تعمیرگاه تخصصی لکسوس غرب تهران

تعمیرگاه تخصصی لکسوس غرب تهران

تهران ، اتوبان اشرفی اصفهانی-جنوب به شمال-بعد از مرزداران-زیر پل حکیم-لاین کندرو-مجتمع کاشانی.تعمیرگاه پرشین
درباره ما

تعمیرگاه تخصصی لکسوس غرب تهران | بهترین تعمیرگاه لکسوس Lexus در تهران از نظر مردم

تعمیرگاه‌های تخصصی لکسوس به عنوان مراکز تخصصی تعمیر و نگهداری خودروهای لکسوس، خدمات با کیفیتی را برای مشتریان این خودروها ارائه می‌دهند. این تعمیرگاه‌ها مجهز به تجهیزات پیشرفته و تیمی مجرب از کارکنان هستند که با استفاده از تخصص و تجربه خود، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند. در تعمیرگاه تخصصی لکسوس غرب تهران خدماتی مانند تعمیر موتور، تعمیرات بدنه، تعویض لوازم یدکی، تعمیرات الکتریکی و الکترونیکی، تعمیرات داخلی و خارجی و سایر خدمات نگهداری و تعمیرات ارائه می‌شود.

برای انتخاب تعمیرگاه تخصصی لکسوس غرب تهران ، بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

  • تجهیزات و امکانات موجود در تعمیرگاه
  • تجربه و تخصص کارکنان
  • قیمت‌های خدمات
  • نظرات و تجربیات مشتریان
  • موقعیت جغرافیایی تعمیرگاه
  • گواهینامه و لوازم یدکی اصلی

شماره تماس تعمیرگاه تخصصی لکسوس مجتمع تعمیرگاهی مدرن خودرو | مسئول فنی مهندس اردستانی

بزرگترین مجتمع تعمیرگاهی در غرب تهران این مجموعه افتخار دارد با کادری مجرب و دوره دیده با پیشرفته ترین دستگاه های عیب یاب.

  • تعمیرگاه تخصصی لکسوس
  • تعمیرگاه تخصصی تویوتا
  • تعمیرگاه لندکروز
  • تعمیرگاه پرادو
  • تعمیرگاه ژاپنی

زیر نظر کارشناسان ارشد کمپانی های مربوطه خدمات زیر را ارایه می دهد. تعمیر موتورهای آسیایی و اروپایی تعمیر انواع گیربکس های AT_CVT تعمیر سیستم ترمز و جلوبندی های بادی و فنری تعمیر و عیب یابی تخصصی برق الکترونیک رادار و کامپیوتر ECU-ESP -EPB- ESP- AIRBAG-PCS … انجام جنرال سرویس با دستگاههای تخصصی کارشناسی خودرو (مکانیک – برق – بدنه) نصب آپشن های فابریک صافکاری و نقاشی مدل 2008 به بالا

هزینه تعمیر لکسوس چقدر است؟

معمولاً هزینه تعمیر لکسوس بر حسب مشکل به وجود آمده در خودرو تعیین می گردد و با مدنظر قرار دادن اینکه هزینه قطعات این خودروها گرانقیمت هستند در برخی مواقع ممکن است مراکز تعمیر نامعتبر هزینه‌های گزافی را درخواست نمایند که بگونه ای میزان هزینه پرداختی شما با انتخاب مرکز تعمیر معتبر رابطه مستقیمی دارد. تمام قطعات استفاده شده در تعمیرگاه تخصصی لکسوس غرب تهران به صورت کاملا اورجینال بوده و تمام خدمات همراه با گارانتی ارائه می گردد.

پیشنهاد میکنیم در صورت بروز مشکل سریعا با این مرکز تماس گرفته و به صورت تلفنی یا مراجعه حضوری از شرایط و هزینه خدمات مطلع شوید.

تعمیرگاه بزرگ لکسوس

برند لکسوس را می‌توان متعلق به یک شرکت خودروسازی ژاپنی دانست که در زمینه طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوکس تویوتا فعالیت دارد. نکته جالبی که در رابطه با این برند وجود دارد، این است که نام آن بر اساس کلمه انگلیسی Luxury گرفته شده و معنای آن اشرافی و لوکس است. از همین جهت خودروهایی که از سال 1989 با این برند تولید شدند، همگی از خودروهای لوکس به حساب می‌آیند؛ اما دقت داشته باشید که این موضوع بدان معنا نیست که خودروهای این برند هیچ‌وقت با مشکل مواجه نمی‌شوند، بلکه برعکس شما باید هر چند وقت یکبار خودرو خود را به یک تعمیرگاه لکسوس یا نمایندگی لکسوس نشان دهید تا از سلامت و کارایی آن مطمئن شوید.

اگر به دنبال بهترین تعمیرگاه لکسوس در غرب تهران هستید ، می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۶۶۶۰۳ تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره مند شوید.

مزیت تعمیرگاه تخصصی لکسوس غرب تهران:

  • ضمانت تمامی خدمات و کیفیت قطعات
  • الویت تعمیر به جای تعویض قطعات
  • تضمین منصفانه ترین قیمت
  • خودروبر رایگان از تمامی نقاط تهران
  • قابلیت پیگیری و مشاهده تمامی روند تعمیر خودرو

بهترین تعمیرگاه خودرو لکسوس تهران

این تعمیرگاه یکی از مراکزی به حساب می‌آید که به صورت تخصصی تعمیرات لکسوس را انجام می‌دهد و در آن افرادی که مهارت کافی و آموزش‌های لازم را دیده‌اند، مشغول به فعالیت‌اند. با این اوصاف باید متذکر شد مجتمع ما یک انتخاب مناسب برای انجام تعمیرات لکسوس به حساب می‌آید. در ادامه برخی از ویژگی و امکانات این تعمیرگاه را نام خواهیم برد تا از آن‌ها مطلع شوید.

انجام تعمیرات با بالاترین کیفیت

همان‌طور که گفته شد، در این تعمیرگاه نیروهای مجرب و آموزش دیده‌ای مشغول به فعالیت هستند؛ از همین جهت نباید دیگر نگرانی از بابت کیفیت تعمیرات داشته باشید. تعمیرگاه تخصصی لکسوس غرب تهران خدمات خود را ضمانت کرده است تا بتوانید با خیال راحت خودرو خود را به آن بسپارید تا تعمیرات لازم بر روی آن انجام شود.

اولویت تعمیر

موضوع دیگری که در این تعمیرگاه دیده می‌شود و اهمیت دارد، این است که در این تعمیرگاه اولویت بر تعمیر قطعه و بخش آسیب‌دیده است. در صورتی که تعمیر قطعه به‌صرفه نباشد، تعمیرکاران دست به تعویض قطعه می‌زنند که در این راستا نیز باید متذکر شد تعمیرگاه لکسوس در غرب تهران از اصل و باکیفیت‌ترین قطعه‌ها برای تعویض استفاده می‌کند و در تمام این شرایط با مشتری مشورت می‌کند تا او را نیز در روند تعمیرات قرار دهد.

پشتیبانی 24 ساعته

در این تعمیرگاه مشاورانی مشغول به فعالیت هستند که می‌توانند در رابطه با مشکل به وجود آمده برای خودرو شما نظرات کلیدی را بدهند؛ بنابراین شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی کارشناسان استفاده کنید. همین حالا می توانید برای ارتباط با کارشناسان ما ۰۹۳۵۸۹۶۶۶۰۳ تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۳۵۸۹۶۶۶۰۳ ، ۰۲۱۴۴۳۸۰۱۳۰
  • نشانی: تهران ، اتوبان اشرفی اصفهانی-جنوب به شمال-بعد از مرزداران-زیر پل حکیم-لاین کندرو-مجتمع کاشانی.تعمیرگاه پرشین
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : پذیرش با هماهنگی قبلی (اردستانی)
تهران ، اتوبان اشرفی اصفهانی-جنوب به شمال-بعد از مرزداران-زیر پل حکیم-لاین کندرو-مجتمع کاشانی.تعمیرگاه پرشین

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران