بهترین دندانسازی در فرمانیه

بهترین دندانسازی در فرمانیه

تهران ، فرمانیه
درباره ما

بهترین دندانسازی در فرمانیه | آدرس دندانسازی در فرمانیه | شماره تماس دندانسازی در فرمانیه

لابراتوار دندانسازی یا ساخت پروتز‌های دندانی جایی است که انواع پروتز‌های دندانی به سفارش دندانپزشک یا دندانساز ساخته می‌شود. پروتزهای دندانی شامل روکش، دندان مصنوعی و… هستند، تکنسین‌های دندانسازی با توجه به درخواست پزشک مبنی بر چگونی ساخت اقدام به ساخت انواع این پروتز‌ها می‌کنند اگر به دنبال بهترین لابراتوار دندانسازی در فرمانیه هستید در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.

دندانسازی چیست؟

دندانسازی یا لابراتوار ساخت پروتز‌های دندانی، جایی است که انواع پروتزهای دندانی ویژه هر بیمار به سفارش دندانپزشک و یا دندانساز ساخته می‌شود. انواع پروتزهای دندانی روکش، دندان مصنوعی و… است تکنسین‌های دندانسازی با توجه به درخواست دندانپزشک بر چگونگی ساخت اقدام به ساخت انواع پروتز‌ها می‌کنند این تولیدات شامل قطعات دندان مانند و شامل قطعات درمانی مثل ارتودنسی می‌شود. در واقع دندانسازها که در لابراتوارهای دندانسازی فعالیت می‌کنند یک عضو از تیم دندانپزشکی محسوب می‌شوند که با همکاری یکدیگر به بازسازی دندان‌های از دست رفته و یا اصلاح دندان‌های آسیب دیده می‌پردازند.

اهمیت انتخاب بهترین لابراتوار دندانسازی

دندانسازی نمونه با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات دندانسازی، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز دندانپزشکی در فرمانیه تهران است. در این مرکز، از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌شود تا بهترین خدمات دندانسازی را با بهترین کیفیت به مراجعین عزیز ارائه دهیم.

در دندانسازی نمونه، ما به ساخت پروتزهای مصنوعی دندان، نیم فک، لثه نرم و کروم کبالت می‌پردازیم. این پروتزها با همکاری دندانپزشک عمومی و توسط تکنسین پروتوز فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی ساخته می‌شوند. همچنین، ما در دندانسازی نمونه اولین مرکز مجهز به خوابگاه اختصاصی برای میزبانی و رفاه مراجعه کنندگان از سراسر کشور و کشورهای همسایه هستیم.

در دندانسازی نمونه، ساخت پروتز متحرک دندان را با تضمین کیفیت و خدمات دوره‌ای رایگان پالیش و ترمیم پروتز پس از ساخت دندان انجام می‌دهیم. هدف ما در دندانسازی نمونه، ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی با کمترین قیمت به مراجعین عزیز است. به همین دلیل، ما همواره سعی کرده‌ایم با اتکا به دانش و تجربه، بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه دهیم.

اگر به دنبال بهترین خدمات دندانپزشکی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب هستید، به دندانسازی نمونه در فرمانیه تهران سر بزنید و با خیال راحت به سلامت دندان‌های خود اهتمام کنید.

خدمات بهترین کلینیک دندانسازی در فرمانیه تهران

ساخت انواع دندان مصنوعی همراه با لثه نرم بصورت تخصصی
پولیش دست دندان های قدیمی
پروتز های انعطاف پذیر
ساخت انواع دندان های نشکن
طراحی و ساخت انواع کروم کبالت

انواع خدمات دندانسازی و پروتز دندان در فرمانیه

پروتزهای مختلفی توسط تکنسین‌های دندانساز در لابراتوارهای دندانسازی ساخته و آماده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به پروتز دندان متحرک ، پروتز دندان ثابت و پروتز ایمپلنت جهت جایگزینی دندان یا دندان‌های از دست رفته اشاره نمود. که معمولا بعد از مرحله قالب گیری توسط دندانپزشک از بیمار، این قالب‌ها به لابراتوار دندانسازی ارسال شده و پروتزهای دندانی توسط تکنسین دندانساز ساخته و آماده می‌شود. که در ادامه  به معرفی این خدمات دندانسازی خواهیم پرداخت:

 پروتز دندان مصنوعی متحرک

به پروتزی که توسط بیمار قابل درآوردن از دهان باشد، گفته می‌شود که مورد استفاده افراد بی‌دندان یا با تعدادی دندان از دست رفته قرار می‌گیرد و بر سه نوع است:

پروتز دندان مصنوعی پارسیل

پروتز دندانی پارسیل در میان مردم به دندان تکه‌ای معروف است و کاربرد آن برای بیماری است که یک یا چند دندان خود را از دست داده باشد و خود بر دو نوع است

چرا باید  کلینیک دندانسازی نمونه در فرمانیه را انتخاب کنیم؟

بیش از 35 سال سابقه کار در رشته دنداسازی
استفاده از بهترین موادها
استفاده از بهترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا
بهره گیری از فارغ التحصیلان دانشگاه

همکاری با برترین دندانپزشکان اصفهان و ایران

ویژگی های بهترین مرکز دندان مصنوعی فرمانیه تهران

1- تجربه و تخصص پزشکان:

یکی از ویژگی‌های مهم یک مرکز دندانسازی خوب فرمانیه تهران تجربه و تخصص پزشکان آن مرکز است. پزشکان با تجربه و تخصص کافی، می‌توانند بهترین روش‌های درمانی را برای بیمار انتخاب کنند و خدمات باکیفیتی را ارائه دهند.

2- استفاده از تجهیزات پیشرفته:

یک مرکز دندانسازی خوب، باید از تجهیزات و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برای ارائه خدمات استفاده کند تا بتواند بهترین خدمات را به بیماران خود ارائه دهد.

3- پشتیبانی و مراقبت پس از درمان:

یک مرکز دندانسازی خوب، باید پشتیبانی و مراقبت پس از درمان را نیز برای بیماران خود فراهم کند. این شامل مراقبت‌های پس از جراحی، مراقبت از دندان مصنوعی و همچنین نکات پیشگیری برای حفظ سلامت دندان‌ها است.

4- محیط پذیرایی و دوستانه:

یک مرکز دندانسازی خوب، باید محیطی پذیرایی و دوستانه داشته باشد تا بیماران احساس راحتی و آرامش کنند و بهترین تجربه را از درمان دندانی خود داشته باشند.

5- رعایت پروتکل‌های بهداشتی:

یک مرکز دندانسازی خوب، باید پروتکل‌های بهداشتی را به دقت رعایت کند تا از ابتلا به بیماری‌های عفونی و ویروسی در بین بیماران جلوگیری شود.

قیمت دندانساز حرفه ای در  فرمانیه تهران

هزینه دندانسازی در فرمانیه تهران بستگی به نوع درمان و خدمات مورد نیاز بیمار متغیر است. این هزینه‌ها ممکن است برای هر فرد و موارد مختلف متفاوت باشند و تحت تأثیر عواملی نظیر تخصص پزشک، مکان کلینیک، نوع درمان، مواد استفاده شده و خدمات دندانسازی دیگر قرار بگیرند.

به عنوان مثال، هزینه ایمپلنت دندان ممکن است در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان باشد. هزینه پوشش دندان با ونیر و لمینیت نیز ممکن است حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان باشد و هزینه خدمات ارتودنسی نیز ممکن است در حدود ۸ تا ۲۰ میلیون تومان باشد.

برای اطلاع از هزینه دقیق درمان دندانی، بهتر است با کلینیک دندانسازی نمونه تماس بگیرید و پس از بررسی شرایط و نیازهای خود، اطلاعات دقیق در خصوص هزینه‌های لازم را از آنجا دریافت کنید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: تهران ، فرمانیه
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران