بهترین دندانسازی در فاطمی | کلینیک دندانسازی نمونه

بهترین دندانسازی در فاطمی | کلینیک دندانسازی نمونه

تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه
درباره ما

بهترین دندانسازی در فاطمی

دندانسازی، شامل فنون و روش‌هایی است که با هدف ترمیم و اصلاح نقص‌های دندان، استفاده و به درمان پرداخته می‌شود. دندانسازی، یکی از حرفه‌های محبوب و پرطرفدار جامعه بهداشت سلامت دندان و دهان محسوب می‌شود. دندان سازها زیر نظر دندانپزشکان به حرفه خود ادامه می‌دهند و خدماتی نظیر ساخت پروتزهای متحرک، ایمپلنت، روکش و غیره را ارائه و ترمیم این پروتزها را انجام می‌دهند. هنگامی که پروتز توسط دندانساز ساخته و برای دندانپزشک ارسال می‌شود، چندین مرتبه بررسی خواهد شد تا بیمار احساس راحتی داشته باشد. آیا به دنبال یک مرکز دندانسازی با تکنولوژی پیشرفته و سابقه 35 ساله در ارائه خدمات دندانسازی هستید؟ آیا به دنبال یک مرکز دندانسازی هستید که با توجه به نیازهای شما، دندان مصنوعی را متناسب با چهره شما ساخته و ارائه دهد؟ آیا به دنبال یک مرکز دندانسازی هستید که با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت، بهترین خدمات را به شما ارائه دهد؟ دندانسازی نمونه با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات دندانسازی، به عنوان بهترین دندانسازی در خیابان فاطمی شناخته می‌شود. این مرکز با داشتن مجموعه‌ای منسجم، دانش محور و سلامت مدار، مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا، با الگویی نوین در ارائه خدمات، ساخت پروتز مصنوعی دندان، ساخت نیم فک، ساخت لثه نرم و کروم کبالت و… فعالیت می‌کند. دندانسازی نمونه با همکاری دندانپزشک عمومی و توسط تکنسین پروتوز فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی، ساخت دندان مصنوعی را متناسب با چهره هر شخص انجام می‌دهد. این مرکز با ارائه خدمات با کیفیت و با کمترین قیمت، همواره سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه دهد. ما میزبان بیش از ۳۰۰ شهر ایران به عنوان میزبان بودیم، دندانسازی نمونه مفتخر است که اولین مرکز مجهز به خوابگاه اختصاصی برای میزبانی و رفاه مراجعه کنندگان از سراسر کشور و کشورهای همسایه را فراهم کرده است. با انتخاب دندانسازی نمونه، شما می‌توانید بهترین خدمات دندانسازی را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب دریافت کنید.
دکتر حبیبی

راهای ارتباطی کلینیک دندانسازی نمونه در خیابان انقلاب

09131684245 09132860375
تهران، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه
دندانسازی یکی از مشاغل پرکاربرد و حرفه‌ای در خدمات درمانی به شمار می‌رود. از گذشته تا کنون از این رشته استفاده شده و رواج بسیار زیادی داشته است. هنگامی که بحث سلامتی بدن انسان‌ها در میان باشد، همه قصد دارند تا بهترین پزشک معالج، بهترین دارو و بهترین خدمات دارویی را دریافت کنند، زیرا یکی از ارکان اصلی برای ادامه حیات، سلامتی جسم است. با گسترش حرفه دندانسازی در کشور انتخاب یک دندانساز کار دشواری شده است؛ اما برای انتخاب بهترین دندانساز در فاطمی بهتر است به سابقه خوب و درخشان و همچنین تجربه کاری پزشک توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید بهترین‌ها را پیدا کنید. برای انتخاب بهترین دندانساز در فاطمی باید مواد اولیه ساخت دندان، تجهیزات آزمایشگاه، لابراتوار و تجربه دندانساز اهمیت ویژه‌ای بدهید تا بتوانید بهترین دندانساز را برگزینید.

بهترین دندانسازی تجربی در فاطمی

افراد زیادی در سطح کشور وجود دارند که از طریق دندانسازی تجربی، فعالیت خود را شروع کرده‌اند. دندانسازی تجربی به معنای عدم آموزش‌های عالی در دانشگاه‌ها است و با استفاده از تجربه و کارآموزی در کنار فردی حاذق اطلاعات و تجربه کاری خود را بالا می‌برند و فعالیت خود را در زمینه دندانسازی شروع می‌کنند. خدماتی که بهترین دندانسازی تجربی در فاطمی ارائه می‌دهد شامل:
  • یک‌دست دندان‌مصنوعی کامل مناسب برای بیمارانی که دندان‌های خود را از دست داده‌اند.
  • پروتزهای متحرک یا دندان مصنوعی تکی مناسب برای افرادی که فاقد یک تا چند دندان هستند.
  • روکش‌های دندان متناسب با قالب شماره دندان که به منظور حفظ شکل اصلی دندان و بازگرداندن اندازه دندان ساخته می‌شود.
  • ساخت ارتودنسی برای تنظیم فاصله میان دندان‌ها و صاف کردن دندان‌ها به کار می‌رود.
کلینیک دندانسازی نمونه
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی

دندانسازی فوری در فاطمی

دندانپزشک با صلاحدید خود تصاویری از دندان بیمار می‌گیرد یا با استفاده از قالب دندان، دندان آسیب دیده را مشخص کرده؛ سپس، برای لابراتوار دندانسازی ارسال می‌کند. این پروتزهای دندانی در لابراتوار ساخته می‌شود. روند ساخت پروتز دندان، دندان کامل، ایمپلنت و غیره متفاوت است و هر کدام از این پروتزها نیازمند زمان مشخصی برای ساخت و تحویل به پزشک است؛ اما به طور معمول حدود 2 تا 3 هفته زمان نیاز دارد تا پروتز مرغوب و باکیفیتی برای بیمار ساخته شود. به طور کلی، استفاده از پروتز دندان برای حفظ سلامت و شکل دندان مفید است. امکان دارد استفاده مداوم از مسواک و نخ دندان، به دندان‌های ترمیمی آسیب وارد کند که پروتز بهترین گزینه برای محافظت از آن است.

هزینه دندانسازی در فاطمی

هزینه دندانسازی در فاطمی، به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان قیمت ثابت و یکسانی را ارائه داد. قیمت دندانسازی پس از معاینه کردن فک و دندان توسط دندانپزشک و شرایط فک بیمار مشخص می‌شود. یکی از مکان‌هایی که شما می‌توانید بهترین خدمات و نازل‌ترین قیمت دندانسازی را دریافت کنید منطقه فاطمی تهران است. هزینه دندانسازی به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت‌اند از:
  1. جنس مواد اولیه که برای ساخت پروتز دندان به کار می‌رود
  2. هزینه لابراتوار و دندانسازی
  3. هزینه دندانپزشک
  4. جنس پروتزهای ثابت و متحرک

تعمیر دندان مصنوعی شبانه روزی

اگر شما از دندان مصنوعی استفاده می‌کنید، حتماً متوجه مزایای مهم و کاربردی آن شده‌اید. دندان مصنوعی یکی از بخش‌های مهم زندگی روزمره به شمار می‌رود؛ پس، باید برای حفظ و نگهداری صحیح دندان‌های مصنوعی کوشا باشید. برخی از مجموعه‌های دندانسازی برای ارسال سریع دندان مصنوعی و بازگرداندن آن به بیمار به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند. دندان‌های مصنوعی مانند دندان‌های طبیعی نقش بسیار مهمی دارند. دندان مصنوعی مانند بسیاری از ابزارها در زمان‌های لازم نیاز به تعمیر دارد و ممکن است مواد دندان مصنوعی دچار سایش شود که یک امر طبیعی تلقی می‌شود و با مراجعه به دندانپزشک و ارسال به لابراتوار این مشکل قابل حل است. سخن پایانی  دندانسازی جز خدمات درمانی دوشادوش دندانپزشکی است. با توجه به حجم بالای بیماران دندانپزشکی، دندانسازی نیز به شغلی با درامد متناسب تبدیل شده است. دندان سازها هیچ گونه معاینه پزشکی و تشخیصی برای درمان به بیمار ارائه نمی‌دهند و تمام این وظایف بر عهده دندان پزشک است. دندانساز در واقع در لابراتوار خود طبق نظر و معاینه پزشک به ساخت دندان می‌پردازد.
OFF10

میزان رضایت بیماران کلینیک دندانسازی نمونه

کیفیت مواد دندانسازی
درصد رضایت 100%
نحوه برخورد و اقامت بیماران
درصد رضایت 96%
میزان رضایت کلی از دکتر حبیبی
درصد رضایت 99%

ویدیو رضایت بیماران کلینیک دندانسازی نمونه

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09132860375 ، 09131684245
  • نشانی: تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : همه روزه در خدمت شما هستم
تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران