بهترین دندانسازی غرب تهران | کلینیک دندانسازی نمونه

بهترین دندانسازی غرب تهران | کلینیک دندانسازی نمونه

تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه
درباره ما

بهترین دندانسازی در غرب تهران | دندانسازی غرب تهران | دندانسازی فوری در غرب تهران

دندانسازی نمونه، مرکزی معتبر و پیشرو در زمینه ساخت انواع پروتزهای دندانی

دکتر حبیبی

دندانسازی نمونه با بهره‌گیری از دانش روز و تکنولوژی‌های مدرن، مفتخر است که بیش از 35 سال است سلامت و زیبایی دندان‌های شما را تضمین می‌کند.

ما در مجموعه‌ای منسجم، دانش‌محور و سلامت‌مدار، مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا و با رویکردی نوین در ارائه خدمات، افتخار داریم تا انواع پروتزهای ثابت و متحرک، نیم‌فک‌ها، لثه‌های مصنوعی و کروم-کبالت را برای شما تهیه کنیم.

کارشناسان مجرب ما با دقت و ظرافت تمام، پروتزها را طوری طراحی و ساخت می‌دهند که کاملاً منطبق بر چهره و دهان شما باشد.

ما مفتخریم که اولین مرکز مجهز به خوابگاه اختصاصی برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان از سراسر کشور و کشورهای همسایه هستیم.

دندانسازی نمونه یکی از معدود مراکز تخصصی در سطح کشور است که ساخت پروتز را با همکاری دندانپزشک عمومی و تکنسین‌های ماهر دانش‌آموخته دانشکده‌های معتبر، براساس استانداردهای روز دنیا انجام می‌دهد.

ما سال‌هاست میزبان بیماران از بیش از 300 شهر ایران بوده‌ایم. همواره کوشیده‌ایم با به‌کارگیری دانش روز و تجربه کافی، بهترین خدمات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی ارائه کنیم.

ساخت پروتز متحرک دندان به شکل تضمینی و ارائه خدمات دوره‌ای رایگان پالیش و ترمیم پروتز پس از ساخت، تنها در دندانسازی نمونه ارائه می‌شود.

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش پروتزهای دندانی باکیفیت، همین حالا با مرکز معتبر دندانسازی نمونه تماس بگیرید

بله، استفاده مستقیم از خدمات لابراتوار دندانسازی می‌تواند هزینه‌های درمانی را کاهش دهد، زیرا هنگامی که دندانپزشکان با لابراتوارهای دندانسازی مستقیماً همکاری نمی‌کنند، هزینه‌های اضافی برای کاریابی و ارتباط با لابراتوارها وجود دارد. با این حال، باید توجه داشت که کمترین هزینه، همیشه بهترین گزینه نیست و کیفیت خدمات لابراتوارهای دندانسازی نیز بسیار مهم است. بهترین لابراتوار دندانسازی در غرب تهران (دندانسازی نمونه) به دارا بودن تجهیزات پیشرفته، استفاده از مواد با کیفیت بالا، داشتن کارکنان ماهر و با تجربه، رعایت استانداردهای بهداشتی و قابلیت ارائه خدمات گسترده و متنوع و قیمت مناسب توجه  ویژه ای دارد.

دریافت جایزه رضایت مندی مشتریان در سال 1401

 

دندانسازی دندانسازی

خدمات بهترین کلینیک دندانسازی در غرب تهران

ساخت انواع دندان مصنوعی همراه با لثه نرم بصورت تخصصی
پولیش دست دندان های قدیمی
پروتز های انعطاف پذیر
ساخت انواع دندان های نشکن
طراحی و ساخت انواع کروم کبالت

 

دندانسازی دندانسازی  
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی

ویژگی هایی بهترین دندانساز غرب تهران

کیفیت محصول

تولید محصولات با کیفیت بالا یکی از جنبه‌های حیاتی برای انتخاب یک دندانسازی است. برای اطمینان از کیفیت محصولات دندانسازی، می‌توانید از لابراتوارهایی با گواهینامه‌های معتبر، مانند گواهینامه ISO 9001:2015 یا گواهینامه CE استفاده کنید. همچنین می‌توانید از نمونه کارهایی که توسط دندانسازی ساخته شده‌اند، قبل از تصمیم گیری برای انتخاب آنها، با دقت مشاهده کنید و از کیفیت آنها اطمینان حاصل کنید.

سازگاری محصول با بیمار و زمان تحویل

علاوه بر کیفیت محصولات، تحویل به موقع نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین دندانسازی غرب تهران است. برای اطمینان از اینکه دندانسازی مورد نظر شما محصولات را به موقع و با کیفیت تحویل می‌دهد، می‌توانید از تجربیات بیماران قبلی و نظرات آنها در مورد تحویل به موقع محصولات استفاده کنید. همچنین، می‌توانید با بررسی روش‌های ارتباطی و برنامه‌ریزی تحویل محصولات، به اطمینان از تحویل به موقع محصولات دندانسازی رسید.

در ضمن، یکی از مواردی که باید برای اطمینان از دقت و سازگاری محصولات دندانسازی با نسخه دندانپزشک، به آن توجه کنید، استفاده از فناوری های پیشرفته در طراحی و ساخت محصولات است. برخی از لابراتوارهای دندانسازی از فناوری هایی مانند سیستم CAD/CAM برای طراحی و ساخت دندان مصنوعی استفاده می‌کنند که باعث دقت و سازگاری بیشتر محصولات با نسخه دندانپزشک می‌شود. لذا، می‌توانید از استفاده از فناوری های پیشرفته در دندانسازی نیز برای انتخاب بهترین دندانسازی استفاده کنید.

خدمات مشتری و پشتیبانی

ارائه خدمات مشتری و پشتیبانی با کیفیت نیز یکی از جنبه‌های حیاتی برای انتخاب بهترین دندانسازی غرب تهران است. برای اطمینان از اینکه لابراتوار دندانسازی مورد نظر شما بهترین خدمات مشتری و پشتیبانی را ارائه می‌دهد، می‌توانید با مشاهده نظرات و تجربیات بیماران قبلی و دندانپزشکانی که با این لابراتوار همکاری داشته‌اند، اطلاعات لازم را به دست آورید.

همچنین، می‌توانید با توجه به روش‌های ارتباطی، زمان پاسخگویی و رفتار آنها در برخورد با مشتریان، به اطمینان از ارائه خدمات مشتری و پشتیبانی با کیفیت رسید. برخی از لابراتوارهای دندانسازی از روش‌هایی مانند ارائه خدمات آنلاین، پشتیبانی تلفنی و یا ارسال پیامک برای ارتباط با مشتریان استفاده می‌کنند که می‌تواند در ارائه خدمات مشتری و پشتیبانی با کیفیت به شما کمک کند.

dandansazidandansazi

قیمت دندانساز حرفه ای درغرب تهران

هزینه دندانسازی در تهران بستگی به نوع درمان و خدماتی است که بیمار نیاز دارد. هزینه های دندانسازی ممکن است برای هر فرد و مورد متفاوت باشد و متاثر از عواملی مانند تخصص پزشک، محل کلینیک، نوع درمان، مواد استفاده شده و سایر خدمات مرتبط با دندانسازی باشد.

برای مثال، هزینه ایمپلنت دندان ممکن است در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان باشد. هزینه پوشش دندان با ونیر و لمینیت ممکن است حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان باشد و هزینه خدمات ارتودنسی ممکن است در حدود ۸ تا ۲۰ میلیون تومان باشد.

همچنین، برای دانستن هزینه دقیق درمان دندانی، بهتر است با کلینیک دندانسازی نمونه تماس بگیرید و پس از بررسی شرایط و نیازهای خود، از هزینه های دقیق مطلع شوید.

بهترین دنداسازی در غرب تهران | بهترین دکتر دندانساز در غرب تهران

لابراتوار دندانسازی نمونه با تجربه‌ای بالا در ساخت پروتز های متحرک، دندان مصنوعی ژله ای و دستگاه های ارتودنسی به بیماران خدمات ارائه می‌دهد. همچنین، قابل توجه است که این لابراتوار دندانسازی با ارائه خدمات تعمیر دندان مصنوعی شکسته در کمتر از یک روز، به بیماران خود پشتیبانی کامل ارائه می‌دهد.

در مورد دندان مصنوعی ژله ای نیز، باید گفت که این نوع دندان مصنوعی به دلیل استفاده از موادی با طراحی و خواص خاص، می‌تواند به بیماران کمک کند در طولانی مدت با راحتی و آسایش بیشتری استفاده کنند. همچنین، لابراتوار دندانسازی نمونه با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود، می‌تواند از فناوری های پیشرفته در طراحی و ساخت محصولات دندانسازی استفاده کند، که باعث دقت و سازگاری بیشتر محصولات با نسخه دندانپزشک می‌شود.

در کل، انتخاب بهترین لابراتوار دندانسازی در غرب تهران به نیازهای شما و با مشورت با دندانپزشکان معتبر و با تجربه، می‌تواند به بهبود کیفیت درمان دندانی شما کمک کند.

OFF10

میزان رضایت بیماران کلینیک دندانسازی نمونه

کیفیت مواد دندانسازی
درصد رضایت 100%
نحوه برخورد و اقامت بیماران
درصد رضایت 96%
میزان رضایت کلی از دکتر حبیبی
درصد رضایت 99%

ویدیو رضایت بیماران کلینیک دندانسازی نمونه

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09131684245 ، 09132860375
  • نشانی: تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : همه روزه در خدمت شما هستم
تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران