بهترین دندانسازی در فلاورجان | کلینیک دندانسازی نمونه

بهترین دندانسازی در فلاورجان | کلینیک دندانسازی نمونه

اصفهان ، میدان قدس،خیابان مصلی،بعد از درمانگاه ام البنین ،مقابل کوچه ۲۱, پلاک ۱۶۹, دندانسازی نمونه
درباره ما

بهترین دندانسازی در فلاورجان | بهترین دندانسازی در فلاورجان |  ساخت پروتز ثابت و متحرک در فلاورجان

دکتر حبیبی بهترین دندانسازی در فلاورجان ، دنداسازی نمونه می باشد که با بیش از ۳۵ سال سابقه در مجموعه‌ ای منسجم، دانش محور و سلامت مدار، مجهز به پیشرفته‌ ترین تکنولوژی ‌های روز دنیا با الگویی نوین در ارائه خدمات ساخت پروتز مصنوعی دندان مصنوعی، ساخت نیم فک، ساخت لثه نرم و کروم کبالت و… و مفتخریم اولین مرکز مجهز به خوابگاه اختصاصی برای میزبانی و رفاه مراجعه کنندگان از سراسر کشور و کشورهای همسایه فراهم نموده ایم.

دندانسازی نمونه جزو معدود ترین لابراتور ها در سطح کشور میباشد که ساخت دندان مصنوعی را متناسب با چهره هرشخص انجام میدهد،

ساخت دندان مصنوعی در این لابراتوار با همکاری دندانپزشک عمومی و توسط تکنسین پروتوز فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی انجام می پذیرد.

تاکنون میزبان مردمان بیش از ۳۰۰شهر ایران بوده ایم ماهمیشه سعی کردیم با اتکا به دانش و تجربه بهترین خدمات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به مراجعین خود ارائه نماییم

ساخت پروتز متحرک دندان بصورت تضمینی و خدمات دوره ای رایگان پالیش و ترمیم پروتز پس از ساخت دندان فقط و فقط در لابراتوار نموه در شهرستان اصفهان

هنگامی که بیمار تمامی دندانهای خود را از دست میدهداز دندان مصنوعی جهت جایگزین نمودن دندان های از دست رفته استفاده می نماید. بهتر است تا جایی که میتوان دندانهای طبیعی که سالم هستند حتی اگر تعدادشان کم باشد سعی شود حفظ شوندتا از آنها جهت گیر پروتز مخصوصا در فک پایین استفاده شود و این طرز فکر که این دوتا دندان باقی مانده را هم بکشم راحت یک دست دندان کامل داشته باشم کاملا اشتباه است و در بیشتر مواقع باعث پشیمان شدن بیماران میگردد. در نتیجه قبل از اقدام به کشیدن خودسرانه بهتر است حتما با دندانپزشک معتمد مشورت نمایید.

دندانسازی در کاشان دندانسازی بهترین دندانساز در اصفهان

دندانساز در اصفهان

پروتزهای دندانی که می توانند ثابت یا متحرک باشد به درخواست دندانپزشک در آزمایشگاه دندانسازی یا لابراتوار دندانسازی برای بیمار ساخته می شود و یکی از معتبرترین و بهترین دندانسازی در فلاورجان که خدمات ساخت و ارائه انواع پروتز دندانی را ارائه می کند، دندانسازی نمونه اصفهان می باشد و خدماتی که در مطب و لابراتور دندانسازی نمونه ارائه می شود شامل دندانسازی پروتز، لمینت، زیرکونیا، روکش لمینت، روکش زیرکونیا، روکش دندان، دندانسازی دیجیتال، اسکن داخل دهانی و روکش سرامیکی می باشد.

برای اطلاع از هزینه‌های پروتز متحرک و ثابت دندان تماس بگیرید…

عوامل تاثیر گذار بر هزینه ساخت پروتز ثابت و متحرک دندان در فلاورجان اصفهان

دندان مصنوعی تکه ای

اگر فقط تعدادی از دندان ها از دست رفته باشد، برای جایگزین کردن آن ها از پروتز دندان مصنوعی تکه ای یا پارسیل استفاده می شود. این پروتزها می توانند آکریلیکی، ژله ای و یا کروم و کبالت باشند. که قیمت ها متفاوت می باشد.

دندان مصنوعی متحرک کامل

بسته به اینکه دندان های کدام فک به طور کامل از دست رفته باشد، می توان دست دندان کامل را برای فک بالا، پایین یا هر دو فک سفارش دارد. که این عامل نیز تاثیر گذار در قیمت پروتز دندانی می باشد.

تخصص و تجربه دندانپزشک

خیلی مهم است که دندان های شما توسط یک متخصص با تجربه ساخته شود. اینکه از چه جنس یا نوعی استفاده شود مهم است اما مهمتر از ان تخصص و تبحر دندانپزشک می باشد که این فاکتور نیز می تواند در قیمت دندانسازی تاثیر گذار باشد.

 

بهترین دندانسازی در فلاورجان

دندانسازی جایی است که انواع پروتزهای دندان ویژه هر بیمار ساخته می‌شود. اتواع پروتزهای دندانی شامل روکش، دندان مصنوعی و غیره است. بهترین دندانساز باتوجه به درخواست بیمار و دندانپزشک اقدام به ساخت پروتزهای دندان می کنند. دندانساز خوب در فلاورجان، قالب را پس از ضدعفونی به لابراتوار ارسال می‌کند و با توجه به طرح درمان مربوط، اقدام به ساخت پروتز موردنظر می‌کند.

ممکن است چند بار کار توسط دندان‌پزشک مربوط بررسی و چک شود تا کاملاً مناسب با شرایط دهانی بیمار باشد. کار نهایی برای دندانپزشک ارسال و توسط دندانپزشک به بیمار تحویل داده خواهد شد. برای ساخت دندان باید به بهترین دندانساز مراجعه کنید تا بعد از مدتی دچار مشکل نشوید. بیمارانی که قصد مراجعه به بهترین دندانساز در فلاورجان را دارند با شماره 09131684245 تماس بگیرند.

OFF10
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09131684245 ، 03134483179
  • نشانی: اصفهان ، میدان قدس،خیابان مصلی،بعد از درمانگاه ام البنین ،مقابل کوچه ۲۱, پلاک ۱۶۹, دندانسازی نمونه
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 صبح الی 21
اصفهان ، میدان قدس،خیابان مصلی،بعد از درمانگاه ام البنین ،مقابل کوچه ۲۱, پلاک ۱۶۹, دندانسازی نمونه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران