بهترین دندانسازی در زرین شهر | کلینیک دندانسازی نمونه

بهترین دندانسازی در زرین شهر | کلینیک دندانسازی نمونه

اصفهان ، میدان قدس،خیابان مصلی،بعد از درمانگاه ام البنین ،مقابل کوچه ۲۱, پلاک ۱۶۹, دندانسازی نمونه
درباره ما

بهترین دندانسازی در زرین شهر | دندانسازی در زرین شهر

دکتر حبیبی بهترین دندانسازی در اصفهان، دنداسازی نمونه می باشد که با بیش از ۳۵ سال سابقه در مجموعه‌ ای منسجم، دانش محور و سلامت مدار، مجهز به پیشرفته‌ ترین تکنولوژی ‌های روز دنیا با الگویی نوین در ارائه خدمات ساخت پروتز مصنوعی دندان مصنوعی، ساخت نیم فک، ساخت لثه نرم و کروم کبالت و… و مفتخریم اولین مرکز مجهز به خوابگاه اختصاصی برای میزبانی و رفاه مراجعه کنندگان از سراسر کشور و کشورهای همسایه فراهم نموده ایم.

دندانسازی نمونه جزو معدود ترین لابراتور ها در سطح کشور میباشد که ساخت دندان مصنوعی را متناسب با چهره هرشخص انجام میدهد،

ساخت دندان مصنوعی در این لابراتوار با همکاری دندانپزشک عمومی و توسط تکنسین پروتوز فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی انجام می پذیرد.

تاکنون میزبان مردمان بیش از ۳۰۰شهر ایران بوده ایم ماهمیشه سعی کردیم با اتکا به دانش و تجربه بهترین خدمات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به مراجعین خود ارائه نماییم

ساخت پروتز متحرک دندان بصورت تضمینی و خدمات دوره ای رایگان پالیش و ترمیم پروتز پس از ساخت دندان فقط و فقط در لابراتوار نموه در شهرستان اصفهان

بهترین دندانسازی زرین شهر با سابقه و تجربه بالا می‌تواند انواع پروتز‌های ثابت، متحرک و ایمپلنت شامل انواع روکش سرامیکی، لامینت و انواع ایمپلنت‌های ثابت و متحرک بر پایه ایمپلنت را برایتان کار کند. پس از تشخیص دندانپزشک و سفارش به استفاده از دندان مصنوعی، دندانسازی می‌تواند این روکش و پروتزها را زیر نظر بهترین تکنسین‌ها بسازد. یک تیم متخصص و زبده مرتب درصدد رفع معایب، اصلاح دندان آسیب‌دیده و از دست‌رفته بیمار هستند. ضمن این‌که مرتب این روند توسط دندانپزشک بررسی می‌شود تا به نتیجه دلخواه نهایی برسند. کیفیت کار نیز یکی از مواردی است که در انتخاب بهترین دندانسازی ایران باید به آن توجه کرد، ساخت بهترین پروتزهای دندان ویژه هر فرد به سفارش دندانپزشک ساخته خواهد شد و رضایت بیماران در اولویت قرار خواهد گرفت.
دندانسازی در کاشان دندانسازی در کاشان دندانسازی در کاشان

ویژگی‌های دندانسازی خوب در زرین شهر

بهترین دندانساز زرین شهر کسی است که بتواند انواع متفاوت پروتزهای دندان را بسازد و نیاز بیمار را برطرف کند، گاهی ممکن است در یک لابراتوار چند دندانساز با یکدیگر کار کنند و خدمات خوبی ارائه دهند. یکی از ویژگی‌های دندانساز خوب این است که با پزشکان با تجربه و ماهری ارتباط داشته باشد تا بتواند با پشتیبانی پزشک پروتز خوبی برای بیمار بسازد، چون لابراتوار به‌طور مستقیم با بیمار در ارتباط نیست. بلکه با دستور پزشک به ساخت پروتز با بهترین مواد اقدام می‌کند و از تخصص کافی بهره‌مند است. دندانساز خوب علاوه بر داشتن مدرک معتبر در رشته تحصیلی مورد نظر باید چندین سال به‌طور عملی و تجربی کار کرده باشد تا بتواند خدمات خوبی ارائه دهد. از دیگر ویژگی‌های دندانساز خوب استفاده از تجهیزات باکیفیت و به‌روز است تا بتواند به‌راحتی بهترین پروتزها را در اختیار بیمار قرار دهد. هر چه لابراتواری تجهیزات به‌روزتری داشته باشد، قطعا می‌تواند بهتر نیاز مشتریان و بیماران را رفع کند و نتیجه کار بهتر خواهد شد. استفاده از مواد اولیه باکیفیت برای ساخت دندان مصنوعی یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم دندانساز حرفه‌ای است. دندانساز باید بتواند نیاز بیمار را به‌خوبی تشخیص دهد و پروتز باکیفیتی بسازد. یک دندانساز حرفه‌ای باید بتواند خدمات جامعی به بیمار و دندانپزشکانی که با آن‌ها مرتبط است ارائه دهد. به‌این ترتیب می‌تواند هر چه سریع‌تر کار آن‌ها را راه بیاندازد، در نتیجه قاعدتا میزان مشتریان بالاتر خواهد رفت. البته گاهی ممکن است یک دندانساز در حوزه خاصی فعالیت کند و تمرکز خود را روی یک زمینه بگذارد که در این حالت خروجی و کیفیت کار بهتر خواهد بود.
OFF10
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09131684245 ، 03134483179
  • نشانی: اصفهان ، میدان قدس،خیابان مصلی،بعد از درمانگاه ام البنین ،مقابل کوچه ۲۱, پلاک ۱۶۹, دندانسازی نمونه
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 صبح الی 21
اصفهان ، میدان قدس،خیابان مصلی،بعد از درمانگاه ام البنین ،مقابل کوچه ۲۱, پلاک ۱۶۹, دندانسازی نمونه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران