بهترین دندانسازی در دولت آباد | کلینیک دندانسازی نمونه

بهترین دندانسازی در دولت آباد | کلینیک دندانسازی نمونه

اصفهان ، میدان قدس،خیابان مصلی،بعد از درمانگاه ام البنین ،مقابل کوچه ۲۱, پلاک ۱۶۹, دندانسازی نمونه
درباره ما

بهترین دندانسازی در دولت آباد | تلفن لابراتور دندانسازی در دولت آباد

بهترین دندانسازی در اصفهان، دنداسازی نمونه می باشد که با بیش از ۳۵ سال سابقه در مجموعه‌ ای منسجم، دانش محور و سلامت مدار، مجهز به پیشرفته‌ ترین تکنولوژی ‌های روز دنیا با الگویی نوین در ارائه خدمات ساخت پروتز مصنوعی دندان مصنوعی، ساخت نیم فک، ساخت لثه نرم و کروم کبالت و… و مفتخریم اولین مرکز مجهز به خوابگاه اختصاصی برای میزبانی و رفاه مراجعه کنندگان از سراسر کشور و کشورهای همسایه فراهم نموده ایم.

دندانسازی نمونه جزو معدود ترین لابراتور ها در سطح کشور میباشد که ساخت دندان مصنوعی را متناسب با چهره هرشخص انجام میدهد،

ساخت دندان مصنوعی در این لابراتوار با همکاری دندانپزشک عمومی و توسط تکنسین پروتوز فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی انجام می پذیرد.

تاکنون میزبان مردمان بیش از ۳۰۰شهر ایران بوده ایم ماهمیشه سعی کردیم با اتکا به دانش و تجربه بهترین خدمات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به مراجعین خود ارائه نماییم

دکتر حبیبی

 

خدمات لابراتوار تخصصی دندانسازی در دولت آباد

  • ساخت انواع پروتزهای متحرک شامل:
  • انواع پروتزهای پارسیل فلکسیبل (ژله ای)
  • انواع پروتزهای پارسی ال آکریلی
  • انواع پروتزهای پارسیل کروم کبالت
  • ساخت پروتزهای کامبینیشن ( ترکیبی)
  • ساخت دست دندان کامل ( دندان مصنوعی ) به صورت تخصصی
  • ساخت دست دندان مصنوعی نشکن

مراحل ساخت دندان در بهترین لابراتوار دندانسازی در دولت آباد

زمانی که افراد به دندانپزشک مراجعه می کنند، پزشک بعد از معاینات دهان و دندان اقدام به درمان می کند. چنانچه فرد دندانهای خود را از دست داده باشد، باید برای وی توسط دندانساز، پروتزهای دندانی ساخته شود. ساخت دندان در لابراتوار دندانسازی در دولت آباد اصفهان مراحل خود را دارد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

  1. ساخت مدل از دهان
  2. قرار گرفتن در Articular
  3. دندانساز بعد از متصل کردن موم
  4. قرار دادن در فلاسک
  5. تزریق آکریلیک
  6. حذف قالب گچی
  7. اصلاح و براق کردن پروتز
  8. پایان مراحل ساخت پروتز و تحویل آن به دندانپزشک

هزینه استفاده از پروتز دندان

هزینه استفاده از پروتز دندان به ماده مورد استفاده در ساخت پروتز (مانند فلز، آکریلات، بایو اچ پی پی) و نوع دندان مصنوعی (آکریلات، کامپوزیت، پرسلن، زیرکونیا) و همچنین دستگاه مورد استفاده بستگی دارد. به طور قطعی قبل از ساخت کامل نمیتوان قیمت قطعی را بیان کرد ولی برای اطلاع از قیمت تقریبی ساخت پروتز و دندان مصنوعی در بهترین دندانسازی در دولت آباد با شماره های درج شده تماس حاصل بفرمایید.

مراقبت از پروتز دندان

هر گونه تمهیدات سلامتی به مراقب نیاز دارد و پروتز دندان نیز مسثنی نیست. رعایت موارد زیر برای مراقبت از پروتز دندان توسط متخصصین توصیه می‌شود:

رعایت بهداشت دهان و دندان

به منظور جلوگیری از ایجاد عفونت، لازم است تا به طور مداوم از مسواک و نخ دندان استفاده شود. عفونت می‌تواند ضعیف شدن لثه‌ها و تحلیل رفتن استخوان را ایجاد کند . در این حالت ممکن است لق شدن یا خارج شدن پروتز دندان اتفاق بیوفتد.

استفاده از ابزار مناسب پروتز دندان

استفاده از ابزاری که مناسب و مختص پروتز دنداناست باعث حفظ و مراقبت کامل از پروتز می‌شود. ممکن است استفاده مداوم از نخ دندان و مسواک به ترمیم و پُرکردگی دندان آسیب وارد کند.

مراجعه منظم به دندان‌پزشک

در صورتی که از پروتز دندان استفاده میکنید باید هر شش ماه یک بار به دندان‌پزشک مراجعه کنید. دندان‌پزشک دندان های شمارا معاینه کرده و از سالم بودن ایمپلنت و پروتز مطمئن می شود و همچنین آن‌ها را برای حفظ سلامت دهان و لثه‌ها به طور کامل تمیز می‌کند.

خودداری از مصرف دخانیات

مصرف دخانیات سبب کم شدن جریان خون در اطراف لثه‌ها و دندان می‌شود . اگر به دهان و لثه‌ها به مقدار کافی خود خون نرسد ، روسه بهبود لثه‌ها به کندی انجام می شود و خطر تحلیل استخوان نیز افزایش پیدا می‌کند.

خودداری از مصرف مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی که سبب ایجاد لکه بر روی دندان می‌شوند

قهوه و نوشابه جزو مواردی هستند که سبب ایجاد لکه بر روی دندان می شوند. شیرینی، زغال اخته ،تمشک چای و …نیز می‌توانند سبب تشکیل لکه بر روی دندان شوند.برای جلوگیری از ایجاد کله می توان از نی جهت نوشیدن مایعات استفاده کرد.همچنین شستشوی دهان با آب می‌تواند احتمال ایجاد لکه بر روی دندان را کاهش دهد.

OFF10
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09131684245 ، 03134483179
  • نشانی: اصفهان ، میدان قدس،خیابان مصلی،بعد از درمانگاه ام البنین ،مقابل کوچه ۲۱, پلاک ۱۶۹, دندانسازی نمونه
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 صبح الی 21
اصفهان ، میدان قدس،خیابان مصلی،بعد از درمانگاه ام البنین ،مقابل کوچه ۲۱, پلاک ۱۶۹, دندانسازی نمونه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران