بهترین قالیشویی در پرند | قالیشویی سهیل در پرند >‌ شماره تماس + آدرس

بهترین قالیشویی در پرند | قالیشویی سهیل در پرند >‌ شماره تماس + آدرس

تهران ، رباط کریم، پرند
درباره ما

قالیشویی در پرند | بهترین قالیشویی در پرند

بهترین و معتبر ترین قالیشویی در پرند مجری کلیه خدمات شستشو و ترمیم

قالیشویی از آن دسته شغل‌هایی است که این روزها بازار کاری بسیار داغی دارد، در کلان شهری مثل پرند شرکت‌های بسیار زیادی در این حرفه فعالیت می‌کنند که هر کدام مدعی شستشوی قالی به بهترین شکل هستند اما یکی از دغدغه‌های ساکنان شمال، جنوب، غرب و شرق تهران پیدا کردن بهترین شرکت برای شستشوی فرش است. به نظر شما مردم بر چه اساسی قالیشویی‌ های نام‌برده شده در پایین را جزء بهترین قالیشویی‌ها در تهران در نظر گرفته‌اند؟ یا به عبارت دیگر یک قالیشویی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ اگر شما نیز به دنبال پیدا کردن بهترین قالیشویی پرند از نظر مردم هستید، بد نیست با ویژگی‌های بهترین قالیشویی‌ها آشنا شوید. پس در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین قالیشویی در پرند می پردازیم که هر کدام چه مشخصاتی دارند و چه خدماتی ارائه می دهند. با ورناپ همراه باشید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی پرند جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی قالیشویی بنقشه خدمات ارزنده قالیشویی با کیفیت را به شما ارائه دهیم.

راه های ارتباطی

02156957247 02156895966 09197035102 09197035107

قالیشویی سهیل با بالاترین کیفیت و کم ترین قیمت در خدمت شما عزیزان می باشد

بهترین قالیشویی پرند

قالیشویی پرند یکی از بهترین قالیشویی های پرند است که برای شستشوی فرش و قالی شما از تجهیزات مدرن و متخصصین ماهر کمک می‌گیرد. شما می‌توانید برای شستن انواع فرش، قالی، مبلمان، پرده، موکت، خوشخواب و… با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، از خدمات قالیشویی پرند کمک بگیرید.

برای شستن انواع فرش ابتدا گرد و خاک موجود بر روی آن تمیز شده. سپس فرش‌ها با استفاده از بهترین روش‌ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات شسته می‌شوند. قالیشویی پرند برای شستشوی فرش ها از مواد شوینده درجه یک، استاندارد و خنثی استفاده می‌کند و مراحل آبکشی فرش نیز با دقت و روش استاندارد به پایان می‌رسد.

خدمات قالیشویی با زمان بندی

قالیشویی پرند به عنوان بهترین قالیشویی در پرند طبق زمان بندی اعلام شده شستشوی فرش و قالی شما را انجام خواهد داد. پرند سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ارائه دهد تا رضایت مشتریان خود را فراهم سازد.

مراحل قالیشویی مکانیزه پرند

روش مکانیزه یکی از بهترین روش های شستشوی فرش به شمار می آید.  مرکز ما شستشوی فرش ها را به صورت تمام مکانیزه انجام می دهد، از اینرو سلامت فرش های شما به بهترین شکل تضمین می شود. بهتر است بدانید این روش شامل مراحل مختلفی است. برای این کار ابتدا با تجهیزات مخصوص عملیات غبارگیری اولیه فرش صورت می گیرد. بعد از این مرحله غبارگیری به صورت پیشرفته و با استفاده از دستگاه های فوق قوی مکنده و نانو تکنولوژی انجام می شود. با استفاده از دستگاه اتوماتیک فرش ها با دقت خاصی شستشو داده خواهند شد. همچنین بعد از شستشوی فرش ها کادر مجرب ما برای خشک کردن فرش های شما از خشک کن صنعتی یا گرمخانه ای استفاده می کنند. بعد از خشک شدن فرش ها نیروهای مجرب ما کیفیت شستشو فرش ها را به خوبی کنترل خواهند کرد. همچنین در صورت نیاز فرش های شما لکه گیری و رفوگری می شوند. بهتر است بدانید مرکز ما یعنی کارخانه قالیشویی پرند از دستگاه های تمام اتوماتیک برای فرش های شما استفاده می کند. فرش هایی را که برای شستشو به ما می سپارید به هیچ وجه آسیب نخواهند دید زیرا ما از مواد شستشو با کیفیت و دستگاه های تمام اتوماتیک برای شستشوی فرش های شما استفاده می کنیم.

قالیشویی پرند

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09197035102

آدرس کارخانه: تهران، رباط کریم، پرند

خدمات قالیشویی و مبلشویی در پرند

با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان رباط کریم، تهران و شهر ری
خشکشویی مبلمان، موکت، خوشخواب، تابلو فرش در منزل
سرویس دهی به صورت رول و بسته بندی با خودرو های ایمن
رفوگری، لکه برداری، رنگبرداری، رفع پارگی و سوختگی، ریشه بافی و …
خدمات بصورت شبانه روزی می باشد

خصوصیات قالیشویی در پرند

  • مجهز به انواع دستگاه و تجهیزات شستشو
  • رفوگری
  • موگیری
  • استفاده از مواد باکیفیت
  • مجهز به دستگاه مبل شویی
اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09197035102 ، 02156895966
  • نشانی: تهران ، رباط کریم، پرند
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
تهران ، رباط کریم، پرند

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران