بهترین دندانسازی در شهرک قدس

بهترین دندانسازی در شهرک قدس

تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه
درباره ما

بهترین دندانسازی در شهرک قدس | دندانسازی در شهرک قدس | دنداسازی فوری در شهرک قدس

انتخاب بهترین دندانسازی خوب و بهترین دندانساز در شهرک قدس یکی از مهم ترین تصمیماتی است که یک دندانپزشک می گیرد. تقریباً 38٪ درآمد ​​​​یک مطب عمومی دندانپزشکی از کار بریج و روکش‌های ثابت حاصل می‌شود که این درآمد به واسطه ارتباط دندانپزشک با لابراتوار دندانسازی می باشد.

بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که به طور مستقیم از خدمات لابراتوار های دندانسازی استفاده کنند و در مواردی که نیاز به ترمیم دندان مصنوعی شکسته و آسیب دیده است یا ساخت پروتز های متحرک، دندان مصنوعی ژله ای  یا دستگاه های ارتودنسی  نیاز است می توان به طور مستقیم به لابراتوار های دندان سازی مراجعه کرده و بدون واسطه و با هزینه ی خیلی کمتر، به این خدمات دسترسی پیدا کرد.

دکتر حبیبی

کلینیک دنداسازی  نمونه در شهرک قدس با دارا بودن افراد با تجربه، این ادعا را دارد که یکی از بهترین دندانساز شهرک قدس است و می تواند خدمات ذکر شده را به بهترین نحو در اختیار مراجعین قرار دهد.

بهترین دندانسازی در شهرک قدس، دنداسازی نمونه می باشد که با بیش از ۳۵ سال سابقه در مجموعه‌ ای منسجم، دانش محور و سلامت مدار، مجهز به پیشرفته‌ ترین تکنولوژی ‌های روز دنیا با الگویی نوین در ارائه خدمات ساخت پروتز مصنوعی دندان مصنوعی، ساخت نیم فک، ساخت لثه نرم و کروم کبالت و… و مفتخریم اولین مرکز مجهز به خوابگاه اختصاصی برای میزبانی و رفاه مراجعه کنندگان از سراسر کشور و کشورهای همسایه فراهم نموده ایم.

دندانسازی نمونه جزو معدود ترین لابراتور ها در سطح کشور میباشد که ساخت دندان مصنوعی را متناسب با چهره هرشخص انجام میدهد،

ساخت دندان مصنوعی در این لابراتوار با همکاری دندانپزشک عمومی و توسط تکنسین پروتوز فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی انجام می پذیرد.

تاکنون میزبان مردمان بیش از ۳۰۰شهر ایران بوده ایم ماهمیشه سعی کردیم با اتکا به دانش و تجربه بهترین خدمات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به مراجعین خود ارائه نماییم

کلینیک دندانسازی نمونه

 

دندانسازی دندانسازی  
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی

دندان مصنوعی و دندانسازی در شهرک قدس

بهترین دندانسازی در شهرک قدس، دنداسازی نمونه می باشد که با بیش از ۳۵ سال سابقه در مجموعه‌ ای منسجم، دانش محور و سلامت مدار، مجهز به پیشرفته‌ ترین تکنولوژی ‌های روز دنیا با الگویی نوین در ارائه خدمات ساخت پروتز مصنوعی دندان مصنوعی، ساخت نیم فک، ساخت لثه نرم و کروم کبالت و…

و مفتخریم اولین مرکز مجهز به خوابگاه اختصاصی برای میزبانی و رفاه مراجعه کنندگان از سراسر کشور و کشورهای همسایه فراهم نموده ایم. دندانسازی نمونه جزو معدود ترین لابراتور ها در سطح کشور میباشد که ساخت دندان مصنوعی را متناسب با چهره هرشخص انجام میدهد،

ساخت دندان مصنوعی در این لابراتوار با همکاری دندانپزشک عمومی و توسط تکنسین پروتوز فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی انجام می پذیرد. تاکنون میزبان مردمان بیش از ۳۰۰شهر ایران بوده ایم ماهمیشه سعی کردیم با اتکا به دانش و تجربه بهترین خدمات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به مراجعین خود ارائه نماییم.

ویژگی های بهترین دندانساز شهرک قدس

دندانپزشکان و همچنین عموم مردم برای یافتن بهترین دندانساز در شهرک قدس باید معیار هایی را در نظر بگیرند و طبق آن معیار ها دندانسازی و لابراتوار دندانسازی مد نظر خود را انتخاب کنند. در ادامه برخی از مهمتریی ویژگی هایی که بهترین دندانساز در شهرک قدس باید داشته باشد را برایتان آورده ایم:

دندانسازی در اصفهاندندانسازی در ایران

کیفیت محصول

یکی از جنبه های حیاتی برای انتخاب یک دندانسازی، تولید محصولات با کیفیت بالا است. بهتر است شما برای ترمیم دندان مصنوعی شکسته خود در ابتدا بررسی کنید که آیا دندانسازی دارای گواهینامه در فناوری آزمایشگاهی دندانپزشکی است یا خیر. همچنین لازم است که قبل از انتخاب لابراتوار دندانسازی برای ساخت پروتز های متحرک یا هر نوع خدمات دیگری، نمونه کار های دندانسازی مورد نظر خود را با دقت بررسی کنید.

سازگاری محصول با بیمار و زمان تحویل

کیفیت محصول ساخته شده توسط دندانسازی بسیار اهمیت دارد، اما تنها فاکتور مهم برای انتخاب بهترین دندانساز در شهرک قدس یا هر شهری نخواهد بود. باید به این اطمینان برسید که لابراتوار دندانسازی محصولات با کیفیت را به موقع تحویل می دهد. این که ازمایشگاه دندان سازی می تواند ضمانت بدهد که در زمان تعیین شده، سفارش شما را تحویل دهد، بسیار اهمیت دارد. این مهم است که آنها برای این که اطمینان حاصل کنند که  هر نسخه برای شما بعنوان بیمار و یا دندانپزشک، دقیق و سازگار باشد، چه اقداماتی را در نظر گرفته اند.

خدمات مشتری و پشتیبانی

بهتر است لابراتوار دنداسازی را انتخاب کنید که بهترین خدمات مشتری و پشتیبانی را به شما به عنوان یک بیمار و یا یک دندانپزشک به شما ارائه کند.

تعهد به آموزش مداوم

دندانسازی صنعت بسیار پویایی است که تکنیک‌ها و فناوری‌های آن به سرعت تغییر می‌کنند و دندانپزشکان و دندانساز های موفق این نکته را می دانند که همواره باید علم خود را به روز کنند. تکنسین های لابراتوار های دندانسازی خوب همیشه در حال یادگیری و تکامل هستند. بهترین لابراتوار دندانسازی در شهرک قدس یا هر شهر و کشوری باید نکات فنی، کلاس های آموزشی، فرصت هایی برای یادگیری و اطلاعات ارزشمند و به روز شده را همواره در برنامه های آموزشی خود داشته باشد.

ارزش های مشترک در مبانی کسب و کار

مبنایی تعیین بهترین دندانساز شهرک قدس کیفیت محصولاتی است که درست می کند، کمیت محصولات اهمیت زیادی ندارد. اگر شما دندانپزشک هستید و به دنبال بهترین دندانساز در کاشان می گردید و یا این که از عموم مردم بوده و می خواهید مستقیما به دندانساز مراجعه کنید، در نظر داشته باشید که دندانساز مورد نظر شما انسان خوبی باشد و محصول مورد نظر را به درستی و با مواد خوب و با کیفیت تهیه کند.

این لابراتوار دندانسازی سال تجربه در زمینه ساخت پروتز های متحرک، دندان مصنوعی ژله ای و دستگاه های ارتودنسی می تواند بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهد. همچنین در صورت آسیب دیدن دندان مصنوعی، شما می توانید با مراجعه به بهترین دندانساز شهرک قدس در کمتر از یک روز نسبت به تعمیر دندان مصنوعی شکسته خود اقدامات لازم را انجام دهید. برای کسب اطاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خدمات بهترین کلینیک دندانسازی در شهرک قدس

  • ساخت انواع دندان مصنوعی همراه با لثه نرم بصورت تخصصی
  • پولیش دست دندان های قدیمی
  • پروتز های انعطاف پذیر
  • ساخت انواع دندان های نشکن
  • طراحی و ساخت انواع کروم کبالت

چرا باید  کلینیک دندانسازی نمونه در شهرک قدس را انتخاب کنیم

  • بیش از 35 سال سابقه کار در رشته دنداسازی
  • استفاده از بهترین موادها
  • استفاده از بهترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا
  • بهره گیری از فارغ التحصیلان دانشگاه
  • همکاری با برترین دندانپزشکان شهرک قدس و ایران

وظیفه و شغل یک دندانساز بدین‌ترتیب است که پس‌از‌اینکه دندانپزشک از بیمار قالب‌گیری کرد و این قالب را برای لابراتوار ارسال نمود دندان‌ساز بایستی براساس طرح درمان و نظر دندانپزشک، پروتز دندانی مناسب برای بیمار را تهیه نماید. با توجه به این توضیحات یک دندانساز و یا لابراتوار دندانسازی بـه‌هیچ وجه حق پذیرش مستقیم بیمار (از قبیل پذیرش بیمار، معاینه، امتحان پروتز، تطبیق رنگ دندان‌ها، قالب‌گیری و… ) را ندارد.

 
OFF10

میزان رضایت بیماران کلینیک دندانسازی نمونه

کیفیت مواد دندانسازی
درصد رضایت 100%
نحوه برخورد و اقامت بیماران
درصد رضایت 96%
میزان رضایت کلی از دکتر حبیبی
درصد رضایت 99%

ویدیو رضایت بیماران کلینیک دندانسازی نمونه

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09132860375 ، 09131684245
  • نشانی: تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : همه روزه در خدمت شما هستم
تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران