دندان، خونریزی لثه و غیره اشاره کرد.

درمان دندانی فوری ممکن است شامل انجام ترمیم‌های ساده مانند پر کردن دندان ، خارج کردن عصب دندان (ریشه کن) یا جراحی دندان باشد. به طور کلی، هدف این نوع درمان دندانی، حل مشکل به سرعت و بهبود وضعیت بیمار است. با این حال، برای بهبود کامل و دائمی مشکلات دندانی، باید پس از درمان فوری، به درمان‌های بیشتر و جامع‌تری بپردازید.

درمان دندانی فوری معمولاً در شرایطی که بیمار درد شدیدی را تجربه می‌کند و نیاز به درمان فوری دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین راه برای جلوگیری از نیاز به درمان فوری دندانی، مراجعه منظم به دندانپزشک و پیشگیری از بروز مشکلات دندانی است

سخن نهایی

دندان‌ها بخش مهمی از اجزای صورت هستند که فقدان آن‌ها صدمات زیادی به سلامت و زیبایی فرد خواهد زد، در نتیجه استفاده از خدمات بهترین دندانسازی ایران می‌تواند چنین فقدانی را جبران کند. معمولا افراد سعی می‌کنند برای خدمات دندان بهترین‌ها را انتخاب کنند تا با داشتن تجربه و توانایی خدمات خوبی ارائه دهند.

OFF10

میزان رضایت بیماران کلینیک دندانسازی نمونه

کیفیت مواد دندانسازی
درصد رضایت 100%
نحوه برخورد و اقامت بیماران
درصد رضایت 96%
میزان رضایت کلی از دکتر حبیبی
درصد رضایت 99%

ویدیو رضایت بیماران کلینیک دندانسازی نمونه

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09132860375 ، 09131684245
  • نشانی: تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : همه روزه در خدمت شما هستم
تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران