بهترین صافکاری pdr در‌‌ پیروزی | صافکاری بدون رنگ محمد

بهترین صافکاری pdr در‌‌ پیروزی | صافکاری بدون رنگ محمد

تهران ، پیروزی
درباره ما

بهترین صافکاری pdr در‌‌ پیروزی | صافکاری pdr  در پیروزی | صافکاری پی دی ار پیروزی | صافکاری پیروزی | قیمت صافکاری در پیروزی | صافکاری با دستگاه در پیروزی | صافکاری بدون رنگ پیروزی

با صافکاری PDR محمد، خودروی شما به شکلی حرفه‌ای و بدون نیاز به رنگ‌آمیزی، ترمیم می‌شود. در تعمیرگاه صافکاری محمد، از تکنیک‌های پیشرفته PDR استفاده می‌کنیم تا آسیب‌های ناشی از تگرگ، کبودی‌های شدید، چین‌خوردگی‌های جزئی و ضربه‌های درب را ترمیم کنیم. مزایای صافکاری PDR عبارتند از:

  1. حفظ ارزش خودرو: با استفاده از تکنیک PDR، خودروی شما بدون نیاز به رنگ‌آمیزی ترمیم می‌شود، که باعث حفظ ارزش و اصالت خودرو می‌شود.
  2. صرفه‌جویی در زمان: صافکاری PDR به دلیل عدم نیاز به رنگ‌آمیزی، زمان کمتری نسبت به روش‌های سنتی صافکاری می‌برد.
  3. هزینه کمتر: با عدم نیاز به رنگ‌آمیزی، هزینه صافکاری PDR نسبت به روش‌های سنتی کاهش می‌یابد.
  4. حفظ نقشه‌های اصلی خودرو: با استفاده از تکنیک PDR، نیاز به تخریب و بازسازی قطعات خودرو کاهش می‌یابد و نقشه‌های اصلی خودرو حفظ می‌شوند.
  5. ترمیم سریع: با استفاده از تکنیک PDR، ترمیم آسیب‌های خودرو سریع‌تر انجام می‌شود و شما می‌توانید خودروی خود را در کمترین زمان ممکن به دست بگیرید.
درباره ی من :
محمد از دوران نجوانی علاقه بسیار زیادی به صافکاری داشتم و از سنین پایین در کنار تحصیل در صافکاری عمویم مشغول به فعالیت شدم.
بعد از مدت ها تلاش تونستم تجربیات خیلی خوبی بدست بیارم ولی برای این که پخته تر شوم در دوره های آموزشی که در کشور ترکیه در زمینه MTC بود گذراندم و پتخته تر شدم و در حال حاضر با اعتماد به نفس بالا خواهم گفت که میتوانم بالاترین کیفیت و کمترین قیمت صافکاری را در منطقه به شما ارائه دهم کافیست با من تماس بگیرید

راه های ارتباط با صافکاری مــحــمد

صافکاری محمد، تیم متخصص و مجربی در زمینه صافکاری PDR فعالیت می‌کند و با استفاده از تجهیزات و ابزارهای مدرن، خودروی شما را به بهترین شکل ترمیم می‌کنیم. صافکاری محمد تیمی متشکل از متخصصان حرفه ای صافکاری بدون رنگ و صافکاری pdr خودرو است. ما در صافکاری محمد می توانیم به سرعت و به درستی فرورفتگی روی ماشین شما را برطرف کنیم. در هر زمان با ما تماس بگیرید تا صافکار های خودرو را برنامه ریزی کرده یا برآورد صافکاری خودروی خود را بصورت کاملا رایگان دریافت کنید! مطمئن باشید که این کار به سرعت و با کیفیتی بسیار عالی انجام خواهد شد. ما در صافکاری محمد، تمام خدمات رنگ آمیزی و صافکاری خودرو را با کیفیت بالا و ضمانت خدمت شما ارائه می دهیم.

خدمات صافکاری فوق تخصصی محمد

صافکاری pdrبا دستگاه هاتباکس آمریکایی به‌صورت تضمینی و بدون موج
لیسه گیری تخصصی خط های عمیق روی بدنه با دستگاه ایربراش
رنگ‌آمیزی بدنه و سپرهای ماشین
سپرسازی ماشین‌های خارجی با دستگاه جوش
شاسی کشی با دستگاه هاتباکس آلمانی
سرامیک بدنه ماشین به‌صورت حرفه‌ای با ماندگاری ۵ سال با مواد آلمانی
پولیش و واکس ماشین
صفر شویی داخل ماشین با دستگاه بخار شو
خدمات 24 ساعته شبانه روزی صافکاری
برای دیدن نمونه کارهای بیشتر وارد پیج اینستاگرام شوید
با خیال راحت ماشین را در اختیار ما بگذارید

صافکاری شبانه روزی پاسداران

صافکاری صافکاری صافکاری

صافکاری هر یک از این بخش ها با یکدیگر متفاوت است. صافکار با تشخیص میزان آسیب وارده شده به اتومبیل تصمیم به تعمیر یا تعویض قطعه می‌گیرد.

در برخی موارد شدت آسیب به قدری وسیع است که صافکار ناگریز از برش قسمتی از بدنه زیرین خواهد بود و برای ترمیم بهتر قسمت آسیب دیده ناچار از رنگ زدن آن قسمت است. در مواقعی که ضربات وارده به بدنه اتومبیل شدید نبوده و باعث ایجاد خراش و پارگی در بدنه اتومبیل نگردد، صافکار با انجام تقه گریسی بدنه تو رفته یا قر شده اتومبیل را صاف می کند. تقه گریسی قسمتی از صافکاری است. که بدون استفاده از برش و رنگ کاری منجر به ترمیم بخش آسیب دیده مانند روز اول می شود.

انواع صافکاری خودرو

صافکاری PDR

این روش از صافکاری توسط گیره و میله‌های PDR که از جنس فولاد است انجام می‌شود. و برای فرو رفتگی‌های روی بدنه خودرو حتی فرورفتگی‌های ناشی از پرتاپ سنگریزه قابل استفاده است. استفاده از این میله‌ها به ظاهر ساده به نظر می‌رسند در حالی که نیاز به تجربه‌ی بالایی است.

صافکاری بی رنگ و صافکاری با رنگ

همانطور که در بالا ذکر کردیم، بسته به نوع و شدت ضربه تصادف، صافکار تصمیم می‌گیرد که با قسمت آسیب دیده چه کند.گاهی ضربه طوری است که نیازی به نقاشی روی بدنه نیست و یک صافکار ماهر می‌تواند بدون رنگ قسمت آسیب دیده را صافکاری کند. کار به مهارت و دانش بالایی نیاز دارد. گاهی اوقات در تصادف، ضربه زیادی به بدنه خودرو وارد می‌شود که مستقیماً رنگ خودرو را از بین می‌برد و یا در اثر ضربه زدن چکش و مراحل صافکاری، رنگ قسمت آسیب دیده از بین می‌رود. در این صورت نمی‌توان از صافکاری بدون ‌رنگ استفاده کرد. در این حالت صافکار باید از رنگ برای صافکاری قسمت آسیب دیده استفاده کند. در اکثر موارد صافکاری بدون رنگ امکان پذیر نیست. عوامل تاثیرگذار بر صافکاری:

تجهیزات صافکاری: تعمیر خوب، بدون ابزار و تجهیزات به روز و با کیفیت امکان پذیر نیست.
مهارت‌‌های صافکار : مهارت صافکار از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا بدنه خودرو اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می‌کند.

صافکاری شبانه روزی پیروزی

صافکاری میدان هرویصافکاری میدان هرویصافکاری میدان هروی
صافکاری

صافکاری با لیزر پیروزی

صافکاری لیزری نوعی صافکاری بی رنگ و مدرن ترین نوع صافکاری در حال حاضر به شمار می‌آید. هنگام بروز تصادف حتی اگر رنگ بدنه خودرو دچار شکستگی شود از صافکاری لیزری استفاده می‌شود. در این روش با استفاده از لیزر و علم اپتیک (نور شناسی) به تعمیر سطوح خارجی بدنه خودرو می‌پردازند. مزیت استفاده از این نوع صافکاری این است که بخاطر حرارتی که لیزر از خود به جا می‌گذارد، طوری که هیچ رد و نشونه‌ای از صافکاری روی بدنه نمی‌ماند و صافکاری به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

صافکاری با دستگاه مغناطیسی پیروزی

دستگاه مغناطیسی با سیستم امواج الکتریکی کار می‌کند. این امواج به گونه‌ای عمل می‌کنند که مولکول‌های فولاد را از هسته و مرکز ورق به جنبش در می‌آورند و باعث رفع فرو رفتگی‌های ناشی از تصادف روی بدنه خودرو می‌شوند.

صافکاری با دستگاه مکش (صافکاری با ساکشن) پیروزی

این نوع صافکاری هم جزو صافکاری بدون رنگ محسوب می‌شود و برای ضربه‌های شدید قابل استفاده نیست. طرز عملکرد این دستگاه طوری است که قسمت‌های فرو رفته بدنه حین تصادف را با دستگاهی به حال اولیه خود در می‌آورند به طوری که هیچ ردی از خود به جای نگذارند.

صافکاری میدان هرویصافکاری میدان هرویصافکاری میدان هروی

ویژگی‌های یک صافکار ماهر چیست؟

  1. صافکار باید قبل از شروع کار کلیه مراحل را با جزئیات کامل (بی رنگ یا با رنگ) و قیمت اعلام کند.
  2. قبل از شروع کار باید تمامی قسمت ‌های اضافی روی بدنه (دستگیره درب‌ها و …) جدا شود تا قسمت مورد نظر برای صافکاری به راحتی در دسترس شخص قرار گیرد.
  3. به تقارن قطعات جفت مثل درها و گلگیر‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد تا بعد از صافکاری دقیقاً هم سطح شوند.
  4. در صورت امکان برای صاف کردن هر قسمت، چکش را از داخل بدنه به سمت بیرون بکشد و به شدت ضربات توجه کافی داشته باشد.
  5. دقیقاً از کد رنگ بدنه مشخص شده توسط سازنده خودرو استفاده کند. البته کیفیت نیز مهم است. زیرا رنگ بی‌کیفیت به مرور زمان در اثر نور خورشید خواص اولیه خود را از دست می‌دهد.
  6. صافکار باید تا حد ممکن قطعات را تعویض نکند. زیرا افت قیمت خودرو در صورت تعویض قطعات خیلی بیشتر از صافکاری با رنگ و بدون رنگ است.
  7. اگر صافکاری ماشین نیاز به رنگ داشته باشد، این خودرو به اندازه ضربه و رنگ ‌شدگی دچار افت قیمت می‌شود. در نتیجه باید در انتخاب صافکار خودرو بسیار دقت کنید و صافکاری خودرو خود را دست هر شخصی ندهید. زیرا علاوه بر پرداخت هزینه زیاد، ممکن است خودروی شما ظاهر خوبی نداشته باشد و به قولی از خودروی خود دل زده شوید.
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09191508511 ، 09191508511
  • نشانی: تهران ، پیروزی
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 24 ساعت شبانه روزی
تهران ، پیروزی

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران