بهترین سالن عقد در شمال تهران | تشریفات پارمیدا

بهترین سالن عقد در شمال تهران | تشریفات پارمیدا

تهران
درباره ما

بهترین سالن عقد در شمال تهران

کیترینگ تشریفات لاکچری پارمیدا آماده برگزاری مجالس شما در فضایی بسیار مجلل و دلربا و شیک است. این مجموعه با طراحی منحصر به فرد و همچنین سالن های پذیرایی لوکس با بهره گیری از طراحی مدرن و مهندسی روز، خدمات متنوعی را در زمینه برگزاری مراسم به شما عزیزان ارائه می دهد.

بهترین سالن عقد در شمال تهران

بهترین سالن عقد در شمال تهران

ارائه خدمات لوکس در سالن عقد  شمال تهران برای افرادی که خواهان برگزاری مراسم عقد لوکس هستند بسیار مهم است به همین دلیل باید به سراغ سالن های عقد مجللی بروند که خدمات لوکس و مجللی نیز ارائه می دهند. بهترین سالن عقد در شمال تهران که زیر نظر تشریفات پارمیدا اداره میشود دارای سالن های عقد متنوع روباز و سرپوشیده مجلل بسیاری است جزو باغ تالار عروسی است که در عین مجلل و لوکس بودن خود برای تمامی زوج ها با بودجه ها و سلیقه های مختلف پکیج خدماتی و همچنین سالن های مختلف با دیزاین های متفاوتی را جهت برگزاری مراسم عقد در نظر گرفته است بنابراین شما می توانید با انتخاب تشریفات مجالس پارمیدا با بودجه ای مناسب یک مراسم لوکس و مجلل برگزار کنید.

پارمیدا

برخی از ویژگی بهترین سالن عقد در شمال تهران

دیزاین و طراحی سفره عقد: دیزاین و طراحی انواع سفره عقد یکی از ویژگی های بارز سالن عقد شمال تهران است. دیزاین سفره های عقد براساس متد های روز انجام شده و در برخی از سالن های عقد با توجه به سلیقه عروس و داماد طراحی و برپا می شوند. لازم به ذکر است که نوع مراسمی که برگزار می شود نیز با نحوه دیزاین سفره عقد رابطه مستقیمی دارد.

بهترین سالن عقد در شمال تهران

پذیرایی به صورت شام و عصرانه: در مراسم عقد معمولا بیشتر زوج ها با عصرانه از مهمان های خود پذیرایی می کنند اما زوج هایی نیز هستند که می خواهند با شام از مهمان هایشان پذیرایی کنند. در سالن های عقدی که خدمات پذیرایی با شام ارائه نمی شود عروس و داماد به ناچار مهمان ها را به رستوران دعوت می کنند که این امر سبب اتلاف وقت و همچنین خستگی مهمان ها می شود اما در بهترین سالن عقد شمال تهران ، زوج ها دیگر با چنین مشکلاتی مواجه نخواهند بود بلکه منو های متنوعی نیز در هر دو نوع پذیرایی در اختیار زوج ها قرار داده می شود.

موسیقی: یکی از ویژگی های پرطرفدار سالن عقد شمال تهران این است که در انتخاب نوع موسیقی به طور کامل سلیقه زوج ها در نظر گرفته می شود و حتی به زوج ها امکان حضور نوازنده و خواننده های معروف در مراسمشان داده می شود و تنها کاری که لازم است زوج ها انجام بدهند این است که خواننده و یا نوازنده مورد نظر خود را معرفی کنند تا سالن عقد آن ها را به مراسم دعوت کند.

دیزاین سالن باتوجه به نوع مراسم و سفره عقد: یک دیزاین حرفه ای با تمام اجزا و آیتم های سالن هماهنگی لازم را دارد. سفره عقد نیز که یکی از مهم ترین اجزای یک سالن عقد به شمار می رود در نحوه دیزاین سالن عقد بسیار تعیین کننده است. در سالن عقد شمال تهران به هماهنگی دیزاین سالن عقد با دیگر اجزا و همچنین دیزاین و نحوه چیدمان سفره عقد توجه بسیاری شده است به همین دلیل همواره خروجی کار بسیار جذاب و خیره کننده خواهد بود.

آتلیه اختصاصی: خدماتی چون تصویربرداری و آتلیه اختصاصی در برخی از سالن های عقد مشاهده می شود و در برخی دیگر نیز باید عروس و داماد خود به فکر پیدا کردن آتلیه ای حرفه ای باشند که در این صورت وظیفه بسیار دشواری را در بین هزاران آتلیه که مشغول ارائه فعالیت هستند به عهده خواهند داشت.

برگزاری عروسی در لواسان

در نتیجه دارا بودن آتلیه اختصاصی یکی از مهم ترین ویژگی بهترین سالن عقد در شمال تهران محسوب می شود چرا که چنین آتلیه ای متشکل از یک تیم حرفه ای تصویرداری است، دارای تجهیزات حرفه ای بوده و از همه مهم تر به خوبی توانسته در طی مراسم های زیادی که برگزار شده است حرفه ای بودن خود را اثبات کند و به قول معروف به خوبی امتحان خود را پس داده است.

برخی از خدمات سالن عقد شمال تهران عبارتند از:

  • طراحی و دیزاین حرفه ای سفره عقد در انواع مختلف مانند سفره عقد نقره ای، سفره عقد برنزی، سفره عقد کریستالی و…
  • دیزاین و گل آرایی حرفه ای سالن عقد، کیک و…
  • موسیقی زنده با انواع مختلف ساز ها مانند پیانو، دف و…
  • پذیرایی و کترینگ غذای عقد
  • آتلیه اختصاصی
  • معرفی مزون عروس، آرایشگاه

تشریفات مجالس پارمیدا

بهترین سالن عقد در شمال تهران انجام تمامی امور مربوط به مراسم عقد را با بهترین کیفیت ممکن در فضایی شیک و زیبا با قیمتی مناسب و با کادری مجرب و کارآزموده خدمت شما عزیزان قرار می‌دهد. مجموعه تشریفات عقد و ازدواج پارمیدا امیدوار است که بتواند خدمت کوچکی در بهترین لحظه زندگی شما عزیزان انجام دهد. برای بازدید ، مشاوره و رزو نوبت همین حالا با ما تماس بگیرید.

بخشی دیگر از خدمات تشریفات پارمیدا


همچنین بخوانید: بهترین کترینگ تشریفات در تهران ، بهترین تشریفات مجالس در تهران ، بهترین سالن زیبایی در تهران

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09121766447 ، 02177655343
  • نشانی: تهران
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
تهران

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران