فیبروز ابرو در رشت | ‌بهترین فیبروز کار | مرکز معتبر فیبروز رشت

فیبروز ابرو در رشت | ‌بهترین فیبروز کار | مرکز معتبر فیبروز رشت

گیلان ، رشت ،گلسار
درباره ما

فیبروز ابرو در رشت | بهترین فیبروز کار در رشت | مرکز معتبر هاشور ابرو در رشت

فيبروز ابرو طبیعی با بهترین ماندگاری و هزینه در مرکز تخصصی سالن زیبایی فیبروز در رشت با استفاده از متد روز دنیا انجام می شود. در بهترین مرکز فیبروز ابرو در رشت، در مرکز فیبروز ابرو در رشت می توانید بالاترین کیفیت را توسط پرسنل متخصص سالن زیبایی فیبروز در رشت تجربه کنید. میتوانید با توجه به سلیقه خودتان فرم ابروهایتان را انتخاب کنید. همچنین از خدماتی تخصصی مثل ابرو میتوانید برای زیبایی چهره استفاده کنید. جذابیت چشم ها بستگی به زیبایی ابروها و خوش حالت بودن آن ها دارد. بسیاری از بانوان برای پر کردن ابرو و خوش حالت شدن ابرو از روش هایی چون مداد کشیدن به ابرو استفاده می کنند. استفاده از مداد ابرو ماندگاری بسیار کوتاهی دارد و باعث نارضایتی بانوان است. فیبروز روی سایه ابرو در داشتن ابروهایی زیبا به شما کمک می کند.
فیبروز ابرو چیست؟ یکی از خدمات مرتبط به زیبایی ابرو میباشد که با هدف برطرف کردن نواقص ابرو و پر کردن داخل ابرو انجام می‌شود. در این روش با استفاده از دستگاه فيبروز ابرو لابه لای ابرو، سایه یا هاشور ایجاد می‌شود تا ابرو ظاهر زیباتری داشته باشد. فیبروز ابرو با بهترین کیفیت و قیمت فوق العاده و ماندگاری بالا در مرکز زیبایی فیبروز در رشت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد. فیبروز در اصل یکی از تکنیک های تاتو ابرو میباشد که به نسبت روش های دیگر ظاهر و فرم طبیعی تری را به ابرو می دهد و فیبروز نچرال ابرو باعث افزایش تراکم ظاهری ابرو می‌شود. دستگاه فيبروز روی سایه ابرو دارای سوزن های ریز است که بر روی سطح پوست ابرو کشیده میشوند و عمق زیادی ندارند. به همین دلیل مشتری درد غیرقابل تحملی را تجربه نمی کند. اما اگر به کوچکترین دردی عکس العمل نشان می دهید، می توانید از فیبرز کار درخواست کنید که از بی حس کننده استفاده کند. جهت اطلاع از قیمت جدیدترین مدل فیبروز ابرو با شماره تلفن های مرکز تخصصی لیلی تماس حاصل کنید.

فیبروز ابرو یکی از جدیدترین متد آرایش نیمه دائمی هاشور ابرو است که امروزه بسیار معروف و پرکاربرد شده است. برای انجام این روش از هیچ گونه دستگاهی استفاده نمیشود و عمل هاشور زدن ابروها توسط قلم و سوزن های یکبار مصرف به صورت دستی انجام می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم به شما عزیزان بهترین مرکز فیبروز ابرو در رشت را معرفی کنیم. پس تا انتها این مطلب همراه ما باشید:

فیبروز ابرو در رشت

فیبروز ابرو در رشت

جهت مشاوره و رزرو نوبت فیبرو در رشت 09361315308
آدرس: رشت ،گلسار

یادتان باشد میکروبلیدینگ ابرو باید آخرین روشی باشد که به آن فکر میکنید

OFF20

چطور فیبروز کردن ابرو را جایگزین میکروبلیدینگ کنیم ؟

درست است که برای داشتن ابروهای زیبا و یک دست میتوانیم میکروبلیدینگ انجام دهیم اما این باید آخرین روشی باشد که به آن فکر میکنیم روشهای دیگری هستند که میتوانیم از آن بهره ببریم نظیر مراقبتهای خانگی ؛مثل روغن تراپی یکی از روغنهایی را که میتوانم در این زمینه به شما معرفی کنم روغن ماکادمیا است که کمک میکند به رشد موهای ابرو، تقویت فولیکولهای موهای ابرو ؛ابروهایی که بر اثر دکلره فراوان، تاتوهای متعدد و اصلاح غیر اصولی دچار آسیب شدند به کمک روغن تراپی دوباره احیا میشوند و شما بی نیاز میشوید از انجام میکروبلیدینگ و کاشت رنگ در محیط ابرو
در مرحله دوم اگر مراقبتهای خانگی و روغن تراپی را انجام دادید اما همچنان یک ابروی زیبا و یک دست نداشتید و به رضایت مطلوب نرسیدید ،سریع به سراغ میکروبلیدینگ ابرو نروید روش دیگری هست که من در این مقاله به شما معرفی میکنم و آن هم کوکتل تراپی است
تقویت فولیکولهای موهای ابرو و رشد مجدد موهای ابرو ؛موهایی که بر اثر کلره فراوان ،تاتوهای متعدد و اصلاح غیر اصولی ضعیف شده اما فولیکولها و ریشه های آنها در زیر پوست در سلامت به سر میبرند اما فقط نیاز به یک تلنگر کوچک دارند و آن هم به کمک کوکتل تراپی و دستگاه میکرونیدلینگ است که به کمک ابروهای شما می آیند با کمک دستگاه میکرو نیدلینگ سطح اپیدرم پوست شما تحت تاثیر قرار میگیرد و مواد بدون ایجاد کوچکترین دردی به داخل پوست ابروی شما تزریق میشود ، به لایه های زیرین پوست شما نفوذ پیدا میکند و فولیکولها و ریشه های موهای ابروی شما را تحت تاثیر قرار میدهد و باعث تقویت و رشد مجدد موهای ابروهای شما میشود و شما در نهایت صاحب یک ابروی زیبا و یک دست میشوید.

فیبروز ابرو در رشت

مزایا تکنیک فیبروز ابرو در رشت

تکنیک فیبروز ابرو  رشت با مزایای قابل توجه خود، رویکردی متمایز در زمینه زیبایی و آرایش دائم ابروها به شمار می‌رود. در زیر به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم:

التهاب کمتر : این روش نسبت به سایر تکنیک‌ها التهاب کمتری ایجاد می‌کند، به این معنا که فرآیند ترمیم پوست سریع‌تر و راحت‌تر خواهد بود..
دقت بالا با دقت فوق‌العاده‌ای که در اجرای این تکنیک به کار برده می‌شود، ابروها ظاهری طبیعی و زیبا به خود می‌گیرند.
تراکم بالا فیبروز تراکم ابرو را به نحو چشمگیری افزایش می‌دهد، موجب پوشش بیشتر مناطق کم‌ پشت ابرو می‌شود.
تغییرپذیری آسان این متد این امکان را می‌دهد که مدل ابرو به سادگی و بر اساس تغییرات سلیقه یا مد به روز شود.
تنوع در مدل‌ها فیبروز با تنوع گسترده‌ای در مدل‌ها اجرا می‌شود تا با هر شکل و ساختار صورتی سازگار باشد.
هزینه مناسب : نسبت به دیگر روش‌های دائمی زیبایی، فیبروز ابرو از هزینه اقتصادی‌تری برخوردار است.
ایجاد تقارن بهترین گزینه برای افرادی که به دنبال ایجاد قرینه‌سازی دقیق بین دو ابرو هستند.
تاج زیبا برای ابروها فیبروز می‌تواند تاج ابروها را به طور خاصی فرم دهد، نقطه قوت چهره‌ را برجسته کند.
سوزش و درد کمتر به خاطر استفاده از تکنیک‌های پیشرفته، این روش با سوزش و درد کمتری همراه است.
ظاهر طبیعی و ظریف : فیبروز به ابروها ظاهری ظریف و طبیعی می‌دهد که از نزدیک به تارهای واقعی مو بسیار شبیه است.
فرم‌دهی به آرک ابروها این تکنیک اجازه می‌دهد تا آرک ابروها به شکلی زیبا و متناسب با ویژگی‌های صورت شما فرم‌ دهی شوند

مرکز تخصصی فیبروز ابرو در رشت

فيبروز ابرو طبیعی با بهترین ماندگاری و هزینه در مرکز تخصصی فیبروز ابرو رشت با استفاده از متد روز دنیا انجام می شود. در بهترین مرکز فیبروز ابرو رشت می توانید بهترین کیفیت و قیمت فوق العاده و ماندگاری بالا را توسط پرسنل متخصص ما تجربه کنید. میتوانید با توجه به سلیقه خودتان فرم ابروهایتان را انتخاب کنید. فیبروز در اصل یکی از تکنیک های تاتو ابرو میباشد که به نسبت روش های دیگر ظاهر و فرم طبیعی تری را به ابرو می دهد و فیبروز نچرال ابرو باعث افزایش تراکم ظاهری ابرو میشود.

جهت اطلاع از قیمت جدیدترین مدل فیبروز ابرو با شماره تلفن های مرکز تماس حاصل کنید.

دستگاه مورد استفاده در روش فیبروز

قلم میکروبلیدینگ ، دستگاه مخصوص برای انجام هاشور و سایه ابرو در تکنیک فیبروز است. این دستگاه مانند یک قلم دستی خطوط و نقاط بسیار ظریفی را روی پوست ایجاد می کند.

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو یکی از سوالات رایج است . به طور کلی هاشور ابرو با تکنیک فیبروز به عوامل مختلف بسیاری بستگی دارد . اما در حالت عادی می توان گفت 6 ماه تا یکسال ماندگاری دارد زیرا خطوط ایجاد شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش های دیگر عمق کمتری دارد و در نتیجه ماندگاری آن نیز کمتر است. ایجاد هاشورهای عمیق و استفاده از رنگ های به روز در روش فیبروز، باعث افزایش ماندگاری آن می شود. جوهر تاتو که در این روش استفاده می شود کمتر به پوست نفوذ کرده و ماندگاری آن کمتر است اما در روش تاتو، ماندگاری طراحی ابرو بیش از فیبروز است.

 

عوامل موثر در ماندگاری هاشور به روش فیبروز

نوع پوست

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در ماندگاری هاشور ابرو، نوع پوست است. پوست هر چقدر چرب تر باشد ماندگاری هاشور را کمتر می کند. بهتر است قبل از انجام میکرو فیبروز، اسکراپت صورت برای افزایش ماندگاری هاشور انجام داد.

تغییر هورمون های بدن

دوران قاعدگی، بارداری و شیردهی از دورانهای است که هورمونهای بدن تغییر می کند و این تغییرات تاثیر زیادی بر ماندگاری هاشور ابرو می گذارد. بنابراین انجام فیبروز را بهتر است به زمانی بعد از این دوران موکول کنید.

عمق هاشور ابرو

افزایش عمق هاشور توسط تاتوکار ماندگاری آن را بیشتر می کند هرچه هاشور به وسیله قلم دستی میکروبلیدینگ کم عمق باشد، ماندگاری نیز کاهش خواهد یافت.

 

هزینه فیبروز ابرو در رشت

هزینه‌های فیبروز ابرو در رشت می‌توانند بسته به محل، تجربه متخصص، و مواد مصرفی متفاوت باشند. در برخی موارد، به خصوص وقتی از مواد مصرفیَ با کیفیت بالا و برندهای معتبر استفاده شود، هزینه‌ها می‌توانند به 1 تا 2 میلیون تومان یا بیشتر برسند. مهم است که افراد قبل از تصمیم‌گیری برای فیبروز، تحقیقات لازم را انجام دهند و به یک متخصص ماهر و با اعتبار مراجعه کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

عواملی مانند نوع و کیفیت رنگ استفاده شده، همچنین برند و نوع سوزن مورد استفاده در فرآیند فیبروز ابرو، تاثیر بسزایی بر نتیجه نهایی و ماندگاری آن دارند.

انتخاب رنگ های باکیفیت و سوزن های مرغوب بسیار مهم است تا از زیبایی و دوام نتیجه کار اطمینان حاصل شود. در بازار تاتو و میکروبلیدینگ، سوزن ها و رنگ هایی با برندهای معتبر مانند PhiBrows وجود دارند که به دلیل کیفیت بالا و نتایج طبیعی و ماندگار، محبوبیت زیادی دارند. سوزن‌هایی مانند نوع گلدو نانو طراحی شده توسط PhiBrows به گونه‌ای هستند که ظرافت بیشتری به خطوط می‌دهند و به ایجاد نمایی طبیعی‌تر کمک می‌کنند.

اگر هنوز هم برای انجام فیبروز ابرو دو دل هستید ونیاز به مشاوره دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی ما با ما در تماس باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: گیلان ، رشت ،گلسار
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
ساعت فعالیت
گیلان ، رشت ،گلسار

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران