کترینگ تشریفات در لواسان |‌ تشریفات پارمیدا

کترینگ تشریفات در لواسان |‌ تشریفات پارمیدا

تهران ، لواسان
درباره ما

کترینگ تشریفات پارمیدا در لواسان

کترینگ تشریفات پارمیدا در تهران مفتخر است با ارائه برنامه های پذیرایی ویژه در اجرای هماهنگ و منظم سمینارها و همایش ها در کنار برگزارکنندگان و مجریان بوده تا این امر مهم با جلوه و شکوه شایسته ایی برگزار شود. این کترینگ تشریفات پارمیدا براساس مدرنترین متدطراحی و دیزاینهای باشکوه با دارابودن آشپزخانه صنعتی و در اختیارداشتن لوکس ترین ظروف پذیرائی و بروزترین میز و صندلی چیواری و مبلمانهای کلاسیک ترک ویژه خدمات مجالس شرایط بی نظیری را برای برگزاری مجالس شما عزیزان فراهم آورده است.

گروه پذیرایی، تشریفات و خدمات مجالس پارمیدا طراح، مشاور و مجری مجلل ترین مجالس عروسی، نامزدی و سمینار می باشد

تشریفات عروسی و خدمات مجالس پارمیدا لواسان یکی از مجهز ترین و معتبرترین برندها در زمینه برگزاری مراسم عروسی وارائه دهنده تشریفات عروسی در لواسان می‌باشد، که علاوه بر تشریفات مجالس عروسی، در زمینه خدمات مجالس برای همایش‌ها و افتتاحیه‌ها و …فعالیت دارد. خدمات مجالس پارمیدا می کوشد با ارائه خدماتی بی نظیر و با کیفیت به مشتریان خود درجایگاه بهترین تشریفات عروسی قرارگیرد .بی شک با تلاش همکاران ما و همراهی شما عزیزان امری است دست یافتنی است .

کترینگ لواسان

کترینگ چیست؟
کترینگ یا کیترینگ هر دو به یک معنی هستند تلفظ کترینگ به صورت عام صحیح تر است. معنی catering تهیه و تدارک غذای سفارش شده و بسته‌بندی و توزیع مواد غذایی برای عده زیادی از افراد است. کترینگ غذا در انواع مختلفی مانند کترینگ بیمارستانی، کترینگ هواپیمایی، کترینگ قطاری، کترینگ مجالس ارائه می شود.

تفاوت کترینگ با تهیه غذا
مهمترین تفاوت کترینگ با تهیه غذا و رستوران ها در موارد زیر می باشد:

· ایمنی غذاها

· تامین غذای شرکتهاو ارگانها

· کیفیت بالا

· تفاوت قیمت

· طعم خوراکیها

رعایت بهداشت بسیار بالا و استانداردهای تهیه غذا در تولید خوراکیهای کترینگ ها مهمترین تفاوت کیترینگ با تهیه غذا است.

کترینگ علاوه بر مواردی که گفته شد برای خدمات مجالس تولد، برگزاری عروسی و… نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کترینگ تشریفات مجالس عروسی نایب با در اختیار داشتن آشپزخانه مجهز صنعتی وطبخ انواع غذا توسط سرآشپز درجه یک برای مراسم و جشن های شمابهترین را ارائه می کند.

تشریفات عروسی ارزان
قیمت تشریفات عروسی با توجه به خدماتی که ارائه می شود متفاوت است. تشریفات عروسی در پارمیدا لواسان یکی از بهترین تشریفات عروسی در لواسان است که در امر برگزاری مراسم عروسی و ارائه خدمات مجالس عروسی با کلیه غذاهای سنتی و ایرانی و دامنه ی کاملی از انواع غذاهای فرنگی، اسنک ها و اردورهای مدیترانه ای می باشد.

کترینگ لواسان

کترینگ تشریفات پارمیدا در لواسان
کیترینگ پارمیدا با هدف تامین سلامتی و تضمین کیفیت غذا و به منظور احترام به مقام مشتریان عزیز کلیه فرآیندهای تهیه غذا از خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ، ارسال و سرو غذا را زیر نظر مشاور تغذیه و کنترل مواد غذایی انجام می دهد تا همواره کیفیت غذا و رضایتمندی مشتریان عزیز تضمین شده باشد. آشپزخانه ی تشریفات مجالس عروسی پارمیدا همه روزه مسولیت تهیه ارسال و سرو غذا را در سمینار و همایش های مختلف و شام مجالس عروسی به عهده داشتند که با استفاده از وسایل نقلیه و شیوه ی حمل غذای گرم و مهارت کارکنان آشپزخانه در سیستم سرو و پذیرایی از انبوه مهمانان ، تشریفات مجالس پارمیدا را نسبت به سایرین متمایز می سازد.کیترینگ پارمیدا با منوی غذایی انتخابی شما عزیزان در کنار انواع دسر و سالادهای تازه و سس های مخصوص سرآشپز(کیترینگ پارمیدا لواسان) میز شامی بی نظیر را فراهم می آورد به علاوه با استفاده از طراحان خلاق در زمینه سفره آرایی و نورپردازی و همچنین تزئینات محیطی تشریفات مجالس و خدمات مجالس عروسی لواسان میز پذیرایی منحصر به فرد و بی همتا را با مجلل ترین سلف سرویس هتل های 5 ستاره بر پا می کند

خدمات کلی تشریفات مجالس پارمیدا:

  • انواع فینگرفود و نوشیدنی
  • کادری مجرب و با سابقه ای درخشان
  • با در اختیار داشتن نیروی خبره،کترینگ و تجهیزات بروز
  • گل آرایی
  • ورودی و آتش بازی
  • جایگاه عروس و داماد
مدیریت مجموعه تشریفات پارمیدا : آقای مهدی علیمردانی

 

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09121766447 ، 02177655343
  • نشانی: تهران ، لواسان
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 9 صبح الی 21
تهران ، لواسان

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران