نمایندگی اصلی و مجاز تشک رویال در شهسوار > ۰۹۱۹۶۴۵۳۴۰۲

نمایندگی اصلی و مجاز تشک رویال در شهسوار > ۰۹۱۹۶۴۵۳۴۰۲

مازندران ، تنکابن بلوار شیرودی از کریم اباد به سمت میدان شیرودی پنجاه متر بعد از گلین مقدم سمت کوه شهر خواب
درباره ما

نمایندگی تشک رویال در شهسوار | نمایندگی اصلی تشک رویال در شهسوار | نمایندگی رسمی تشک رویال در شهسوار | شماره تماس نمایندگی تشک رویال در شهسوار

اگر به دنبال خرید تشک رویال هستید و قصد دارید تشک با کیفیت تهیه نمایید می توانید با نمایندگی تشک رویال شهسوار تماس بگیرید. و با خیالی آسوده اقدام به خرید محصول مورد نظرتان نمایید. فروشگاه مرکزی تشک رویال شهسوار در تمام مراحل خرید کالای خواب از کارخانه تا خانه همراه شماست. تا شما بتوانید کالای مورد نظر خود را با کمترین قیمت و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. همچنین باید بدانید اگر خرید شما از یک میلیون و پانصد بیشتر باشد از ارسال رایگان محصول به سراسر ایران بهره مند خواهید شد. که این به معنای حذف واسطه و خریدی مطمئن با کمترین هزینه ممکن برای مشتری می باشد.

نمایندگی تشک رویال نمایندگی تشک رویال
 نمایندگی اصلی تشک رویال در شهسوار
شماره تماس جهت خرید و استعلام قیمت ۰۹۱۹۶۴۵۳۴۰۲
تنکابن بلوار شیرودی از کریم اباد به سمت میدان شیرودی پنجاه متر بعد از گلین مقدم سمت کوه شهر خواب

تشک رویال با سابقه ترین برند تشک در ایران

تشک رویال با 38 سال سابقه درخشان و فعالیت به عنوان بهترین برند تشک در ذهن مردم و نقش بسته و بابت اعتماد مردم خود را مسئول می داند و تنها یک کارخانه دارد که آن هم در تهران می باشد، نمایندگی تشک رویال را تنها به فروشگاه‌هایی که به صورت تخصصی کار می‌کنند اعطا می‌کند ، فروشگاه‌هایی که برندهای مختلف را به صورت اینترنتی و یا فیزیکی بفروش می‌رسانند، مورد تایید شرکت نمی‌باشند.

خرید تشک رویال

مجموعه ی تولید کننده ی تشک های رویال با بیش از بیست سال سابقه در تولید انواع تشک و محصولات خواب همواره در صدد تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات گام برداشته است. این مجموعه برای رضایتمندی بیشتر مشتری های خود امکان خرید بدون واسطه ی انواع تشک های رویال را فراهم آورده است. بنابراین امکان خرید از کارخانه به صورت مستقیم برای مشتری های این محصول با کیفیت فراهم شده است. علاوه بر آن چه گفتیم مجموعه ی تولیدی تشک رویال با راه اندازی وب و فضای مجازی مربوط به بخش فروشگاهی خود اقدام به فروش تشک رویال به صورت آنلاین نموده است. همانطور که قبلا نیز گفتیم تشک های رویال در مدل های مختلفی تولید و روانه ی بازار مصرف می شوند. به طور مثال برخی مدل ها تولید شده ی تشک رویال عبارتند از تشک فنری مدل رامش، مدل سوپر فنری کامفورت، مدل طبی و فنری آرامش، مدل طبی رویال فوم و بسیاری مدل های دیگر که همه با توجه به نگاه و دغدغه های مشتری های تشک رویال تولید و روانه ی بازار مصرف شده اند.

نمایندگی تشک رویال نمایندگی تشک رویال

انواع مدل های تشک رویال

تشک فنری رویال: این مدل از تشک رویال در لیست تشک های اقتصادی و پرطرفدار قرار می گیرد. وجود فنر در تولید این تشک ها به افزایش نرمی و لطافت تشک کمک کرده است. این مدل تشک ها وزنی معادل 60 کیلوگرم را تحمل می کنند و در دو مدل فنری متصل و فنری منفصل می باشند. ارتجاع در این مدل زیاد است و برای افرادی که به ارتجاع حساس هستند مناسب نمی باشد. پارچه هایی که در تولید تشک مورد استفاده قرار می گیرد، ضد حساسیت می باشند و برای افراد دارای آلرژی مناسب هستند.

تشک فنری متصل رویال: فنر متصل با نام دیگر فنر مارپیچ شناخته می شود. سیاست تولید این تشک ها، وجود فنر زیاد است. وزن این تشک ها سبک است و در تمام بخش های تشک، فنر استفاده شده است. ضخامت تشک در این مدل کم است ولی برای افرادی که از مشکل کمر درد رنج می برند انتخاب خوبی می تواند باشد.

تشک فنری منفصل رویال: در این مدل حمایت بیشتری از کمر فرد صورت می گیرد و فنرها جدا از یکدیگر قرار می گیرند. وزن تشک در این مدل زیاد است و برای کسانی که از وزن بالای تشک رضایت ندارند، گزینه مناسبی نخواهد بود. عمر تشک رویال در این مدل زیر ده سال می باشد و جابجایی آن نسبت به مدل های دیگر سخت تر است.

نمایندگی تشک رویال نمایندگی تشک رویال
 نمایندگی اصلی تشک رویال در شهسوار
شماره تماس جهت خرید و استعلام قیمت ۰۹۱۹۶۴۵۳۴۰۲
تنکابن بلوار شیرودی از کریم اباد به سمت میدان شیرودی پنجاه متر بعد از گلین مقدم سمت کوه شهر خواب

تشک طبی رویال: در تولید تشک های طبی از هیچ فنری استفاده نشده است چرا که جنس آنها از یونولیت، اسفنج و فوم می باشد و در وزن های معینی تولید می شوند. عمر تشک های طبی زیاد نیست ولی به دلیل ویژگی های خاصی که در تولید آنها به کار برده است، قیمت نسبتا بالایی دارند.

تشک فنری طبی رویال: تشک های فنری طبی رویال تعادل لازم را در انعطاف رعایت کرده اند. با توجه به اینکه در تولید این تشک ها از مموری فوم استفاده شده است، تکان های اضافی به هنگام جابجایی وجود نخواهد داشت. فنرهای مورد استفاده در این مدل، از جنس آلیاژ آهن و آلومینیوم می باشند و به افزایش طول عمر تشک کمک می کنند.

تشک سوپر طبی رویال: یکی از بهترین و با دوام ترین تشک های رویال، تشک سوپر طبی رویال می باشد. فنرهای متصل و استحکام بسیار بالا، از مهمترین ویژگی های این مدل محسوب می شود و فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بهترین روش برای خرید محصولات اصل، انتخاب نمایندگی های فروش آن می باشد. در هنگام خرید به معتبر بودن فروشگاه و وجود نام آن در سایت رسمی تشک رویال توجه نمایید و محصولات رویال را از نمایندگی تشک رویال بخواهید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۱۹۶۴۵۳۴۰۲ ، ۰۹۱۹۶۴۵۳۴۰۲
  • نشانی: مازندران ، تنکابن بلوار شیرودی از کریم اباد به سمت میدان شیرودی پنجاه متر بعد از گلین مقدم سمت کوه شهر خواب
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
مازندران ، تنکابن بلوار شیرودی از کریم اباد به سمت میدان شیرودی پنجاه متر بعد از گلین مقدم سمت کوه شهر خواب

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران