قالیشویی در سوادکوه |‌ بهترین قالیشویی در سوادکوه | قالیشویی نساجی

قالیشویی در سوادکوه |‌ بهترین قالیشویی در سوادکوه | قالیشویی نساجی

مازندران ، سوادکوه
درباره ما

قالیشویی در سوادکوه | بهترین قالیشویی در سوادکوه | بهترین قالیشویی در سوادکوه از نظر مردم

اگر بخواهیم در رابطه با خود به شما اطلاعاتی دهیم جز احساس وظیفه و مسئولیت پدیری چیز دیگری نمی‌تواند ويژگی قالیشویی ما را به شما نشان دهد. ما از همان ابتدای فعالیت خود با ارائه خدمات منحصربفرد در ضمینه شستشو و پاکیزگی قالیشویی در میان مشتریان خود به عنوان یک واحد نمونه شناخته شویم. این افتخار ماست که توانستیم  خدمات صادقانه در کنار مردم عزیز کشورمان باشیم و با در دست داشتن چندین شعبه بتوانیم نیازهای آن‌ها را برطرف نماییم.

قالیشویی نساجی بهترین قالیشویی در سوادکوه با شستشوی تضمینی انواع فرش های دستبافت و ابریشم و ماشینی ،اولین قالیشویی در استان که فرش هارا به صورت قفسه ای خشک میشود، بدون چروک با بهترین مواد شوینده و مجهز به بروز ترین دستگاه ها و برگرفته از نیروی کار با تجربه درخدمت شماست.

 قالیشویی نساجی بزرگترین و مجهزترین کارخانه قالی شویی در سوادکوه

کارخانه قالیشویی نساجی بزرگترین و مجهزترین قالی شویی در سوادکوه، با استفاده از بهترین مواد شوینده و دستگاه های قالیشویی روز دنیا، بهترین خدمات رسانی را برای مشتریان فراهم کرده است. نساجی جدید ترین قالیشویی مجاز در مازندران است. کارخانه قالیشویی نساجی دارای نیروی مجرب و متخصص است. نساجی در امر شستشوی انواع فرش های های دستباف و ماشینی، بالاترین کیفیت و رضایت را در سراسر مازندران جلب نموده است. کارخانه قالیشویی نساجی با بهره گیری از روش های شستشوی مخصوص هر فرش و همچنین خبره ترین کارکنان، بهترین خدمات جهت خدمت رسانی به مردم فراهم آورده است.

قالیشویی در سوادکوه

قالیشویی نساجی، بدون شک از برترین و معتبرترین قالیشویی های فعال در مازندران می باشد. برای ثبت سفارش تنها کافیست با مشاوران ما در ارتباط باشید.

هر کجا باشید

ارائه خدمات در سراسر مازندران

فاکتور دقیق

فاکتور رسمی برای تمامی سرویس ها

بهترین شستشو

شستشوی دقیق و زیر نظر استادکار

بسته بندی و کاور

اتو و کاور و بسته بندی تمامی فرش ها

ضمانتنامه کتبی

ارائه ضمانتنامه خدمات قالیشویی و خشکشویی

تحویل سریع

تحویل دوروز کاری و منظم

در صورتی که جا به جایی دارید و مایل هستید در منزل جدید فرشهاتان را تحویل بگیرید. کافیست آدرس منزل جدید را هنگام جمع آوری اعلام نمایید. لازم به ذکر است تحویل فرش ها به آدرس دیگر مشمول هزینه مجزا نیست!

به دلیل امکانات و تجهیزات کارخانه تنوع شستشو در سالن های شور وجود دارد. نوع شستشو های مناسب برای هر فرش ارائه شده؛ و شستشوی انتخابی توسط مشتری برای فرش انجام می شود.

تمام شستشو ها ( فارغ از نوع شستشو و مواد شوینده) اسلامی بوده و تمامی فرش ها آبکشی و کر اسلامی داده می شوند.

راه های ارتباطی با ما : 01142070704 | 01142071004 | 09111269409

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09111269409 ، ۰۱۱۴۲۰۷۰۷۰۴
  • نشانی: مازندران ، سوادکوه
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : 24 ساعته
مازندران ، سوادکوه

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران