بهترین قالیشویی قائمشهر | قالیشویی نساجی | شستشوی فــوری

بهترین قالیشویی قائمشهر | قالیشویی نساجی | شستشوی فــوری

مازندران ، قائمشهر
درباره ما

بهترین قالیشویی قائمشهر | قالیشویی قائمشهر | بهترین قالیشویی در قائمشهر از نظر مردم

قالیشویی نساجی بهترین قالیشویی در قائمشهر با شستشوی تضمینی انواع فرش های دستبافت و ابریشم و ماشینی ،اولین قالیشویی در استان مازندران که فرش هارا به صورت قفسه ای خشک میشود، بدون چروک با بهترین مواد شوینده و مجهز به بروز ترین دستگاه ها و برگرفته از نیروی کار با تجربه درخدمت شماست.

شستشوی فرش از جمله کارهایی است که برای هر خانه ای نیاز می باشد. اکثر افراد که در محیط شهری بزرگ زندگی می کنند ، قاعدتا فضایی برای شستشوی فرش های بزرگ در متراژ 9 و 12 و 6 متری ندارند؛ به همین علت به یک قالیشویی نیاز دارند تا فرش و قالی های آن ها را تمیز و با کیفیت بشویند.

افرادی که قالی خود را به قالیشویی می سپارند باید از نحوه شستشو و تحویل به موقع آن اطمینان حاصل کنند . افراد سودجویی نیز در این بین فعالیت بدون مجوز دارند که در زمان برخورد به مشکل عموما دستتان به جایی بند نیست و باید دست به دامن کلانتری شوید. پس قبل از سپردن قالی خود به قالیشویی حتما از قالیشویی اطمینان کسب کنید که دارای مجوز باشد و شستضشوی مناسبی را به شما ارائه دهد.

سرویس دهی قالیشویی ها در فصل های مختلف متفاوت می باشد. معمولا زمانی که خانه تکانی ها زیاد می شود ، فعالیت قالیشویی ها هم بالا می رود و زمان خدمات رسانی مدت بیشتری طول می کشد. تا حد امکان سعی کنید قالی های خود را در زمان هایی که فکر می کنید خلوت تر می باشد برای شستشو ارسال کنید.

قالیشویی نساجی با بیش از چهار شعبه فعال در سرتاسر شهر مازندران ، بدون شک در لیست بهترین قالیشویی های این شهر قرار میگیرد.

تجهیزات پیشرفته قالیشویی  نساجی در قائمشهر

این کارخانه مجهز به دستگاه های پیشرفته روز قالی شویی دنیا می باشد.

تمام قسمت های شستشوی فرش با دستگاه های مجهز روز انجام می شود.

بدیهی است که این سایت در راستای نمایش خدمات و سرویس دهی به مشترکان و مردم عزیز تهیه شده است.

خدمات کارخانه قالیشویی نساجی اعم از قالیشویی و شستشوی مبلمان دارای ضمانت نامه و گارانتی کتبی می باشد.

تحویل خدمات قالی شویی و شستشوی فرش دو روز کاری می باشد. لازم به ذکر است خدمات فرش مانند رفو و… توسط کارشناسان نساجی اعلام می شود.

چرا قالیشویی نساجی را انتخاب کنیم ؟

خدمات قالیشویی با زمان بندی

قالیشویی نساجی به عنوان بهترین قالیشویی طبق زمان بندی اعلام شده شستشوی فرش و قالی شما را انجام خواهد داد. نساجی سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ارائه دهد تا رضایت مشتریان خود را فراهم سازد.

ارائه انواع خدمات شستشو

اگرچه خدمت اصلی ما همچنان قالیشویی است؛ اما مجـموعه متنوعی از خـدمات، از جمله ترمیـم و رفوی فـرش، لکه‌برداری از فرش و خشک‌شویی مبلمان و تشک خوشخواب در محل شما، از جمله خدماتی است که به مشتریان خـود ارائــه می‌دهیـم.

کیفیت ارائه خدمات قالیشویی

دانش تخصـصی در حوزه قالی شویی مکانیزه، اسـتفاده از مواد شـوینده با کیفیت و مناسب و بهره بردن از تجهـیزات و دسـتگاه‌های شستشوی پیـشرفته، در کنار تجربه بالای متخصصین ما، باعث شده خیال شما از کیفیت بالای خدمات راحت باشد.

قالیشویی مکانیزه و مدرن

قالیشویی نساجی مجهز به مدرن‌ترین دستگاه‌های قالیشویی مکانیزه است و خدمات شستشو با دستگاه‌های قالیشویی مکانیزه و اتوماتیک انجام می‌شود. استفاده از این دستگاه‌های مکانیزه و مدرن باعث افزایش سرعت و بهره‌وری شستشوی فرش و قالی شما می شود.

شفافیت قیمت‌ها و تعهدات

پس از سـال‌ها فعالیت، به این نتیجه رسیده‌ایم که هیج چیز مثل شفافیت در نحوه ارائـه خدمات حرفه ای و مـیزان تعـرفه‌ قالیشویی، نمی‌تواند مشـتریان را راضی نـگه دارد. در این زمیـنه به شـما اطمینان می‌دهـیم همه موارد به دقت و با جزئیات مناسب تعـیین شده.

قالیشویی و اعلا شویی در قائمشهر

اعلاشویی یا اعلا شویی به مجموعه کامل خدمات از جمله براق کننده ،و برای فرش های دستباف رنگ برداری، و در نهایت اتوپرس و بسته بندی فرش انجام می شود.

رفوگری و بازسازی در قائمشهر

ترمیم فرش رج به رج برای برطرف کردن کجی، پارگی، پوسیدگی، سوختگی و آسیب‌دیدگی فرش انجام می‌شود. ترمیم عیوب گسترده‌تر مانند پوسیدگی و سوختگی با استفاده از روش‌های رفوگری و بازسازی فرش انجام می‌شود

لکه گیری

فرش در طول استفاده گاه دست‌خوش آسیب‌هایی همچون ریختن مواد چسبنده از قبیل قیر، چسب، رنگ‌های شیمیایی، رنگ‌های جوهری و روغن‌هایی از قبیل نفت سیاه و غیره می گردد که زدودن آن‌ها را از روی فرش، لکه گیری میشود.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09111269409 ، ۰۱۱۴۲۰۷۰۷۰۴
  • نشانی: مازندران ، قائمشهر
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
ساعت فعالیت
مازندران ، قائمشهر

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران