نمایندگی اصلی و مجاز تشک رویال در رشت > ۰۹۱۹۶۴۵۳۴۰۲

نمایندگی اصلی و مجاز تشک رویال در رشت > ۰۹۱۹۶۴۵۳۴۰۲

گیلان ، رشت،‌ بلوار انصاری، روبروی بانک تجارت، فروشگاه تخت و تشک
درباره ما

نمایندگی تشک رویال در رشت | نمایندگی رسمی تشک رویال در رشت | نمایندگی اصلی تشک رویال در رشت

ما در کارخانه تشک رویال با توجه به گسترش روز افزون وب و فضای مجازی بر آن آمدیم محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم؛ یعنی شما بتوانید خرید تشک رویال اصل به قیمت کارخانه و دارای نماد اطمینان را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید. امیدواریم که بتوانیم با پتانسیل‌های موجود در فرآیند تولید تشک با برند تجاری رویال محصول با کیفیت و درجه یک با متریال عالی بدون واسطه با قیمت مناسب در اختیار مشتریان فهیم ایرانی قرار دهیم. این مجموعه با ده ها سال تجربه و فعالیت در زمینه تولید تشک های کودک و نوجوان و بزرگسال رویال، همچنین تولید باکس تشک استاندارد، محافظ تشک و بالش‌های معمولی و مموری دار گام مهمی در صنعت محصولات خواب برداشته است. این مجموعه توانسته هم در تولید و هم در قیمت نسبت به رقبا نیز پیشی بگیرد.

 

نمایندگی تشک رویال نمایندگی تشک رویال
نمایندگی اصلی تشک رویال در رشت
شماره تماس جهت خرید و استعلام قیمت ۰۹۱۹۶۴۵۳۴۰۲
رشت،‌ بلوار انصاری، روبروی بانک تجارت، فروشگاه تخت و تشک

البته هدف و رسالت مجموعه رویال از ابتدا کسب رضایت مشتری می‌باشد. این مجموعه جزو برترین تولید کننده تشک در ایران است و اولین شرکت تجاری می باشد که قراردادهای تجاری و بازرگانی با کشورهای همجوار ترکیه و عربی و آذربایجانی دارد و هدف این مجموعه گرفتن بازارهای تجاری و عقد قراردادهای همکاری با کشورهای منطقه و آسیا و خاورمیانه ی دور و آفریقایی می باشد. امیدواریم که با ارائه کالایی برتر و با کیفیت به این مهم دست یابیم. ما در ایران جزو اولین‌ها هستیم که اگر به هر دلیلی از کالاهای ارسالی راضی نبودید، محصول شما برگشت داده می شود. ارسال کلیه محصولات رویال به سراسر کشور ایران رایگان می باشد؛ تنها کافی است با شماره تلفن‌های درج شده در سایت تماس گرفته تا با کارشناسان فروش ما مشاوره‌های لازم را دریافت کنید و با ارائه توضیحات آن‌ها شما بهترین محصول را انتخاب نمایید.
تشک رویال از سال 1377 و با بیش از 25 سال تجربه کاری و تولید کالای خواب با کیفیت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در حال تولید تشک های طبی و طبی فنری می باشد. هدف اصلی این گروه تولیدی جلب رضایت مشتری می باشد و معتقدیم در دنیای رقابتی کیفیت کالای ما، ضامن بقای ماست.

راهنمای خرید تشک رویال

  1. تشک رویال چگونه تشکی می باشد؟
  2. معتبرترین و بهترین مرکز خرید این تشک با کیفیت کجاست؟
  3. نحوه ی تشخیص تشک اصل رویال از  نوع تقلبی آن چگونه است؟

برای پاسخ به این سوالات اساسی و مهم ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید. تشک رویال را تقریبا همه‌ی ما به دلایل مختلف می‌شناسیم. این برند معروف سابقه‌ی طولانی در تولید تشک‌های خوشخواب داشته و همچنین کیفیتی غیر قابل رقابت در بین نمونه‌های ایرانی و خارجی دارد. در زمینه تولید تشک برندهای دیگری هم فعالیت دارند و محصولات خوبی را تولید و روانه‌ی بازار می‌کنند؛ اما هنگامی که از مزایای تشک طبی صحبت می ‌شود کمتر برندی با تشک طبی رویال توانایی رقابت دارد. همان طور که می‌دانید سلیقه‌ی افراد با یکدیگر متفاوت است و فرم بدن و عادات خواب آن‌ها نیز هنگام استراحت با یکدیگر تفاوت دارد؛ ولی آنچه بیشتر افراد خواستار آن هستند؛ خوابی آرام، راحت و از همه مهم تر سالم است. همان طور که می‌‌دانید اصلی ‌ترین و مهمترین بخش رختخواب، تشک محسوب می ‌شود؛ به همین خاطر انتخاب درست آن بسیار حائز اهمیت است. ناگفته نماند بدون وجود تشک رویال تجربه ی خواب عمیق و آرام سخت است.

نمایندگی تشک رویال نمایندگی تشک رویال

انواع تشک رویال

این برند معتبر رویال در طراحی و تولید کالای خواب سابقه ی طولانی دارد، همچنین طبق درخواست مشتریان و آگاهی از نظرات آن‌ها، سبب شده تا انواع تشک خوشخواب رویال را در مدل‌‌های گوناگون تولید کنند. محصولات تشک رویال به طور خلاصه در سه گروه زیر قرار می‌گیرند که به طور خلاصه به هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت:

۱- فنر ۲- بدون فنر ۳- طبی فنری

اصولاً مدل های فاقد فنر و طبی، فنری یا فول طبی شامل محصولات مدیکال هستند و دارای خواص طبی هستند. با این حال شرکت با سابقه ی رویال برنامه ی کلی برای تولید تشک های سالم و با کیفیت خود دارد. به طوری که حتی در همه ی تشک های فنری این شرکت تمام اصول پزشکی و ارتوپدیک رعایت شده است و می‌توان با خیال راحت از آن استفاده نمود. در ادامه ی این مطلب قصد داریم به روش‌های تشخیص تشک اصل بپردازیم:

نمایندگی تشک رویال نمایندگی تشک رویال
نمایندگی اصلی تشک رویال در رشت
شماره تماس جهت خرید و استعلام قیمت ۰۹۱۹۶۴۵۳۴۰۲
رشت،‌ بلوار انصاری، روبروی بانک تجارت، فروشگاه تخت و تشک

راه های تشخیص تشک رویال اصل چگونه است؟

چنانچه در مورد انواع تشک های رویال اصل اطلاعات چندانی نداشته باشید، تشخیص دقیق تشک رویال اصل در بین برندهای دیگر موجود در بازار که از نام معتبر رویال بر روی محصولاتشان استفاده خواهند کرد کاری سخت و دشوار است. علت این کاری که این برندهای دیگر انجام می‌دهند این است که برند معتبر و خوشنام رویال دارای موقعیتی بسیار مناسب و همچنین جایگاه ویژه‌ای در جهان می‌باشد. اولین راه تشخیص تشک رویال اصل این است که تمامی محصولات رویال برای شستشوی آسان دارای زیپ می‌باشند. همیشه این را در ذهن خود بسپارید که آرم تشک رویال را به شکل اسب طراحی کرده‌‌اند؛ زیرا اسب نماد زیبایی، کیفیت و قدرت است. هنگامی که قصد انتخاب و خرید این محصول با کیفیت و زیبا را دارید نحوه‌ی دوخت، نوع پارچه به کار گرفته شده، استحکام و در نهایت بسته‌ بندی تشک را بررسی کنید. به طور کلی پارچه‌هایی را که برای تشک رویال به کار می‌‌برند از جنس الیاف طبیعی می‌باشد. این الیاف برای هر شخصی مناسب است. مخصوصاً افرادی که حساسیت و آلرژی دارند، زیرا این جنس ضد حساسیت و آلرژی می‌باشد.همانطور که در متن بالا هم اشاره نمودیم برند با سابقه ی رویال دارای سابقه ی طولانی و همچنین تجربه ی طولانی مدت در طراحی و تولید کالای خواب است و از جدید ترین و شیک ترین متدهای روز دنیا و همچنین از مواد عالی استفاده می‌کند.

جالب است بدانید که از سال ۱۳۷۲ تشک رویال تا به امروز در ایران تولید و عرضه ی بازار می‌شود. این کارخانه معتبر به ثبت سازمان ثبت اسناد رسمی کشور رسیده است. لازم است بدانید که این شماره ثبت برند رویال است. این را همیشه به ذهن خود بسپارید که بر روی کلیه محصولات برند رویال شماره ثبت اسناد رسمی هک شده است. یکی دیگر از مطمئن ترین و بهترین روش برای تشخیص تشک رویال اصل خرید از مراکز معتبر همچون فروشگاه تشک ‌رویال است. این برند معتبر و خوب در سراسر کشور نمایندگی فعال دارد پس نباید به هر فروشگاهی برای خرید مراجعه کنید. راه دیگر برای تشخیص این محصول، متفاوت بودن قیمت ها است. به خاطر مواد اولیه عالی و با کیفیت که در تهیه‌ی تشک رویال به کار گرفته شده است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. تشک اصل رویال اکثراً دارای هولوگرام و بارکد می باشد به همین خاطر تشخیص تشک اصل با استفاده از هولوگرام راه آسانی است. هر تشک شرکت رویال، شماره و سریال مخصوص خود را دارد. یعنی از طریق سامانه ی شرکت شما خیلی راحت می توانید سریال تشک مدنظر خود را استعلام کنید. راه دیگر تشخیص این برند معتبر، گارانتی آن است. معمولاً گارانتی شرکت رویال بر روی تشک‌ها حک شده است، پس لازم به دریافت کارت گارانتی از فروشگاه نیست. شایان ذکر است بدانید که نوشته‌هایی که بر روی تشک رویال می‌بینید هیچگونه پیشوند و یا پسوندی ندارد. روی این تشک ها صرفاً نام تشک رویال حک شده است این روش هم در تشخیص اصل بودن تشک به شما کمک شایانی خواهد کرد.

مزیت های خرید تشک رویال ایرانی

در این بخش از متن قصد داریم به برخی از مزیت های خرید تشک رویال ایرانی بپردازیم. که در متن زیر به آن اشاره می نماییم:

  • * تشک رویال ایرانی علاوه بر طراحی زیبا به همراه کیفیت بالای مواد اولیه که دارد و در نهایت میتوان از دانش و تجربه متخصصان ایرانی در ساخت کالای خواب استفاده کرد.
  • * طراحی بی نظیر این تشک های خاص و منحصر به فرد به گونه ای است که با شرایط جسمانی ایرانیان هماهنگی دارد.
  • * این تشک دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است همچنین در سراسر ایران دارای نمایندگی های فعال است و دسترسی به محصول را آسان تر می کند.
  • * قیمت این تشک ایرانی با کیفیت در قیاس با نمونه های خارجی بسیار مقرون به صرفه تر است.

در حقیقت برند معتبر رویال در تولید انواع کالای خواب مخصوصا تشک، یک قیمت را جهت فروش محصولات در نظر خواهد گرفت و به تمامی نمایندگی های خود در سراسر کشور اعلام می نماید که خرید از کارخانه به صورت مستقیم تفاوت چندانی در قیمت محصول با خرید از نمایندگی ها ندارد. شایان ذکر است بدانید که خرید از سایت های معتبر علاوه بر ارسال رایگان و همچنین پرداخت در محل  موجب شده تا هزینه تان را به حداقل برساند.

نحوه ی تشخیص تشک رویال اصل از تشک تقلبی

جهت تشخیص اصل بودن تشک رویال لازم است که اطلاعاتی در مورد تشک های این شرکت داشته باشید در غیر این صورت تشخیص اصل و تقلبی بودن آن تا حدودی غیر ممکن است.آرم شرکت رویال به شکل اسب می باشد. هنگام خرید بایستی به نوع پارچه ی آن، نحوه ی دوخت همچنین استحکام و بسته بندی تشک توجه نمایید. پارچه های که برای تشک رویال اصل استفاده می شوند از جنس الیاف طبیعی بوده و این الیاف خاصیت ضد آلرژی و ضد حساسیت دارند و برای هر فردی مناسب است.

یکی دیگر از مشخصه های اصل بودن، داشتن لوگو بر روی تشک است. چنانچه محصولی را خریداری کردید که این لوگو بر روی آن نبود، بدانید که اصل نیست.یکی دیگر از ویژگی های اصل بودن تشک، داشتن آرم استاندارد می باشد. تشک رویال از لحاظ سلامت و بهداشت جزو بهترین و مناسب ترین تشک ها به شمار می آیند.یکی مطمئن ترین روش ها جهت تشخیص اصل بودن تشک های رویال که می توانید در نظر بگیرید خرید از مراکز معتبر است. تشک های اصل رویال دارای بارکد و هولوگرام هستند.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۱۹۶۴۵۳۴۰۲ ، ۰۹۱۹۶۴۵۳۴۰۲
  • نشانی: گیلان ، رشت،‌ بلوار انصاری، روبروی بانک تجارت، فروشگاه تخت و تشک
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
گیلان ، رشت،‌ بلوار انصاری، روبروی بانک تجارت، فروشگاه تخت و تشک

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران