لیست 10 تا از بهترین سالن های زیبایی معروف در یزد | شماره + آدرس

لیست 10 تا از بهترین سالن های زیبایی معروف در یزد | شماره + آدرس

ورناپ لیستی از بهترین سالن های زیبایی در یزد و آرایشگاه های حرفه ای عروس این شهر را برای انتخاب راحت تر شما بانوان عزیز در این متن قرار داده است. شما می توانید با مقایسه و بررسی خدمات و عکس میکاپ و شینیون هر سالن، مرکز زیبایی مد نظر خود را پیدا کنید.

بهترین آرایشگاه های زنانه استان یزد

رتبه اول

سالن زیبایی در صفاییه یزد

سالن زیبایی هلچین با مدیریت خانم فاطمه سادات نقیب زاده و با بیش از ۲۰ سال سابقه در رده بهترین سالن های زیبایی یزد قرار دارد که با جمعی از بانوان متخصص در تمام زمینه های آرایشی و زیبایی آماده ارائه بهترین ها به بانوانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند و به دنبال حس آرامش و تفاوت هستند.

خدمات آرایشگاه و سالن زیبایی هلچین شامل: گریم و میکاپ تخصصی عروس، خدمات پوست، خدمات ناخن، آرایش صورت و مو، خدمات ابرو و مژه و…

رتبه دوم

سالن زیبایی دلارام

مجموعه سالن های زیبایی دلارام یزد شامل آموزشگاه زیبایی، آموزشگاه مدیریت کسب و کار و سه شعبه سالن زیبایی، با مدیریت سرکار خانم مینا مژدهی (کارشناس ارشد حقوق جزا و DBA) با بیش از سی و پنج سال سابقه، آماده ارائه خدمات زیبایی شامل رنگ و لایت کراتین کار با مواد شینیون با اکستنشن گریم و میکاپ عروس… به هموطنان و همشهریان عزیز یزدی می باشد. جهت تعیین وقت قبلی با شماره تماس زیر تماس بگیرید.

رتبه سوم

سالن زیبایی آیریانا یزد

سالن زیبایی آیریانا در سال 1386 با مدیریت خانم افسانه زارع در منطقه صفائیه یزد تاسیس شد. در حال حاضر سالن جدید آیریانا در فاز دوم مهرآوران با 20 پرسنل مجرب و حرفه ای با انجام کلیه خدمات زیبایی شامل رنگ و لایت، بالیاژ، آمبره، احیای مو ( کراتین، بوتاکس، نانوالکسیر و …)، کوتاهی ، خدمات ناخن و اسپا، فیشیال پوست، میکروبلیدینگ، میکاپ و شنیون و اکستنشن مژه میزبان شما مشتریان عزیز می باشد.

رتبه چهارم

سالن زیبایی الوان در یزد

آرایشگاه الوان یکی از بهترین سالن های زیبایی در یزد ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و آرایشی بانوان می باشد. مدیریت این سالن را سرکار خانم الوان خواجه نسب، دارای مدرک تخصصی از ترکیه، برعهده دارند.

خدمات سالن:

  • خدمات عروس: رنگ مو و انواع لایت های با متد بالیاژ ، آمبره ، سامبره و کالر ملتینگ
  • کوتاهی های ژورنالی
  • ویتامین کردن مو با جدیدترین تکنیک ها مخصوص انواع موهای خشک ، نازک ، شکننده و آسیب دیده
  • اولین مجری اصلاح صورت سرد با آب رسانی مخصوص پوست های حساس در یزد
  • اپیلاسیون کل بدن
  • ماساژ کل بدن ریلکس و درمانی و صورت
  • کاشت ناخن با بهترین مواد
رتبه پنجم

آرایشگاه ژرورا یزد

آرایشگاه ژرورا در منطقه طالقانی یزد یکی از بهترین سالن های زیبایی در شهر یزد می باشد. این آرایشگاه با فضای داخلی بسیار مجهز وشیک و دستگاه های به روز آماده ارائه خدمات به شما بانوان گرامی می باشد. همچنین این سالن با پرسنل بسیار حرفه ای و کاربلد، بهترین حس زیبایی را به شما هدیه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 10 تا از بهترین سالن های عقد معروف در کرج 1403 | شماره تماس + آدرس

خدمات سالن:

  • خدمات زیبایی ناخن
  • خدمات شینیون کلاسیک و مدرن و شینیون باز
  • خدمات انواع بافت مو با متد جدید
  • خدمات هیرکات تخصصی انواع کپ با متد جدید
رتبه ششم

سالن زیبایی آرسی

این مرکز تخصصی با ۱۷ سال سابقه کاری به مدیریت خانم فائزه السادات سید امامزاده با ارائه کلیه خدمات زیبایی زیر در خدمت شما بانوان یزدی عزیز می باشد.

خدمات سالن:

  • ناخن، فیشیال و پاکسازی، اکستنشن مژه، اکستنشن مو
  • پروتئین تراپی و احیاء مو، ماساژ بدن، کفسابی، رنگ و لایت (تمام تکنیک های آمبره و سامبره , بالیاژ , فیس فریم)، میکاپ
  • شینیون، تاتو بدن و پیرسینگ، تراپی پلاس، انواع بافت مو

ویژگی های یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خوب چیست؟

  1. با مراجعه به سالن‌های زیبایی می‌ توانید درباره‌ی نحوه‌ ارائه‌ خدمات ، کیفیت محصولات ، امکانات آرایشگاه و هزینه‌ های آن اطلاعات مورد نظر را کسب کنید.
  2. از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید ، مشورت با کسانی که معمولا از خدمات سالن ‌های زیبایی استفاده می‌ کنند ، به انتخاب آرایشگاه مناسب و باکیفیت کمک زیادی می ‌کند.
  3. یکی دیگراز فاکتورهای مهم برای انتخاب سالن زیبایی موقعیت مکانی آن است. آرایشگاه‌ های محلی نسبت به سالن‌های زیبایی تخصصی خدمات کمتری ارائه می ‌دهند. از طرفی مراجعه به سالن های زیبایی که از محل زندگی‌ شما فاصله‌ زیادی دارد ، انرژی و هزینه‌ بسیار بالایی می‌ خواهد. بهتر است افراد برای دریافت خدمات آرایشی روزانه به سالن‌ های زیبایی یا آرایشگاه‌های محلی مراجعه کنند. البته اگر به دنبال کیفیت و خدمات عالی هستید  قضیه بعد مسافت را به کلی فراموش کنید.
  4. رفتار مناسب و ارائه‌ مشاوره به مشتریان از مهم ‌ترین خصوصیاتی است که هر آرایشگری باید داشته باشد. افراد در هنگام مراجعه به آرایشگاه و یا مراکز زیبایی باید میزان صبر و نحوه‌ برخورد آرایشگر با مشتری را در نظر بگیرند تا بتوانند به ‌راحتی خواسته‌ های خود را با او در میان بگذارند. رعایت حقوق مشتری و خوش قولی از ویژگی های یک مرکز زیبایی خوب و سطح بالاست.
  5. انتخاب سالن زیبایی رابطه‌ مستقیم با میزان بودجه‌‌ افراد دارد ، به این معنی که ،  پرداخت هزینه‌ بیشتر، مساوی است با دریافت خدمات آرایشی و زیبایی بیشتر و با کیفیت تر

با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا و اطلاع از نحوه ارائه خدمات توسط سالن زیبایی مد نظر شما ، به راحتی می توانید انتخاب بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه ، را به درستی انجام داده و تمامی خدمات زیبایی و آرایشی خود را به آن بسپارید. سالنهای زیبایی عمدتا خدماتی مانند ماساژ و اپیلاسیون را هم ارائه می‌ دهند، سالن‌های زیبایی به نسبت آرایشگاه ها امکانات و خدمات متفاوت و بیشتری را نیز به شما ارائه می دهند.


در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است اگر ساکن شهر شیراز یا اصفهان هستید و به دنبال سالنی برای اهداف زیبایی خویش می باشید، توصیه می کنیم به مقاله ما با عنوان بهترین سالن زیبایی در شیراز و بهترین سالن زیبایی در اصفهان مراجعه کنید و اطلاعات موردنیاز را کسب نمایید.