مشارکت در ساخت رشت | بهترین سازنده در رشت | مشارکت ویلایی رشت

مشارکت در ساخت رشت | بهترین سازنده در رشت | مشارکت ویلایی رشت

درباره ما

مشارکت در ساخت رشت | شماره تلفن سازنده در رشت | بهترین پیمانکار در رشت | بهترین سازنده در رشت

مشارکت در ساخت به معنای همکاری با سازنده‌ها در ساخت و ساز ملک می‌باشد. این شیوه سرمایه‌گذاری، امکان دسترسی به یک ملک با سرمایه کمتر را فراهم می‌کند، زیرا هزینه ساخت و ساز بین سرمایه‌گذار و سازنده تقسیم می‌شود. این شیوه سرمایه‌گذاری برای سازندگان و سرمایه‌گذاران هم از مزایایی مانند سودآوری بالا و افزایش سرمایه برخوردار است.

مجموعه هلدینگ مهــــــــرسا

مشاوره و هماهنگی 09361315308
آدرس:‌ رشت، گلسار، خیابان 128

مزیت دیگر مشارکت در ساخت، ترمیم بافت فرسوده است. با احیای ساختمان‌های فرسوده و قدیمی، شهر زیباتر و جذاب‌تر خواهد شد و همچنین ارزش ملک‌ها نیز افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، این شیوه سرمایه‌گذاری، امکان نوسازی با استفاده از متدهای مدرن را نیز فراهم می‌کند که بهبود کیفیت ساختمان‌ها و رفاه ساکنین را به همراه دارد.

در کل، مشارکت در ساخت یکی از شیوه‌های جذاب و سودآور سرمایه‌گذاری است که می‌تواند باعث افزایش سرمایه و درآمد شما شود. در شهر رشت با توجه به رونق بالای بازار مسکن و فضای مطلوب برای سرمایه‌گذاری، مشارکت در ساخت می‌تواند به شما امکان دسترسی به ملک با هزینه کمتر را فراهم کرده و همچنین به ترمیم بافت فرسوده و نوسازی با استفاده از متدهای مدرن کمک می‌کند. در نهایت، برای انتخاب مشارکت در ساخت، بهتر است با توجه به شرایط شهری و بازار مسکن، به دنبال پروژه‌هایی با کیفیت بالا و بازدهی مناسب بگردید. علاوه بر این، باید از قوانین و مقررات مربوط به مشارکت در ساخت آگاهی داشته باشید و با سازندگان و متخصصان مربوطه مشورت کنید تا از انجام سرمایه‌گذاری موفق برای خودتان اطمینان حاصل داشته باشید

اگر شما قصد دارید به عنوان یک مشارکت‌کننده در پروژه ساختمانی شرکت کنید، ابتدا باید با توسعه‌دهنده‌ی ساختمان یا پیمانکار مشورت کنید تا مطمئن شوید که آن‌ها به این امر علاقه‌مند هستند و اینکه آیا این نوع همکاری در پروژه‌ی آن‌ها ممکن است.

در صورتی که شرکت توسعه‌دهنده یا پیمانکار به این ایده علاقه‌مند باشد، شما باید یک قرارداد رسمی با آن‌ها بسته و شرایط مشارکت را مشخص کنید. این شرایط می‌تواند شامل مواردی مانند نوع و میزان مشارکت، مدت زمان مورد نیاز برای مشارکت و هزینه‌های مربوط به ساختمان باشد.

همچنین، شما باید از تمامی موارد قانونی و مالی مربوط به این معامله آگاه باشید و دقت کنید که هیچ مشکلی برای شما در آینده ایجاد نشود. در نهایت، قبل از اینکه اقدام به تحویل منزل خود به توسعه‌دهنده یا پیمانکار کنید، بهتر است با یک تیم تخصصی املاک مشورت کنید

شرایط مشارکت در ساخت رشت

  • برای انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت رشت، باید دقت کافی را به شرایط و نحوه مشارکت داشته باشید. برای مثال:

  •  
  • برای محاسبه میزان مشارکت و درصد سود هر طرف باید از نرخ تورم و تغییرات قیمت در بازار مسکن رشت استفاده کنید.
  • هزینه های پروژه بسته به عوامل مختلفی از جمله شهر رشت و منطقه مورد نظر متفاوت است. به همین دلیل، برای محاسبه هزینه های ساخت و ساز باید قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در شهر  رشت و  برای مثال منطقه گلسار، منظریه، رشتیان، معلم و بلوار شمسی پور  را در نظر بگیرید.
  • در قراردادهای مشارکت ساخت و ساز رشت، سهم مالک و پیمانکار از میانه 50% تعیین می شود؛ یعنی مالک 50% و پیمانکار 50% از پروژه را بر عهده می‌گیرند.
  • در پروژه های مشارکتی، باید ارزش ملک و ارزش نهایی پروژه را قبل از هر اقدامی محاسبه کنید. برای تعیین میزان سود و ارزش ملک، از فرمول های ویژه استفاده می‌شود.
  • با توجه به ویژگی های قراردادها، شرایط قرارداد می‌توانند توسط طرفین تنظیم شوند. با این حال، تاثیر شرایط عرفی جامعه و همین طور قوانین مشارکت در ساخت ساختمان نباید نادیده گرفته شود.
  • بعد از انعقاد قرارداد مشارکت و پیش از شروع ساخت و ساز، پیمانکار باید وجهی بلاعوض به مالک بدهد. این کار به او این امکان را می‌دهد که در طول پروژه مکانی برای سکونت خود و خانواده‌اش تهیه کند.
  • بهتر است در زمان انعقاد قرارداد مشارکت، شخصی راکه در مورد قرارداد و شرایط آن تخصص دارد، به عنوان مشاور در نظر بگیرید. این کار به شما کمک می‌کند تا شرایط بهتری را در قرارداد خود در نظر بگیرید و به توافقی قابل قبول برای هر دو طرف برسید.

با توجه به این نکات، می‌توانید قرارداد مشارکت در ساخت را به شکلی روان و مفهومی درست تر تنظیم کنید. همچنین، از اصلاح اشتباهات نگارشی و املایی و استفاده از کلمات و عبارات مناسب استفاده کنید تا متن شما به صورت قابل خواندنی برای همه بوده و هدف شما از انعقاد قرارداد را بهتر منعکس کند

مشارکت در رشت

در تمام نقاط رشت ما مشارکت در ساخت انجام میدهیم کافی است به تیم حرفه ای ما اعتماد کنید

شماره تلفن سازنده در رشت

اگه شما به دنبال بهترین سازنده رشت هستید باید حتما صحبت من رو بشنوید.

اولین و مهمترین نکته این هست که برای چه کاری به دنبال بهترین سازنده رشت هستید؟ برای اینکه بیاد و ملک شمارو بسازه؟ یا اینکه صرفا به دنبال شنیدن اسم و نام هستید؟!

نکته مهم دیگه‌ای که باید در نظر بگیرید این هست که هر سازنده‌ای در هر محله‌ای اقدام به ساخت نمیکنه. یعنی اینکه سازنده‌ای که به طور مثال در گلسار رشت ملک‌های لوکس و 500 متری میسازه ، اقدام به ساخت در مناطق پایین تر با متراژ‌های پایین تر نمیکنه. به نوعی میشه گفت سازنده‌ها علاقه دارن که در محدوده خودشون اقدام به ساخت کنن و دلایل مختلفی هم داره، دلایلی مثل اینکه با شهرداری منطقه، شرایط خرید و فروش و شرایط منطقه‌ای آشنایی دارند

برای اینکه بتونیم یک سازنده خوب و به نام رو تشخیص بدیم اولین و معتبرترین موضوع دیدن نمونه کارهای اون سازنده هست. ترجیحا نمونه کارهایی که در زمان نزدیک تری ساخته شده. در قدم بعدی سعی کنید تا پول و توانایی خود سازنده رو در موضوع ساخت مورد سنجش قرار بدید و یک جمله طلایی رو در ذهن خودتون بسپارید:

“پول و دارایی، نشانه قدرتمند بودن سازنده نیست.”

در سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ساخت و ساز، تخصص و تجربه سازندگان بسیار اهمیت دارد. برای این منظور، پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری، بهتر است با سازندگان مورد نظر مشورت کرده و از تخصص و تبحر آن‌ها مطمئن شوید. از سازندگان خود سوال کنید و از آن‌ها بخواهید تا درباره ساخت و قوانین مرتبط با پروژه‌های ساخت و ساز به شما توضیح دهند و همچنین مراحل شهرداری و قوانین مربوط به آن‌ها را برای شما تشریح دهند. همچنین، از تجربیات و خاطرات آن‌ها در خصوص پروژه‌های قبلی سوال کنید.

در مرحله بعد، با سازنده مورد نظر درباره پروژه خود صحبت کنید و برنامه‌هایشان را برای ساخت و ساز ملک شما بپرسید. همچنین، از آن‌ها بپرسید که چه سازه‌ای را برای ساخت در ملک شما پیشنهاد می‌دهند و آیا قصد دارند برای ملک شما برنامه‌هایی دیگری را نیز در نظر بگیرند یا خیر. همچنین، اضافه‌هایی که می‌توانند به پروژه شما اضافه کنند و کیفیت ساختصاصی که برای شما فراهم کنند را نیز مطرح کنید.

لازم به ذکر است که در هر مرحله از فرایند سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ساخت و ساز، باید با قوانین و مقررات مربوط به این حوزه آشنا باشید و از اطلاعات لازم برای این منظور بهره‌مند شوید. همچنین، انتخاب پروژه‌های با کیفیت بالا و بازدهی مناسب نیز بسیار مهم است. در نهایت، با توجه به شرایط بازار مسکن و شهری، باید تصمیماتی را که بهترین منافع را برای شما به ارمغان می‌آورد، اتخاذ کنید

مشارکت در ساخت خانه کلنگی رشت

چطوری می توان یک سازنده معتبر در رشت پیدا کرد؟

روش های مختلفی برای همکاری با سازنده های معتبر وجود دارد همچنین می توانید روش هایی که در ادامه توضیح می دهیم را نیز امتحان کنید:

  • جستجو در اینترنت
  • مشورت با افرادی که در این زمینه تجربه دارند
  • لیست سازندگان رشت در سایت سازمان نظام مهندسی
  • آژانس های املاک که در قبال دریافت درصدی واسطه این کار می شوند
  • جستجوی میدانی

مشارکت در ساخت گزینه خوبی است یا نه؟

اکثر مالکانی که توانایی سرمایه گذاری ندارند و یا شرایط دریافت وام بانکی نیستند طبق یک قرارداد مشارکت با یک سازنده معتبر در رشت همکاری می کنند. گاهی مالک سرمایه کافی دارد اما دانش و تخصص کافی برای ساخت را ندارد پس به سراغ یک سازنده می رود که دانش کافی برای انجام پروِژه های عمرانی را دارد.

قراردادهای مشارکت دارای نکات و ضوابط حقوقی و فنی زیادی است که توصیه ما این است پیش از اقدام برای مشارکت اطلاعات کافی در این باب داشته باشید تا ضررها را به حداقل برسانید و سرمایه گذاری پرسودی داشته باشید.

از افراد خبره مشورت بگیرید و پیش از امضای قرارداد تمام جوانب را بررسی کنید. پیشنهاد ما برای مالکانی که سرمایه کافی دارند اما دانش و تخصصی در این کار ندارند، انتخاب پیمانکار ساختمان به عنوان مدیریت پیمان است. زیرا در این روش مالک فقط هزینه های پروژه را پرداخت می کند و فردی را در این سرمایه شریک نمی کند.

مناطق مشارکت در ساخت رشت

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه 1 رشت  فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه 1 مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید
مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته |  09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه 2 رشت  فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه 2 مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه 3 رشت  فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه 3 مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه 4 رشت  فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه 4 مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه گلسار رشت  فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه گلسار مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه منظریه رشت  فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه منظریه مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه ارشاد رشت  فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه ارشاد مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه بلوار دیلمان رشت  فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه بلوار دیلمان مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه آذراندامی رشت  فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه آذراندامی مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه بلوار گیلان رشت  فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه بلوار گیلان مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه پارک ملت رشت  فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه پارک ملت مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه شهید انصاری رشت  فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه انصاری مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه بلوار نماز رشت  فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه بلوار نماز مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه صابرین رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه صابرین مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه تختی رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه تختی مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه بلوار معلم رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه بلوار معلم مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه شمسی پور رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه شمسی پور مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه رشتیان رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه رشتیان مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه صامهر تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه بیستون رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه بیستون مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه صامهر تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه دانای علی رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه دانای علی مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه سام رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه سام مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه ضیابری  رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه ضیابری مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه یخسازی رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه یخسازی  مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه فلکه گاز رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه فلکه گاز مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه رودباری رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه رودباری مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه میدان جهاد رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه میدان جهاد مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه خیابان فلسطین رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه فلسطین مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه میدان قلی پور رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه قلی پور مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه خیابان مطهری رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه مطهری مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه خیابان خرمشهر رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه خیابان خرمشهر مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه خیابان لاکانی رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه لاکانی مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه خیابان باهنر رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه باهنر مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید

مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اگر خانه ویلایی یا زمینی دارید و تمایل دارید با بهترین سازندگانی که در منطقه توشیبا رشت فعالیت میکنند ارتباط بگیرید و ملک خود را در منطقه توشیبا مشارکت در ساخت دهید، کافیست با ما مجموعه مهرسا تماس برقرا کنید و هماهنگی های لازم برای تشکیل جلسه با سازندگان مختلف انجام دهید
مجموعه مهرسا که تشکیل دهنده بهترین سازندگان در رشت می باشد و با داشتن بالای 1000 نمونه کار ساخت و ساز در شهر رشت توجه شما را جلب میکند، برای شروع ابتدا ما از ملک شما بازدید میکنیم و سپس نسب به لکیشنی که وجود دارد درخواست های شما را میشنویم و سپس سازندگان مورد نظر را به شما معرفی میکنیم و سپس به بازدید نمونه سازه های ساخته شده سازندگان مربوط می رویم و سپس بعد از تایید شما جلسه مورد نظر گداشته میشود و دو طرف خواسته های همدیگر را میشنوید و انشالله هر چه خیر باشد اتفاق خودهد افتاد

راه ارتباطی با ما 24 ساعته09361315308

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09361315308
گالری
شبکه های اجتماعی
این آگهی شبکه اجتماعی ندارد.
ویدئو
این آگهی ویدئو ندارد.
ساعت فعالیت

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران