پولیش تخصصی خودرو در شیراز

پولیش تخصصی خودرو در شیراز

فارس ، شیراز
درباره ما

پولیش تخصصی خودرو در شیراز | پولیش تخصصی ماشین در شیراز  | قیمت پولیش خودرو در شیراز | هزینه پولیش ماشین شیراز

احتمالا در هنگام تمیز کردن بدنه خودرو خود با خط و خش هایی مواجه شده اید. شما میتوان با مراجعه به یک متخصص در زمینه پولیش بدنه خودرو این آثار را از بین ببرید و بدنه خودروی خود را احیا کنید. برخی از پولیش ها به عنوان لایه بردار (پولیش های سخت) و برخی دیگر به عنوان براق کننده (پولیش های نرم) برای سطح مورد استفاده قرار میگیرند. روش های مختلفی برای احیا رنگ وجود دارد که میتوان به کاور (کاور مات، کاور براق و انواع کاور های تزئینی)، سرامیک، پولیش و واکس اشاره کرد.

روش کاور و سرامیک بدنه خودرو به دلیل استفاده از مواد هایی با فرمولاسیون پیچیده، گران قیمت هستند. در طرف مقابل، پولیش و واکس مقرون به صرفه تر هستند. پولیش بدنه خودرو میتوان برای کل یا قسمتی از خودرو استفاده شود. این خدمات در گذشته به روش دستی انجام می پذیرفت (هر چند همچنان برای قسمت های کوچک میتوان از آن استفاده کرد). اما امروزه با پیشرفت قطعات الکترونیکی شاهد ابزار آلات مناسبی در این زمینه هستیم. این ابزار آلات نه تنها به کار ما سرعت میدهند بلکه باعث میشود بدنه خودرو به بهترین نحو پولیش شود.توجه کنید که پولیش خودرو امری تخصصی است و نداشتن تجربه در این زمینه باعث آسیب رسانی به رنگ بدنه خودرو میشود

هر خودرو در طول زمانی که مورد استفاده قرار می گیرد، به دلایل مختلف از جمله عوامل طبیعی و محیطی، نحوه استفاده و تصادف و …  دچار آسیب‌هایی می‌شود و به همین دلیل نیاز به رسیدگی و نگهداری دائمی دارد. دراین‌ میان تمام قطعات خودرو بدنه و رنگ خودرو نسبت به سایر اجزا بیشتر در معرض آسیب و صدمه قرار دارند. چرا که همواره با محیط اطرافش در تماس است و عوامل مختلفی مانند شرایط جوی، خط‌و‌خش افتادن بدنه براثر تماس با اجسام خارجی و… می‌تواند بر کیفیت آن تأثیر بگذارد.

پولیش تخصصی ماشین در شیراز انواع خدمات مربوط به نقاشی و صافکاری خودرو از جمله پولیش خودرو را به نحو احسنت و توسط افراد مجرب در این زمینه انجام می دهد. پولیش تخصصی ماشین در شیراز که توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. در ادامه با نحوه کار پولیش تخصصی ماشین در شیراز آشنا شوید.

چنانچه پولیش خودرو را برای برطرف کردن خط و خطوط سطحی و خش های ایجاد شده بر روی بدنه خودرو انجام می دهید، بایستی ابتدا خودرو توسط استاد کار کارشناسی شود و میزان عمیق بودن خراش ها را بررسی نماید. در صورتی که خراش های ایجاد شده با واکس و پولیش قابل برطرف کردن باشد ، با اعلام هزینه و رضایت مشتری کار آغاز می گردد.

مراحل پولیش کامل خودرو

پولیش خودرو با دستگاه برای قسمتهای مختلف بدنه خودرو که دچار آفتاب سوختگی و خراش شده باشد به کار می رود. در پولیش خودرو دستی که اصولا افراد به صورت خود مختار برای خودرو انجام می دهند و بدون دستگاه انجام می شود، نمی توان خودرو را به صورت کامل و یکدست پولیش کرد.

نحوه به کارگیری و فشار دستگاه هنگام پولیش کامل خودرو بسیار حائز اهمیت است و بر خلاف باور عموم که پولیش خودرو را کاری ساده تصور می کنند، اینگونه خدمات دارای ریزه کاری های زیادی است که در صورتی که فرد تازه کار باشد از پس این کار برنخواهد آمد. در تعمیرگاه نقاشی بدنه خودرو وستینال خدمات مربوط به پولیش کامل خودرو های داخلی و خارجی با ظرافت زیادی انجام می شود. به صورتی که فرد با دیدن خودروی خود پس از یک پولیش کامل از زیبایی ظاهری خودرو خود به وجد می آید.

نحوه انجام پولیش کامل خودرو در شیراز به این صورت است که :

ابتدا ماشین به خوبی شست و شو داده می شود و گل و لایی که به ماشین چسبیده است را بخصوص در قسمت های پایینی ماشین مانند سپر، همه جای ماشین را به خوبی شست و شو داده می شود. سپس با استفاده از متریال مناسب رنگ و جنس بدنه خودرو، مواد بر روی دستگاه ریخته می شود و استاد کار شروع به پولیش کاری کامل خودرو می شود و اینکار را تا جایی ادامه می دهد که تمام خراش های سطحی از بین رفته باشند و خودرو یکدست شود.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
  • نشانی: فارس ، شیراز
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت
فارس ، شیراز

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران