صافکاری pdr در خیابان سراج | صافکاری بدون رنگ خیابان سراج 1402

صافکاری pdr در خیابان سراج | صافکاری بدون رنگ خیابان سراج 1402

تهران ، خیابان سراج
درباره ما

صافکاری pdr در خیابان سراج | بهترین صافکاری pdr در خیابان سراج | صافکاری پی دی ار در خیابان سراج | صافکاری خیابان سراج | هزینه صافکاری خیابان سراج | صافکاری بدون رنگ سراج

با صافکاری PDR طیبی، خودروی شما به شکلی حرفه‌ای و بدون نیاز به رنگ‌آمیزی، ترمیم می‌شود. در تعمیرگاه صافکاری طیبی، از تکنیک‌های پیشرفته PDR استفاده می‌کنیم تا آسیب‌های ناشی از تگرگ، کبودی‌های شدید، چین‌خوردگی‌های جزئی و ضربه‌های درب را ترمیم کنیم. مزایای صافکاری PDR عبارتند از:

  1. حفظ ارزش خودرو: با استفاده از تکنیک PDR، خودروی شما بدون نیاز به رنگ‌آمیزی ترمیم می‌شود، که باعث حفظ ارزش و اصالت خودرو می‌شود.
  2. صرفه‌جویی در زمان: صافکاری PDR به دلیل عدم نیاز به رنگ‌آمیزی، زمان کمتری نسبت به روش‌های سنتی صافکاری می‌برد.
  3. هزینه کمتر: با عدم نیاز به رنگ‌آمیزی، هزینه صافکاری PDR نسبت به روش‌های سنتی کاهش می‌یابد.
  4. حفظ نقشه‌های اصلی خودرو: با استفاده از تکنیک PDR، نیاز به تخریب و بازسازی قطعات خودرو کاهش می‌یابد و نقشه‌های اصلی خودرو حفظ می‌شوند.
  5. ترمیم سریع: با استفاده از تکنیک PDR، ترمیم آسیب‌های خودرو سریع‌تر انجام می‌شود و شما می‌توانید خودروی خود را در کمترین زمان ممکن به دست بگیرید.
درباره ی من :
محمد از دوران نجوانی علاقه بسیار زیادی به صافکاری داشتم و از سنین پایین در کنار تحصیل در صافکاری عمویم مشغول به فعالیت شدم.
بعد از مدت ها تلاش تونستم تجربیات خیلی خوبی بدست بیارم ولی برای این که پخته تر شوم در دوره های آموزشی که در کشور ترکیه در زمینه MTC بود گذراندم و پتخته تر شدم و در حال حاضر با اعتماد به نفس بالا خواهم گفت که میتوانم بالاترین کیفیت و کمترین قیمت صافکاری را در منطقه به شما ارائه دهم کافیست با من تماس بگیرید

راه های ارتباط با صافکاری محمد

صافکاری محمد، تیم متخصص و مجربی در زمینه صافکاری PDR فعالیت می‌کند و با استفاده از تجهیزات و ابزارهای مدرن، خودروی شما را به بهترین شکل ترمیم می‌کنیم. صافکاری محمد تیمی متشکل از متخصصان حرفه ای صافکاری بدون رنگ و صافکاری pdr خودرو است. ما در صافکاری محمد می توانیم به سرعت و به درستی فرورفتگی روی ماشین شما را برطرف کنیم. در هر زمان با ما تماس بگیرید تا صافکار های خودرو را برنامه ریزی کرده یا برآورد صافکاری خودروی خود را بصورت کاملا رایگان دریافت کنید! مطمئن باشید که این کار به سرعت و با کیفیتی بسیار عالی انجام خواهد شد. ما در صافکاری محمد، تمام خدمات رنگ آمیزی و صافکاری خودرو را با کیفیت بالا و ضمانت خدمت شما ارائه می دهیم.

خدمات صافکاری فوق تخصصی محمد

صافکاری pdrبا دستگاه هاتباکس آمریکایی به‌صورت تضمینی و بدون موج
لیسه گیری تخصصی خط های عمیق روی بدنه با دستگاه ایربراش
رنگ‌آمیزی بدنه و سپرهای ماشین
سپرسازی ماشین‌های خارجی با دستگاه جوش
شاسی کشی با دستگاه هاتباکس آلمانی
سرامیک بدنه ماشین به‌صورت حرفه‌ای با ماندگاری ۵ سال با مواد آلمانی
پولیش و واکس ماشین
صفر شویی داخل ماشین با دستگاه بخار شو
خدمات 24 ساعته شبانه روزی صافکاری
برای دیدن نمونه کارهای بیشتر وارد پیج اینستاگرام شوید
با خیال راحت ماشین را در اختیار ما بگذارید

PDRنوعی از صافکاری خودرو است که بدون نیاز به رنگ و نقاشی انجام می‌شود. صافکاری pdr در خیابان سراج فرایند از بین بردن فرورفتگی‌ها و خسارات وارده بر خودرو است. کاربردی‌‌‌ترین روش PDR برای آسیب‌های ناشی از ضربه‌های روی درب، خط و خش، ضربه‌های بزرگی که به رنگ آسیب نزده باشد و قسمت‌های دوبل بدنه است. یک صافکار با تجربه از ضربه زدن دقیق با ابزارهای تخصصی برای ناحیه آسیب دیده، از داخل بدنه خودرو استفاده می‌کند. صافکار PDR می‌تواند کار را در یک الی سه ساعت انجام دهد. اکثر فرورفتگی‌ها را می‌توان توسط متخصصین صافکار در مجموعه صافکاری pdr خیابان سراج تعمیر کرد.

خدمات صافکاری pdr در خیابان سراج تهران

  • صافکاری بدون ریزش رنگ با دستگاه pdr تکنوصاف لیسه گیری حرفه ای
  • کلینیک تخصصی ترمیم خدمات بدنه خودرو های وارداتی
  • با استفاده از دستگاه ها و بروز ترین و پیشرفته ترین ابزارآلات روز دنیا
  • ارائه صفر تا صد خدمات بدنه خودروهای وارداتی
  • با انجام قرارداد با مشتری و راحتی خیال مشتری
  • صافکاری بدون رنگ به روش PDR و به روزترین روش های اروپا و آمریکا
  • شاسی کشی فوق العاده با دستگاه شاسی کش آلمانی
  • صافکاری دوباره یا مجدد و موج گیری 100% بخش های که از قبل به روش سنتی انجام شده
  • صافکاری قسمت های دوبل بدون جداکردن و برش

صافکاری بدون رنگ pdr

در شیوه صافکاری بدون رنگ، به ترمیم قطعات خودرو بدون نقاشی می پردازند که این کار در قیمت خرید و فروش خودروی دست دوم بسیار موثر است؛ درحالی که تعویض قطعه آسیب دیده فابریک موجب افت قیمت شدید خودرو می شود. تیم صافکاری pdr در خیابان سراج با کارشناسان خبره جهت جلوگیری از افت قیمت خودرو آماده خدمت رسانی به شما در این موضوع می باشد.

صافکاری شبانه روزی خیابان سراج

صافکاری میدان هرویصافکاری میدان هرویصافکاری میدان هروی
صافکاری

مزایای صافکاری با دستگاه

  • بر خلاف روش صافکاری سنتی هیچ رد و اثری از خوردگی باقی نخواهد ماند
  • در برخی موارد نیاز به بازکردن قطعات جهت صافکاری نمی باشد.
  • آسیب نرسیدن به رنگ خودرو
  • عدم نیاز به برش قسمت های دوبل خودرو
 
صافکاری میدان هرویصافکاری میدان هرویصافکاری میدان هروی

هزینه صافکاری pdr در خیابان سراج چقدر است؟

هزینه صافکاری شما به عواملی همچون میزان خسارت، اندازه ناحیه آسیب دیده و محل آسیب دیده بستگی دارد. در تصادفات شدیدتر به راحتی نمی‌توان به پشت قسمت بدنه دسترسی پیدا کرد. به همین دلیل اگر آسیب بیشتر باشد، زمان و هزینه بیشتری نسبت به یک صافکاری ساده دارد. برای آسیب‌های کوچک از 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان و برای آسیب‌های بزرگتر حدودا 6 تا 20 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید مقدار خسارت وارده روی وسیله نقلیه شما است. طبیعتا هزینه صافکاری سقف خودرو نسبت به یک درب یا گلگیر گران‌تر خواهد بود. صرف نظر از این، تعیین دقیق اجرت صافکاری دشوار است زیرا تصادف‌هایی که رخ می‌دهند هیچوقت شبیه به هم نیستند. از طرفی صافکاری بدون رنگ همیشه ارزان‌تر از صافکاری و نقاشی خواهد بود و در صافکاری PDR ما نیازی به استفاده از بتونه و نقاشی نداریم مسلما هزینه‌ی کمتری نیز پرداخت می‌کنیم.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09191508511 ، 09191508511
  • نشانی: تهران ، خیابان سراج
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 24 ساعت شبانه روزی
تهران ، خیابان سراج

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران