بهترین دندانسازی در سید خندان | کلینیک دندانسازی نمونه

بهترین دندانسازی در سید خندان | کلینیک دندانسازی نمونه

تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه
درباره ما

بهترین دندانسازی در سید خندان

دندان، از مهمترین و اصلی‌ترین اعضای بدن جانوران بوده و دندانسازی از بهترین خدمات نسل بشریت است. با گذشت زمان و افزایش سن، معمولا دندان‌ها دچار پوسیدگی و خرابی می‌شوند و همین امر موجب اختلال در روند طبیعی زندگی انسان‌ها می‌گردد. حرف زدن، غذاخوردن و امور دیگر بدون دندان سخت می‌شود. اما با استفاده از دندان‌های مصنوعی دیگر این امور مشکل تلقی نمی‌گردد. هدف ما در این مقاله آشنایی شما با بهترین دندانسازی در سید خندان است، با ما همراه باشید. آیا به دنبال یک مرکز دندانسازی با تکنولوژی پیشرفته و سابقه 35 ساله در ارائه خدمات دندانسازی هستید؟ آیا به دنبال یک مرکز دندانسازی هستید که با توجه به نیازهای شما، دندان مصنوعی را متناسب با چهره شما ساخته و ارائه دهد؟ آیا به دنبال یک مرکز دندانسازی هستید که با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت، بهترین خدمات را به شما ارائه دهد؟ دندانسازی نمونه با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات دندانسازی، به عنوان بهترین دندانسازی در سید خندان شناخته می‌شود. این مرکز با داشتن مجموعه‌ای منسجم، دانش محور و سلامت مدار، مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا، با الگویی نوین در ارائه خدمات، ساخت پروتز مصنوعی دندان، ساخت نیم فک، ساخت لثه نرم و کروم کبالت و… فعالیت می‌کند. دندانسازی نمونه با همکاری دندانپزشک عمومی و توسط تکنسین پروتوز فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی، ساخت دندان مصنوعی را متناسب با چهره هر شخص انجام می‌دهد. این مرکز با ارائه خدمات با کیفیت و با کمترین قیمت، همواره سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه دهد. ما میزبان بیش از ۳۰۰ شهر ایران به عنوان میزبان بودیم، دندانسازی نمونه مفتخر است که اولین مرکز مجهز به خوابگاه اختصاصی برای میزبانی و رفاه مراجعه کنندگان از سراسر کشور و کشورهای همسایه را فراهم کرده است. با انتخاب دندانسازی نمونه، شما می‌توانید بهترین خدمات دندانسازی را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب دریافت کنید.
دکتر حبیبی

راهای ارتباطی کلینیک دندانسازی نمونه در خیابان انقلاب

09131684245 09132860375
تهران، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه

بهترین دندانساز تجربی در سید خندان

ابتدا باید مفهوم دندانساز تجربی را روشن کنیم. تکنسین تجربی در حوزه دندانسازی به شخصی گفته می‌شود که بر اساس قانون وضع گذاری شده در شغل دندانسازان تجربی، امتحانات آیین نامه را پاس کرده باشد. همچنین، مدرک این شغل را به صورت قانونی جهت اشتغال در این حوزه دریافت کند. بنابراین، اگر بخواهیم از بهترین‌های دندانسازی در تهران را برشمریم، باید دندانسازی در سید خندان را دوبار نام ببریم. زیرا، تمام دندانسازان مشغول در این منطقه، بصورت قانونی و علمی وارد این رشته و شغل شده‌اند و همگی از علم بالایی چه در بخش نظری و چه در بخش عملی برخوردار هستند. از دیگر امتیازات دندانسازی در سید خندان این است که لابراتور‌های مشغول به کار در آنجا، در این رشته تحصیلات کافی را دارند. زیرا، افراد می‌توانند از طرق مختلفی به مدرک دندانسازی دست پیدا کنند. مثلا برخی در آموزشگاه‌های آزاد دوره می‌بینند، برخی رشته مربوطه را تحصیل می‌کنند و برخی دیگر از دستیاران دندانپزشکان مجرب هستند. در این میان به طبع، تحصیل در رشته از اولویت بالاتری برخوردار هست. به همین دلیل، می‌توان دندانسازان این منطقه را برتر از دیگران برشمرد.

دندانسازی فوری در سید خندان

برای کسی که می‌خواهد دندان بسازد و از دندان مصنوعی بهره ببرد، یک دقیقه هم زمان زیادی است. چه بسا در برخی کلینیک‌ها می‌بایست حداقل یک ماه در صف انتظار بایستید. بنابراین، از امتیازات دیگر دندانسازی در سید خندان، دندانسازی فوری آن است. به این صورت که پس از مراجعه به کلینیک‌های مربوطه، به سرعت نوبت بعدی به شما داده می‌شود و می‌توانید در مدت زمان کمی از دندان‌های مصنوعی باکیفیت بهرمند شوید. شاید برخی فکر کنند، کیفیت نیاز به زمان زیادی دارد اما باید بگوییم که با داشتن تکنسین‌های مجرب در مدت زمان خیلی کمی و به سرعت به کیفیت دلخواه خود خواهید رسید. خیلی از افرادی که دندان‌های خود را کشیده‌اند، به قدری رنج می‌برند که حتی کیفیت کم را به زمان زیاد ترجیح می‌دهند اما باید خیالتان را آسوده کنیم که در سیدخندان هم می‌توانید به کیفیت دست یابید هم کمیت کمی را سپری خواهید کرد.
کلینیک دندانسازی نمونه
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی
دندانسازی دندانسازی

آموزش دندانسازی در سیدخندان

همانطور که در بالا عرض کردیم، آموزش‌ها متفاوت است. اکثر آموزش‌هایی که به غیر از مراکز دانشگاهی صورت می‌گیرد، بصورت آزاد و دارای هزینه است. حال این هزینه می‌تواند کم یا زیاد باشد که بستگی به منطقه آموزشی و اساتید مجرب دارد. آموزش دندانسازی در سیدخندان، بصورت آزاد بوده و دارای چندین ساعت آموزش نظری و عملی است که این مقدار در هر آموزشگاهی متفاوت است. کیفیت آموزش‌ها با توجه به نظرسنجی از افرادی که در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند، در سیدخندان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اکثر کسانی که در دوره‌ها شرکت کرده بودند، بسیار راضی بودند. هر آموزشگاهی دارای یکسری قوانین و مقرراتی است که برای اطلاع از آن باید به صورت حضوری اقدام کنید. در کل، اگر از ما آدرس بهترین آموزشگاه‌های دندانسازی در تهران را بخواهید، قطعا پیشنهاد ما به شما منطقه سید خندان است.

هزینه دندانسازی در سیدخندان

بحث هزینه همیشه از چالش برانگیزترین بحث‌های ما بوده و هست. زیرا هیچگاه نمی‌توان قیمت دقیقی برای دندانسازی تعریف کرد. مواد مورد استفاده هر دندانسازی ممکن است متفاوت از دیگری باشد و همین امر موجب هزینه‌های متفاوت گردد. عواملی در هزینه‌ نهایی تاثیرگذار است که عبارتند از: مواد مورد استفاده، منطقه دندانپزشکی، کلینیک مربوطه، دندانساز مجرب یا ساده و… در نهایت نمی‌توان قیمت دقیقی ارائه کرد اما می‌توان گفت هزینه دندانسازی در سیدخندان نسبت به سایر مناطق تهران از قیمت فوق العاده خوبی برخوردار است و اگر از ما تعریف خوب بودن را بخواهید باید بگوییم که قیمت با کیفیت رابطه مستقیمی دارد. اگر به دنبال کیفیت خوب هستید باید هزینه متوسط رو به بالا را مدنظر خود قرار دهید. البته که همیشه اینطور نیست اما می‌توانید از کسانی که به دندانسازان سیدخندان مراجعه کرده‌اند نظر بپرسید و مطمئن شوید. سخن پایانی هدف ما در این مقاله آشنایی شما با صفر تا صد دندانسازان مشغول به کار در منطقه سیدخندان تهران بود. برای ادامه بقا کارهای مختلفی نیاز است که یکی از آن‌ها استفاده از دندان مصنوعی است و اگر در انتخاب آن کوتاهی کنید قطعا دچار پشیمانی خواهید شد. بنابراین، لازم است حتما قبل از انجام اینکار اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید تا بتوانید بهترین دندانساز را گزینش کنید.
OFF10

میزان رضایت بیماران کلینیک دندانسازی نمونه

کیفیت مواد دندانسازی
درصد رضایت 100%
نحوه برخورد و اقامت بیماران
درصد رضایت 96%
میزان رضایت کلی از دکتر حبیبی
درصد رضایت 99%

ویدیو رضایت بیماران کلینیک دندانسازی نمونه

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09132860375 ، 09131684245
  • نشانی: تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : همه روزه در خدمت شما هستم
تهران ، میدان فاطمی(جهاد) بالاتر از وزران کشور مقابل خیابان هشت بهشت پلاک 122 کلینیک دندانسازی نمونه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران