لیست 10 شرکت مجاز و فعال خدمات و فروش آسانسور ساری 1403 | شماره تماس + آدرس

لیست 10 شرکت مجاز و فعال خدمات و فروش آسانسور ساری 1403 | شماره تماس + آدرس

آسانسورها در ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی استفاده می‌شوند و به دلیل راحتی استفاده، کاهش زمان حرکت و افزایش امنیت، به عنوان یک وسیله حمل و نقل، بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

شرکت‌های آسانسور معمولاً برای تامین و نصب، قراردادهایی را با مشتریان خود منعقد می‌کنند. همچنین، آن‌ها خدمات پس از فروش شامل تعمیر و نگهداری دوره‌ای آسانسورها را ارائه می‌دهند.

انواع شرکت های آسانسور ساری، آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند، برای آشنایی با خدمات این شرکت ها تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

آسانسور ساری | بهترین شرکت آسانسور در ساری | شماره تلفن شرکت آسانسور ساری | شرکت مجاز آسانسور در ساری | فروش آسانسور ساری | نصب و راه اندازی آسانسور ساری | طراحی و مشاوره آسانسور ساری | شرکت آسانسور با سابقه بالا در ساری

 

رتبه اول

تکین آسانبر آرسس شمال

تکین آسانبر آرسس شمال آماده ارائه خدمات آسانسور و پله برقی در ساری، مشاوره، طراحی، فروش، نصب، بازسازی، سرویس و نگهداری انواع آسانسور، آسانسورهای خانگی و پانورما، طراحی انواع آسانسور و پله برقی از طریق نرم افزار و فروش و پخش قطعات آسانسور صفر تا صد با پشتیبانی 24 ساعته فعالیت می کند.

مدیریت: مهندس عباسی

رتبه دوم

شرکت آسانسور و پله برقی آسان پویش افلاک طبرستان

شرکت آسانسور آسان پویش افلاک طبرستان با داشتن تجربه و تخصص در زمینه فروش، نصب و راه اندازی انواع آسانسور و پله برقی در ساری، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می‌باشد. این شرکت انواع پله برقی را به مشتریان خود عرضه کرده و نصب آن‌ها را با کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

همچنین این شرکت انواع آسانسورهای خانگی و پانورما را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد و نصب آن‌ها را با کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد. این شرکت همچنین با استفاده از نرم افزارهای مدرن، طراحی انواع آسانسور و پله برقی را نیز به عهده دارد.

شرکت آسانسور آسان پویش افلاک طبرستان با داشتن پشتیبانی 24 ساعته، به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل در آسانسور یا پله برقی، به سرعت و با کیفیت بالا به آن‌ها خدمات لازم را ارائه خواهد داد. همچنین، این شرکت قطعات آسانسور را نیز به صورت صفر تا صد فروش و پخش می‌کند.

آدرس: مازندران، قائمشهر جاده نظامی جنب دانشگاه فروردین

رتبه سوم

شرکت های آسانسور ساری

جهت مشاوره و نصب آسانسور در منزل یا محل کاری خود، می توانید با انواع شرکت های آسانسور ساری در ارتباط باشید و از خدمات حرفه ای آن ها بهره مند شوید.

لیستی از برترین شرکت های آسانسور ساری به همراه نشانی و شماره تماس در جدول زیر فهرست شده است. آن را مطالعه کنید و برحسب شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید:

ردیفنام شرکتنشانی شرکت آسانسور ساریشماره تماس پیش‌شماره(011)
2آسانبر سازان کاسپینخیابان وصال، جنب نیروی انتظامی شهرستان ساری33394635
3ایساتیس آسانبرنوین طبرستانخیابان رودکی، مقابل کوچه حق پرست، ساختمان اداری جم، طبقه سوم33256121
4ایمن آسانبر طبرستانخیابان معلم، نبش معلم 30 ، مجتمع تجاری- اداری مهاب طبرستان، طبقه 4، واحد 733261159
5پارس آسانبر خزرخیابان 22 بهمن، مقابل 22 بهمن 11، جنب فرش خوب33376972
6توان کاران ایمن رو شمالبلوار امیر مازندرانی، خیابان رودکی، ساختمان اداری جم، طبقه اول، واحد 233608620
7روان رو دماوندمیدان امام، بلوار دانشگاه، نرسیده به سه راهی جویبار33366911
8سپهرصنعت بهدینمیدان معلم، جنب اداره آموزش برق، واحد همکف، ساختمان تجاری- اداری مبین33118832
9شوکا آسانبربلوار دانشگاه، مقابل مدرسه داراب33377795

تعمیرات آسانسور ساری

مراکز خدمات آسانسور عموماً تیم‌های فنیِ حرفه‌ای هستند که تجربه و دانش لازم برای تعمیر آسانسورها را دارند. آن‌ها قادر به تشخیص مشکلات متداول آسانسورها مانند خرابی سیستم الکترونیکی، قطعی برق، خرابی موتور، خرابی سیستم تعلیق و دیگر قطعات هستند.

خواندن این مقاله هم مفید است  بهترین مرکز تعمیرات موبایل در رشت

برای تعمیر آسانسور، شما می‌توانید با شرکت‌های تعمیرات آسانسور ساری تماس بگیرید و جزئیات مشکل را با آن‌ها در میان بگذارید.

آن‌ها در ابتدا شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید مشکلات ساده را برطرف کنید؛ در غیر این صورت تیم فنی خود را که شامل تعمیرکاران حرفه ای است، به مقصد ارسال می کنند. کافی است کار را به کاردان بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

تیم فنی با دقت کامل، اشکالات را بررسی کرده و تمام عیوب را برطرف خواهند کرد. توصیه می‌شود برای اطمینان از ایمنی بیشتر دستگاه، تعمیر و نگهداری دوره‌ای را برای آسانسورتان برنامه‌ریزی کنید. این کار می‌تواند خرابی‌های پیشگیرانه را شناسایی کند و مانع از وقوع مشکلات جدی‌تر شود.

 نصب آسانسور ساری

برای نصب یک آسانسور، شما نیاز به مراجعه به یکی از شرکت های تخصصی آسانسور ساری دارید. به طور کلی چند مرحله برای این فرآیند طی می شود. در زیر این مراحل به طور کامل توضیح داده شده است:

  1. مشاوره

 اولین مرحله برای نصب یک آسانسور، مشاوره با یک شرکت خدماتی آسانسور است. در این جلسه مشاوره ای در زمینه نوع آسانسوری که می خواهید و این که بهترین مدل برای شما چیست، صحبت خواهد شد.

  1. بررسی مکان

 پس از مشاوره اولیه، تیم فنی به محل نصب خواهند آمد و مکان بررسی خواهد شد. این بررسی شامل بررسی ساختار ساختمان، ابعاد موجود، طول و عرض شافت، ساختارهای پشتیبانی و سیستم برق می‌شود.

  1. طراحی و مهندسی

 براساس بررسی مکان و نیازهای شما، تیم مهندسی طرحی را برای آسانسور شما ایجاد خواهند کرد. این طرح شامل ابعاد دقیق آسانسور، سیستم های ایمنی، سیستم برق و سیستم کنترل می‌باشد.

  1. دریافت مجوزها

 برخی از مناطق ممکن است نیاز به دریافت مجوزهای قانونی برای نصب آسانسور داشته باشند. شما باید این مجوزها را از مراجع ذی‌صلاح دریافت کنید.

  1. نصب و آزمایش

 پس از تهیه تجهیزات و قطعات لازم، فرآیند نصب آسانسور آغاز می‌شود. این فرآیند شامل نصب شافت، تأسیسات برقی و الکترونیکی، نصب کابین، درب‌ها و سیستم های کنترل است. پس از نصب، آسانسور به طور کامل آزمایش و تنظیم می‌شود تا اطمینان حاصل شود که به درستی عمل می‌کند.

  1. راه‌اندازی

 پس از آزمایش و تنظیم، آسانسور برای استفاده آماده خواهد بود. تیم فنی، آسانسور را راه‌اندازی کرده و از عملکرد صحیح و ایمن آن اطمینان حاصل می‌کنند.

خدمات آسانسور ساری

خدمات آسانسور شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و خدمات مرتبط با نصب، تعمیر و نگهداری آسانسورها است. در ادامه به برخی از خدمات انواع شرکت های آسانسور ساری اشاره خواهد شد:

  • نصب آسانسور

 شرکت‌های خدمات آسانسور برای ساختمان‌های جدید یا ساختمان‌های قدیمی که نیاز به نصب آسانسور دارند، خدمات نصب آسانسور را ارائه می‌دهند. این خدمات شامل بررسی فضای موجود، طراحی و نصب تجهیزات آسانسور و مونتاژ سیستم‌های الکتریکی و مکانیکی است.

  • تعمیر و نگهداری

 آسانسورها به طور منظم نیاز به تعمیر و نگهداری دارند تا به طور صحیح عمل کنند و از نظر ایمنی مطابق با استانداردهای مربوطه باشند. شرکت‌های خدمات آسانسور ساری، برای تعمیر و نگهداری دوره‌ای آسانسورها، برنامه‌های صحیح و منظم را اجرا می‌کنند. این موارد شامل عملیات سرویس روزانه، بازرسی فنی، تست و بررسی قطعات، تعویض قطعات فرسوده و به‌روزرسانی نرم‌افزار آسانسور است.

  • خدمات اضطراری

در صورت بروز خرابی یا حادثه در آسانسور، شرکت‌های خدمات آسانسور ساری، خدمات اضطراری را به منظور رفع مشکلات فوری و ایمنی ارائه می‌دهند. این موارد شامل تعمیرات فوری و ارائه راهنمایی‌های لازم ایمنی به ساکنین است.

  • بهبود و ارتقاء

 شرکت‌های خدمات آسانسور ساری، همچنین خدمات بهبود و ارتقاء آسانسورها را ارائه می‌دهند. این خدمات شامل نصب سیستم‌های جدید ایمنی، بهبود عملکرد و کارایی آسانسورها، افزودن ویژگی‌های جدید مانند صفحه نمایش لمسی و سیستم‌های اتوماسیون است.

اطلاعات بالا توصیفی کلی از خدمات شرکت های آسانسور ساری است و ممکن است برخی تفاوت‌های جزیی در عملکرد هر شرکت وجود داشته باشد. برای اطلاعات دقیق تر، بهتر است با شرکت‌ خدمات آسانسور مدنظر خود تماس بگیرید.

هزینه نصب آسانسور ساری

هزینه نصب آسانسور ممکن است بسته به عوامل مختلفی باشد. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • اندازه آسانسور
  • نوع و مشخصات آسانسور
  • شرایط محیطی
  • هزینه قطعات جانبی
  • هزینه دستمزد نصب آسانسور

لازم به ذکر است که این مبلغ قابل تغییر است و برای اطلاعات دقیق‌تر، شما باید با یکی از شرکت‌های نصب آسانسور ساری تماس بگیرید و برآورد نهایی را از آن‌ها دریافت کنید.