فروش لوازم استوک ماشین در مازندران

فروش لوازم استوک ماشین در مازندران

مازندران
درباره ما

فروش لوازم استوک ماشین در مازندران | قطعات استوک ماشین خارجی | فروش قطعات بدنه استوک خودرو | استوک بدنه خودرو مازندران | قطعات استوک ماشین داخلی

گاهی اوقات قطعات ماشین دچار مشکل می‌شوند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. در این مواقع، خرید لوازم و قطعات ماشین به صورت استوک و دست دوم می‌تواند یک گزینه مناسب باشد.

خرید لوازم و قطعات ماشین به صورت استوک و دست دوم می‌تواند به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارد، برای بسیاری از افراد جذاب باشد. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که برخی از قطعات ممکن است به دلیل استفاده قبلی یا عدم نگهداری مناسب، کیفیت خود را از دست داده باشند. بنابراین، قبل از خرید لازم است که به دقت و با توجه به نیاز خود، از کیفیت و وضعیت قطعات اطمینان حاصل کنید.

در کل، خرید لوازم و قطعات ماشین به صورت استوک و دست دوم می‌تواند یک گزینه مناسب برای کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری ماشین باشد. پس ما ما همراه باشید تا بهترین مرکز فروش لوازم استوک ماشین در مازندران به شما معرفی کنیم:

فروش لوازم استوک ماشین در مازندران

خریداری قطعات اورجینال با برندهای معروف و سرشناس به صورت استوک به دلیل قیمت مناسب تری و کیفیتی نزدیک به قطعات نو و کارنکرده دارند، برای بسیاری از افراد جذاب باشند.

برای مثال درب ماشین شما براثر تصادف آسیب دیده و خراب شده است، شما می‌توانید یک درب استوک اورجینال با کیفیت خوب را خریداری کنید. این قطعات به دلیل استفاده قبلی و عدم فروش به بازار به دلیل انتظار فروش به بازار، قیمت مناسب تری دارند و با کیفیت بسیار برابر قطعات نو و کارنکرده هستند.

لوازم و قطعات ماشینی که خریداری می‌کنید دارای عمر مشخصی هستند و با استفاده به مرور از عمر آن ها کم می‌شود. بنابراین، در خرید لوازم استوک خودرو مازندران به این نکته توجه کنید و از خریدن قطعاتی که از عمر مفیدشان گذشته است و استفاده طولانی مدت از آن ها شده است خود داری کنید.

مثلاً فیلتر روغن و هوا از قطعاتی است که بعد از استفاده دیگر نمی توانید از آن به صورت دست دوم و استوک استفاده کنید. این قطعات به دلیل استفاده و عمر خود به مراتب مختلف در بازار ارزش خود را تغییر می دهند و به علت این که بعد از استفاده از آن ها کمترین قیمتی دارند، باید به دقت و با توجه به نیاز خود، از خریدن این قطعات در صورت استفاده قبلی و عمر گذشته از آن ها خود داری کنید.

قطعات استوک یا قطعات نو کدام یک؟

انتخاب بین خرید لوازم و قطعات ماشین به صورت استوک یا اورجینال و نو، بستگی به شرایط و بودجه شخصی دارد. استفاده از لوازم و قطعات استوک و دست دوم به دلیل قیمت مناسبی که دارد، می‌تواند راهی به صرفه باشد، اما باید به دقت و با صبر و حوصله، قطعاتی با کارکرد کمتر و کیفیت بالا را انتخاب کرد.

استفاده از قطعات تقلبی و کارکرد بالا می‌تواند به مشکلات جدی در ماشین منجر شود و هزینه‌های زیادی را به همراه داشته باشد. بنابراین، در انتخاب قطعات استوکی باید دقت کرد و از قطعات اصل و اورجینال که کارکرد کمی داشته و کیفیتی نزدیک به قطعات نو دارند، استفاده کرد.

اگر هزینه برای تهیه قطعات اورجینال و نو برای شخصی اهمیتی نداشته باشد، تهیه این نوع قطعات پیشنهاد بهتری است. اما برای افرادی که به دلیل شرایط اقتصادی نمی‌توانند هزینه‌های بالایی را برای خرید قطعات اورجینال و نو پرداخت کنند، خرید قطعات و لوازم استوک و دست دوم اصل و اورجینال که کارکرد کمی داشته و کیفیتی نزدیک به قطعات نو دارند، می‌تواند بهترین گزینه باشد.

فروش انواع  لوازم استوک خودرو خارجی و داخلی با ضمانت کیفیت در مازندران

از جمله قطعات موجود در این مجموعه می توان به لوازم یدکی استوک کیا ، لوازم دست دوم تویوتا ، لوازم استوک هیوندا ، رنو ، ام وی ام و دیگر خودرو های خارجی اشاره نمود.

هچنین فروش قطعات بدنه استوک خوردو جکs5 ، لیفان ، ساندرو ، اچ سی کراس ، سرات ، ریو ،کاپوت ، سپر ، گلگیر، چراغ ، درب ، درب صندوق ، سینی فن

فروش چراغ ماشین خارجی استوک و دست دوم مانند: انواع چراغ ها و سپر ، فرمان ماشین استوک و جلو داشبورد ماشین خارجی موجود می باشد از بنز و بی ام و و پورشه تا ماشین هایی مانند تویوتا و …

قطعات دست دوم BMW شامل انواع چراغ بی ام و (موتور ، گیربکس ، جلوبندی ، درب ، شاسی ، فرمان ، جلو داشبور ، اتاق ماشین ، کاپوت ، صندوق ، رینگ ، لاستیک ، دیسک ، صفحه بی ام و ، آینه های بغل bmw ، سپر بی ام و و کلیه موارد کامل bmw از سری های قدیم تا جدید موجود هست.

فقط کافیست تماس بگیرید و با همکاران ما در بخش مربوطه موجودی را چک کنید. 09361315308

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: مازندران
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
مازندران

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران