بهترین مشاور املاک در رشت 1402 + آدرس + شماره تماس

بهترین مشاور املاک در رشت 1402 + آدرس + شماره تماس

در شهر رشت نمونه‌های زیادی از دفاتر مشاوره املاک وجود دارد که با ارائه خدماتی همچون شناسایی نیازهای مشتری، معرفی ملک، بازدید از ملک، بررسی قانونی ملک و تسویه حساب، به پیدا کردن مکان مناسب برای سکونت و کار شما کمک می‌کنند. در این راستا، مهم است که از دفاتر معتبر و با تجربه در این زمینه استفاده کنید تا بهترین نتیجه را برای خودتان بدست آورید. در این مطلب از ورناپ ما با معرفی بهترین مشاور املاک رشت به شما کمک می‌کنیم تا ساختمان‌های ایده‌آل خود را به‌راحتی پیدا کنید.

در این قسمت تعدادی از بهترین مشاوران املاک در رشت را به شما معرفی می‌کنیم:

بهترین مشاور املاک رشت | مشاور املاک گلسار رشت | مشاور املاک معلم رشت | لیست مشاور املاک مجاز رشت | پیج مشاور املاک رشت

رتبه اول

مشاور املاک کادوس رشت

گروه مشاوره املاک کادوس با ارائه موقعیت های اکازیون و فرصت های کمیاب و طلایی، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و با ارزش ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه مسکن در گیلان به یکی از مهمترین مسائل اجتماعی تبدیل شده است، ارائه خدماتی همچون یافتن فرصت‌های کمیاب و در دسترس، می‌تواند برای مشتریان بسیار ارزشمند باشد.

در هر صورت، قبل از استفاده از خدمات بهترین مشاور املاک رشت بهتر است با مشاورین آن‌ها در مورد خدمات ارائه شده، شرایط قرارداد، قیمت‌ها و هرگونه سوال یا نیازی که دارید، بحث کنید تا مطمئن شوید که خدماتی که قرار است دریافت کنید، با کیفیت و متناسب با نیازهای شماست. همچنین، از تجربه و دانش مشاورین آن‌ها در زمینه بازار مسکن رشت بهره‌مند شوید و با آن‌ها همکاری کنید تا بهترین نتیجه را برای خودتان بدست آورید.

رتبه دوم

املاک کــتیبه

مشاور املاک کتیبه با ارائه موقعیت های اکازیون و دنج فرصت هایی کمیاب و طلایی را به مشتریان خود ارائه می دهد تا آنها بیشترین سود را از معامله خود به دست بیاورند. کافیست با مشاوران ما تماس گرفته و خدمات مورد نظر خود را درخواست نمایید تا آنها قدم به قدم در مسیر یک معامله پرسود و خوب همراهی تان کنند.

1. مشاوره به مشتریان در مورد شرایط بازار و قیمت‌گذاری
2. مشاوره به خریداران و فروشندگان برای فروش ملک یا انتخاب یک خانه مناسب
3. راهنمایی طرفین معامله با مستندات متعارف و بازار و قانع کردن آن‌ها
4. آگاهی از وضعیت املاک و آگهی‌ها در منطقه موردنظر خود و توانایی تحلیل و پیش‌بینی تغییرات

مدیریت : مهندس پرورش خواه
آدرس: معلم، میدان سرگل، ابتدای کوچه هفدهم، املاک کتیبه

رتبه سوم

مشاورین املاک توحید

گروه مشاورین املاک توحید با سابقه‌ای درخشان در زمینه خرید، فروش، مشارکت رهن و اجاره آپارتمان و ساختمان های کلنگی در رشت و اطراف فعالیت می‌کند. این گروه از کارشناسان متخصص و با تجربه در زمینه امور ملکی تشکیل شده است و با ارائه خدمات حرفه‌ای و با کیفیت، اعتماد مشتریان خود را به دست آورده است.

گروه مشاورین املاک توحید از تخصصی ترین مراکز خرید، فروش، مشارکت رهن و اجاره آپارتمان و ساختمان های کلنگی در رشت برخوردار است و با داشتن اطلاعات و آگاهی کامل از بازار ملکی گیلان، به مشتریان خود در خرید و فروش ملک‌های مطلوب کمک می‌کند. همچنین، این گروه با ارائه خدماتی مانند ارزیابی املاک، مشاوره در زمینه تهیه تسهیلات بانکی و حقوقی، و انجام امور مربوط به سند و مالکیت، به مشتریان خود در هر مرحله از خرید و فروش ملک کمک می‌کند.

رتبه چهارم

مشاور املاک ایرانیان

مشاوران املاک ایرانیان در رشت در زمینه خرید و فروش ملک‌های مختلف اعم از زمین‌های باغی کشاورزی، ویلا، زمین‌های ساحلی، باغ و شالیزار، فعالیت می‌کنند. این مشاوران با داشتن تجربه و تخصص لازم در زمینه مشاوره در امور ملکی، به مشتریان خود در خرید و فروش ملک‌های مطلوب و با سود بالا کمک می‌کنند.

خواندن این مقاله هم مفید است  جدیدترین طراحی دکوراسیون داخلی منزل | مدل های لاکچری 2024

بهترین مشاوره املاک رشت با ارائه خدماتی مانند ارزیابی ملک، مشاوره در زمینه تهیه تسهیلات بانکی و حقوقی، و انجام امور مربوط به سند و مالکیت، به مشتریان خود در هر مرحله از خرید و فروش ملک کمک می‌کنند. همچنین، این مشاوران با ارائه معامله‌ای بدون ریسک، به مشتریان خود امکان می‌دهند که با اطمینان و امنیت بیشتری به معامله بپردازند.

رتبه پنجم

مشاوراملاک مهریاد رشت

کارگزاری املاک مهریاد با بیش از 10 سال سابقه در حوزه ساخت و ساز در منطقه کوچصفهان فعالیت می‌کند و از سال ۹۵ فعالیت خود را در حوزه سرمایه‌گذاری و خرید و فروش املاک آغاز کرده است. این کارگزاری با مدیریت سید فخرالدین میرغفاری، ارائه دهنده خدمات مشاوره و فروش املاک بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای شماست.

کارگزاری املاک مهریاد با ارائه خدماتی مانند ارزیابی املاک، مشاوره در زمینه تهیه تسهیلات بانکی و حقوقی، و انجام امور مربوط به سند و مالکیت، به مشتریان خود در هر مرحله از خرید و فروش ملک کمک می‌کند. همچنین، این کارگزاری با ارائه انواع ملک‌های مختلف اعم از آپارتمان، اداری، تجاری، ویلایی، زمین، کلنگی، و برج، به مشتریان خود امکان می‌دهد تا بر اساس بودجه و سلیقه خود، بهترین و مناسب‌ترین ملک را انتخاب کنند.

رتبه ششم

مشاور املاک چیرانی در رشت

مشاوره خرید و سرمایه‌گذاری در حوزه املاک مسکونی و تجاری، پیشنهادهای ویژه سرمایه‌گذاری، و فروش ملک در کمترین زمان، از خدماتی است که می‌توانید در بهترین مشاور املاک رشت ، خیابان معلم بلوار شمسی پور دریافت کنید.

این کارگزاری با تیمی از مشاوران مجرب و با تجربه، در زمینه خرید و فروش ملک‌های مسکونی و تجاری، به مشتریان خود خدمات مشاوره‌ای و تخصصی ارائه می‌دهد. با توجه به دانش و آگاهی کامل از بازار املاک محلی و روابط حرفه‌ای با مالکان و سرمایه‌گذاران، این کارگزاری پیشنهادهای ویژه سرمایه‌گذاری در زمینه املاک را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

همچنین در مشاور املاک چیرانی رشت فروش ملک در کمترین زمان و با بهترین قیمت انجام می‌شود. با ارائه خدماتی مانند ارزیابی ملک، بازاریابی و تبلیغات، و انجام معاملات برای مشتریان خود، این کارگزاری املاک بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در صورتی که تمایل دارید برای مشارکت در ساخت رشت اقدام کنید کافیست این صفحه را مطالعه کنید:‌ مشارکت در ساخت رشت

خدماتی که یک مشاور املاک حرفه ای باید به شما ارائه دهد:

شناسایی نیازهای شما: مشاور املاک باید با شما مشاوره کند و نیازهای شما در خصوص سکونت یا کار را شناسایی کند.

معرفی ملک: مشاور املاک باید با توجه به نیازهای شما، ملک‌هایی را که با آن‌ها سازگاری دارید، به شما معرفی کند.

بازدید از ملک: بعد از انتخاب ملک، مشاور املاک باید با شما برای بازدید از ملک همراهی کند.

بررسی قانونی ملک: مشاور املاک باید با توجه به دانش خود در حوزه قوانین، میزان قانونی بودن ملک‌های انتخابی شما را بررسی کند.

تسویه حساب: مشاور املاک باید با توجه به قیمت ملک، شرایط پرداخت و مدت زمان آن را به شما توضیح دهد و در مراحل تسویه حساب کمک کند.

خدمات پس از فروش: مشاور املاک باید پس از فروش، خدمات پس از فروش را نیز ارائه دهد و در صورت وجود هرگونه مشکل با شما همراهی کند.

در کل، یک مشاور املاک باید در تمامی مراحل خرید و فروش ملک، از شما پشتیبانی کند و بهترین خدمات را با کیفیت و قیمت مناسب برای شما ارائه دهد.

قیمت مشاور املاک در سال 1402

قیمت بهترین مشاوران املاک در رشت بستگی به چند عامل دارد، از جمله شهر و منطقه، نوع خدماتی که ارائه می‌دهد، میزان تخصص و تجربه، و میزان رقابت در بازار مشاورین املاک. قیمت مشاور املاک ممکن است به صورت ثابت و یا به صورت درصدی از قیمت ملک باشد.

در برخی شهرها و مناطق، هزینه‌های مشاوره املاک بیشتر از دیگر شهرهاست، به دلیل محل قرارگیری و شرایط بازار ملک در هر شهر. همچنین، مشاورین املاک ممکن است قیمت‌های متفاوتی را برای خدمات مختلف خود اعمال کنند، بسته به نوع خدماتی که ارائه می‌دهند.

در هر صورت، قبل از استفاده از خدمات یک مشاور املاک، بهتر است با او در مورد قیمت‌های خدمات و شرایط پرداخت بحث کنید تا مطمئن شوید که خدماتی که قرار است دریافت کنید، با قیمت مناسبی ارائه می‌شود و به نیازهای شما می‌پردازد. همچنین، بهتر است با مشاورین املاک مختلف مشورت کنید و قیمت‌ها و خدمات آن‌ها را مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

برای مطالعه نحوه مشارکت در ساخت رشت کلیک کنید